globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cafe racer
 
23.7.2016 v 13:50
Zdarec už to tu určitě někde je ale každému sedí něco jiného a rád bych dostal nějaké tipy od vás zkušených co s tímhle mají zkušenosti. Chtěl bych nějakého caface ale porad si lámu hlavu nad tím z jaké mašiny ho postavit. V minulosti jsem měl hornata 900 takže už jsem vylitany a chtěl bych něco na odreagování ne hnát to jako strelena svine ale spíš užít si požitek z jízdy v jedné stopě. Přemýšlím nad nějakou jawou nebo něčím v uvozovkách nenáročným. Ne nějak drahým vím že to spolkne dost času a i peněz ale nechci to mít za týden hotové. Tak bych byl rád kdyby jste mi dali nějaké návrhy na motky které se dobře přestavují. Díky za návrhy
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Cafe racer

25.7.2016 v 20:28 | Nahoru | #31
felixxx> podpis nevíš pod jakým názvem tam měl manik toho kaface? Našel jsem soupisku umístění big Lake customs na ebf a jsou tam jsme na a třeba by se dal najít podle toho v dnešní době kdy jsou lidi díky fejsbuku tak lehce k nalezení hehe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cafe racer

25.7.2016 v 20:38 | Nahoru | #32
MičlH> tady máš moje začátky http://mikifelix.rajce.idnes.cz/Caferacer/ jak najít další kámoše nevím. kafíčko sedí tondovi já jsem choper a uchylka je rat hcystám se na to mnoho let motorku yamaha 1OOO mám sbírám netradiční pičovinky které tam namašlím a zastříkám,https://www.google.cz/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwikp83Moo_OAhXCtBoKHbf9BuoQjhwIBQ&url=http%3A%2F%2Ftravelingringo.com%2F2011%2F12%2Fthe-rat-king-of-flat-lick-kentucky%2F&psig=AFQjCNGAptrqASVHs2llHXvTtyqPnyijOA&ust=1469558616849000

Naposledy editováno 25.07.2016 20:44:22

(reakce na) Cafe racer

26.7.2016 v 14:43 | Nahoru | #33
felixxx> Ahoj, základ Bonneville T100, stříkačka. Na kafe docela těžká motorka cca 230 kg, snaha o max odlehčení za rozumné investice. I tak jsi v tom za 100k jak fík včetně nějakých úprav provedených metodou pokus omyl.
Jedna věc je STK a druhá je kontrola od opičáků. Pokusil jsem se o takové úpravy, aby byly pokud možno vratné, je to mnohem těžší než vzít flexu a jít na to.
Na motoru vyházeny všechny eko fíčury, upravena mapa (s karbecem je to mnohem jednodušší), airbox pryč a přímé sání. Zásahy do podsedlovky, nutno kvůli baterii a pojistkám a ŘJ, původní místo nyní okupují KN. Svody 2in1 od Zardu s homoštemplem. Dále od předu jiné: pružiny, řídítka, zrcátka, tlumič řízení, lanka, přepáčko, bobek, zadní tlumiče, podsedlový kryt, držák SPZ, zadní světlo a všechny blikače homo. Změněna geometrie motorky, zadek výše jako u bratra Thruxtona. Několik dalších drobných kravinek. Vše vyjma lakování bobku jsme si dělal sám nebo vypomáhal různýma aftermarket dílama.
Podvozek nyní mnohem lepší než z fabriky a motor taky brblá lépe bez O2, SAI a podobných pitomostí.
Nedávám to sem pro to, aby jste motorku hodnotili (je moje a já jí mám rád ), ale spíše proto kolik je práce a prachů krásně utopených tak, aby Vám pak nějakej vošoust na STK říkal, že to nemůžete mít páč jste s tím nebezpečnej.

God save the Twin.

Užívejte léta.




1 reakcí na tento příspěvek Cafe racer

26.7.2016 v 15:33 | Nahoru | #34
Dneska v tomdle kocourkove, nez podstupovat nejaky schvalovani stavby, tak bych si koupil Triumpha Thruxtona 1200R, a obcas se svezl v klidu a v pohode na zmrzlinu. Koneckoncu pokud preziju okruhy, tak tak jednou skoncim.

Cafe racer

26.7.2016 v 15:34 | Nahoru | #35

Cafe racer

26.7.2016 v 15:34 | Nahoru | #36

Cafe racer

26.7.2016 v 15:34 | Nahoru | #37

1 reakcí na tento příspěvek Cafe racer

27.7.2016 v 15:35 | Nahoru | #38
Možná budu trochu off topic...
U nás je ta úřední buzerace čím dál horší. Minulý týden jsem z NDR dovezl moto. Takže německý prodejce si v klidu na svém úřadě vozidlo odhlásí a čeká na kupce. Odevzdá značku a do TP mu potvrdí, že je vozidlo odhlášené, na silnici ovšem nesmí. Není žádná lhůta na přihlášení vozidla novým majitelem. Prostě kupec přijde, vozidlo odveze s odhlášenými papíry a dál je to jeho věc. Když to srovnám s tím, co idioti vymysleli u nás, chce se mi zvracet.
Věc druhá - lékárničky. Ze všeho kolem nich se mi otevírá kudla v kapse. Došlo mi to, když jsem řešil, kam v BMW K 1300 R nacpat tu nejmenší motolékárničku na trhu. Prostě na nic podobného tam žádné místo není, z čehož usuzuji, že v normálních zemích žádné lékárničky povinné nejsou. Protože pokud by byly, výrobci motocyklů by s tím počítali a nějaký prostor by pro ně vytvořili. To jen u nás je to další prostředek buzerace, zcela nepochopitelně se každou chvíli mění předepsaný obsah lékárniček, řeší se expirace obvazů a podobné hovadiny (ranění se mohou válet v prachu a špíně na silnici, ale pozor, prošlý obvaz by jim mohl uškodit!). Prostě si někdo prolobboval výnosný kšeft, jak je u nás v Kocourkově zvykem...
Fuj, zase jsem se rozčílil...

Jo a tu lekarničku jsem vyřešil tak, že jsem celý obsah i s papírkem potvrzujícím, že odpovídá zákonu, vyndal z obalu, přeskládal do vakuovacího potravinového sáčku, zavakuoval a zatavil. Pak už se vešla...

Cafe racer

28.7.2016 v 16:58 | Nahoru | #39
No tak jsem to dneska řešil s kámošem co má servis a upravuje si taky Mašínů na street. A ptal jsem se ho co musel udělat aby mu tu stavbu zegalizovali. Tak odpověď mě celkem prekvapila. Říkal že zná manika z prahy který za 20,000kc zkegalizuje jakoukoliv přestavbu. Tak jsem tak začal uvažovat o tom že asi budu muset ještě šetřit než něco začnu stavět protože mít doma Mašínů na kterou se můžu jen dívat se mi moc nechce.

(reakce na) Cafe racer

28.7.2016 v 17:00 | Nahoru | #40
Ozzy_> no máš recht je to pěkná mašina a bez nějakých nervů kolem přihlašování jenže na tohle asi jen tak nenasetrim.

(reakce na) Cafe racer

28.7.2016 v 17:04 | Nahoru | #41
RTourer> máš naprostý recht je to neskutečne svinstvo co si ta naše vyjebana vláda dovolí odhlasovat jen pro to aby jim z toho tekly peníze. Nechápu proč jsou u nás kvůli tomu takové sračky kolem. Všude jinde je to každému jedno jak mašina vypadá hlavně že sedí číslo rámu a motorů a věc je vyřešené. Ale ne u nás to tak prostě být nemůže protože nějaký zakomplexovaný nedomrd vymyslel že všechno musí být jak stádo ovcí všechno stejné. Nakonec budou jezdit jen 2 barvy aut černou budou mít bohatí kurburti a bílou ti ostatní.

Cafe racer

8.7.2017 v 13:25 | Nahoru | #42
Zdravím, nemáte prosím někdo přestavbu z Inazumy 750? Sháním budíky, tak jestli se někomu doma neválí a nechce je prodat.. :) Díky, Tom
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist