![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
Naposledy editováno 24.07.2016 21:15:14
http://www.motorkari...act=srovnani-motorek
1 reakcí na tento příspěvek Rozdil mezi BMW R 1200 RT , BMW R 1150 RT , BMW 1200 LT
Na K se vyser. Kup si boxer. R1200 RT. R-ko je ještě celkem rozumný cesťák, s kterým se dá i solidně kličkovat po městě. LT-čko je spíš analogie Goldwinga. Mimoto, že R je výrazně spolehlivěhší a úspornější než K
Naposledy editováno 24.07.2016 22:26:15
1 reakcí na tento příspěvek Rozdil mezi BMW R 1200 RT , BMW R 1150 RT , BMW 1200 LT
1 reakcí na tento příspěvek Rozdil mezi BMW R 1200 RT , BMW R 1150 RT , BMW 1200 LT
1 reakcí na tento příspěvek Rozdil mezi BMW R 1200 RT , BMW R 1150 RT , BMW 1200 LT
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdil mezi BMW R 1200 RT , BMW R 1150 RT , BMW 1200 LT
RTourer píše: U R 1200 RT je mnohem více různých elektronických fíčur, které mohou být sice přínosné, ale na druhou stranu se taky můžou podělat...
a to si představ že nové RT LC je na tom ještě hůř. A K1600GTL ještě hůř. A přitom to drží. U R1200RT bych se nějaké nespolehlivosti elektrofičur vůbec nebál.Naposledy editováno 25.07.2016 13:28:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdil mezi BMW R 1200 RT , BMW R 1150 RT , BMW 1200 LT
seikos píše: a to si představ že nové RT LC je na tom ještě hůř. A K1600GTL ještě hůř. A přitom to drží. U R1200RT bych se nějaké nespolehlivosti elektrofičur vůbec nebál.
Jo,třeba taková anténa EWS ještě nikdy nikomu neodešla
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Čau, Tom
Edit: jo, jak pise vyse Tom, problem s antenou jsem mel, to je fakt. Ale jen s tou od radia
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Naposledy editováno 25.07.2016 19:21:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdil mezi BMW R 1200 RT , BMW R 1150 RT , BMW 1200 LT
seikos píše: Zásadní rozdíl je ten, že R mají podélně uložený motor typu boxer - dvouválec, kdežto K (K1200LT) má podélně uložený řadový čtyřválec.
Na K se vyser. Kup si boxer. R1200 RT. R-ko je ještě celkem rozumný cesťák, s kterým se dá i solidně kličkovat po městě. LT-čko je spíš analogie Goldwinga. Mimoto, že R je výrazně spolehlivěhší a úspornější než K
No NEKECEJ a kolik jsi toho najezdil na LT? PRD viď ale je fakt, že toho itala co máš a stojí by jsi prodat měl
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Naposledy editováno 25.07.2016 21:36:48
(reakce na) Rozdil mezi BMW R 1200 RT , BMW R 1150 RT , BMW 1200 LT
radim2 píše: No NEKECEJ a kolik jsi toho najezdil na LT? PRD viď ale je fakt, že toho itala co máš a stojí by jsi prodat měl Mám LT 11let najeto 110 000km bez jediné závady. A po městě kličkuji vpoho. Takže asi tak, radši se nevyjadřuj (vím že jsi ředitel zeměkoule) ale zkušenost s moto žádná
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](http://img.motorkari.cz/upload/images/databaze/2005-07/145653.jpg)
Takhle zoufale bych dopadnou fakt nechtěl
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Mimochodej jakýho itala co mám a co stojí?
Naposledy editováno 26.07.2016 10:45:58
(reakce na) Rozdil mezi BMW R 1200 RT , BMW R 1150 RT , BMW 1200 LT
Loni na podzim jsem prodal K 1300 GT. Novému majiteli během zimní pauzy vytekl zadní tlumič s ESA. Nový origo 55 tis. Nakonec to řešil repasí, takže ho to vyšlo "jen" na nějakých 10 tis...
1 reakcí na tento příspěvek Rozdil mezi BMW R 1200 RT , BMW R 1150 RT , BMW 1200 LT
P.S. ty jsi teplej a zároveň měšťák ne, že sbíráš fota jiných motorkářů?
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2016/30/359940_blb.jpg)
Jo když tak až půjdeš zase od hnoje tak se aspoň obleč na motorku. A všimni si na čem sedíš :)
Naposledy editováno 26.07.2016 20:38:12
Anténa EWS mi ještě (zatím) neodešla, ale raději vozím náhradní s sebou a hlavně, nestojí žádný ranec aby se člověk kvůli tomu nějak trápil. Co oceňuji, je velice příznivá spotřeba i při vyšších dálničních přesunech. Tento víkend jsem si zajel k Baltskému moři, dá se říct téměř na otočku, na tempomatu nastaveno něco málo přes 160 km/h (mimo různá omezení rychlosti) a průměrná spotřeba ve dvou lidech a plných kufrech 5,8 litru. Je pravda, že 100 oktanového benzínu, protože na něj to jede podstatně líp a spotřeba je ve výsledku nižší.
Naposledy editováno 26.07.2016 22:40:22
(reakce na) Rozdil mezi BMW R 1200 RT , BMW R 1150 RT , BMW 1200 LT
radim2 píše: Seikos: tak se nevyjadřuj Itale a máš pravdu ty jsi zoufalec celý život, víš vše a nic to je pak těžké viď?
P.S. ty jsi teplej a zároveň měšťák ne, že sbíráš fota jiných motorkářů?
Jo když tak až půjdeš zase od hnoje tak se aspoň obleč na motorku. A všimni si na čem sedíš :)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Ovšem na rozdíl od tebe, já jsem od BMW utekl a přešel do něčeho mnohem zábavnějšího, na čem si nebudu připadat jako důchodce a na čem se dostanu dál než na okraj asfaltové cesty. Ale každému tolik kolik si zaslouží. Někdo chce ve 40-ti letech už prostě klid a přípravu do hrobu. Jiný si zase chce užívat života a chce zábavu, dynamiku a cvrkot.
A pokud bys operoval mou italkou, tak na ní mám nalítalno 73tis km s jedním jediným technickým problémem v záruce
I já zblblý internetovou masáží o nerozbitelnosti a nesmrtelnosti Rkových vzduchových motorů od BMW pokukoval po cesťáku typu RT. Naštěstí jsem se svezl. Třese se to, pořád musím řadit...............nějak mě to k cesťáku nesedělo.
Pořídil jsem si K 1200 GT...........kufry lze sundat, komfort stále na solidní úrovni, motor pružný - není nutno moc řadit, spotřeba oproti Rku jen lehká kosmetika - ano, směrem výše - a hlavně cenově dostupný stroj.
Včera jsem se vrátil z Maroka, kde jsem se s bábou potuloval...............takže plně naložen a teploty přesahující hravě čtyřicítky..............jediný rozdíl oproti jízdě Evropou jsem zaznamenal v častějším spínání ventilátorů chladičů.
Je to motorka pro zdolávání delších cest - polohovatelné plexi, vyhřívané rukojeti, vyhřívané sedlo, ABS + posilovač, tempomat...............jen není moc zábavná - taková sterilní. Zase neunavuje. Od Ženevy jsem to domů dal na zátah a Švýcarsko samozřejmě bez dálnic. To bych ve svém věku dal na málokteré motorce.
Pro zábavu jezdím tříhrnek od Britů.
Naposledy editováno 28.07.2016 21:50:39
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
BMW R1150 RT odvzdušnení brzdy BMW R 1150 RT | frool | 7 | 3.6.2024 v 10:55 JMan |
Celoroční motorka na dojíždění do p... [1, 2] BMW R 1150 RT, BMW R 1200 RT | Redguy | 49 | 28.5.2024 v 09:27 FrancisR |
Servis BMW R 1200 RT | Vlastík.2882 | 7 | 25.3.2024 v 19:37 Dr.fík |
snímač tlaku pneumatiky BMW R 1200 RT | pete47 | 1 | 18.1.2024 v 11:29 TomasNBK |
Audio na 1200RT / 2006 BMW R 1200 RT | Greko | 8 | 29.12.2023 v 22:23 ŠtrychH |