globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: aušus tyčky ke stanu od Husky

18.7.2016 v 18:55
Mám malý stan, mě na nohy táhne.... A ještě k tomu mi nestojí. Teda ten stan. Koupil jsem ho před cca třemi lety a tehdy jednou použil na asi třídenní čundr. Sympatický rozměr i váha, zas tak úplně levný nebyl. Taková ta oblíbená konstrukce, kdy je vnitřní stan zavěšen na dvou zkřížených prutech ohnutých do oblouku a přes to nepromokavé tropiko. A v těch ohnutých laminátových tyčkách je právě kámen úrazu. Někdo (výrobce) něco (patrně laminát, pryskyřici v něm) trošičku ojebal a tyčka se samovolně začala v místě spojů bortit. Ani nemusel být vítr, dokonce ani nikdo na stan v opilosti neupadl. Nevadí, vyreklamujeme.
Ale co čert nechtěl, znáte to možná sami, přijedete domů v neděli večer, stan se pohodí do regálu a ve víru dalších událostí se na aušusovou tyčku zapomene. Čas nemilosrdně plyne a když na stan přijde opět řada, záruka je fuč a na tyčku si vzpomenete, až se ho znovu snažíte postavit (ten stan). No dobře, moje blbost, nakonec to nějak dopadlo a i přes zborcenou konstrukci se mi povedlo v hadrovém domečku přespat.
Tentokrát jsem ovšem nezapomněl, koukl k výrobci (firma Husky) na náhradní díly a při zjištění, že nová sada tyček stojí pětikilčo, odhodlal jsem se ke komunikaci s výrobcem. Minimálně proto, abych zjistil, jestli za ty peníze nebudou tyčky opět na jedno (necelé) použití.
Volně ve stručnosti překládám komunikaci s výrobcem do člověčiny:

Já: dobrý den, jsem si vědom že je pozdě na záruku, ale rád bych věděl, jestli vaše náhradní tyčky jsou stejnej aušus jako ty původní, abych nevyhodil peníze..

výrobec: Jasně pane, ty starý stály za prd a lámaly se, ty nový jsou úplně super špica nej. Tečka.

nu což, zahrajeme na city. Já: výrobče, jsem si vědom pozáručnosti mého zapeklitého případu, ale když už teda víte, že ty starý tyčky stály za prd, očekával bych kulantní slevičku na nové.

výrobec: Je to po záruce, polib si šos zákazníku, neslevím ti ani halíř.

já: když ty takhle, tak si trhni nohou výrobče. Cokoli od Husky mě už nesmí do baráku a pochvalně se o tobě zmíním všem svým kámošům.

výrobec: nic..

Ne že by mě šlo o nějakou závratnou slevu, pár kaček ze mně bezdomovce neudělá. Ostatně byla to moje blbost, že jsem nereklamoval tehdy (i když bych asi dostal stejnej piece of shit jakej tam byl původně). Ale tak nějak mě naštvala strohost odezvy a vzpoměl jsem si na známou poučku, že první výrobek od jedné firmy prodá zákazníkovi prodavač a všechny ostatní prodává servis. Nakonec od nich nekoupím ani ty náhradní tyčky, protože jsem stejně dlouhé, stejně tlusté, stejně zakončené a stejně skládací objevil v nabídce jiné outdoorové firmy Loap za pěkných 280 kaček českých bez slevy..
1 2

18.7.2016 v 18:58 | Nahoru | #1
Pěkný příběh s happyendem

18.7.2016 v 19:04 | Nahoru | #2
Stan ? Na co stan woe ?

Pak nemusíš řešit nějaký hloupý tyčky

Naposledy editováno 18.07.2016 19:04:52

18.7.2016 v 19:08 | Nahoru | #3
BladeRider> Ale jo, tak to jde taky, ale stárnu kámo, ty doby kdy jsem chrápal pod širákem i na vánoce jsou pryč. A občas prší..

18.7.2016 v 19:26 | Nahoru | #4
Mě teď popraskaly taky, na Vysočina festu, při stavění (stanu) se ozvalo zapraskání a rozloupla se podélně..
Co jsem tak v rychlosti mrknul na heureku, našel jsem tam nějakou sadu za 180kč, ale moc jsem to nezkoumal..

18.7.2016 v 19:39 | Nahoru | #5
My máme už dlouhá léta stan Coleman Manitou (nebo tak nějak) a originál jsou tam tyčky z nějaké hliníkové slitiny a je to cajk. Myslím, že se ty tyčky dokonce vyrábí i na zakázku dle požadovaných rozměrů, ale už nevím kde - posledně to otec zařizoval zhruba před deseti až dvanácti léty. Nicméně dnes v době internetu nebude problém takovou firmu vyhledat.
A k té ceně - já zastávám pravidlo koupit jednou a dráž než kupovat levně a pořád.

Naposledy editováno 18.07.2016 19:40:41

18.7.2016 v 19:42 | Nahoru | #6
tak já měl ten stan gratis, jinak bych si to asi dobrovolně nekoupil.. a krom tyček je furt jak novej, tak ho asi ještě nechám pár let žít, na ty fesťáky stačí, když o něj přijdu, bude to jako přijít o Hondu, mávnu rukou a neřeším..

18.7.2016 v 20:21 | Nahoru | #7
Já kupoval stan s tím, že budu málo stanovat a dlouho skladovat a už z toho důvodu mi byly doporučeny duralové tyčky které stářím neztrácejí na kvalitě. Již při prodeji mě varoval prodejce že ten levnější materiál (nevím složení) rychle stárne. Zatím jsem spokojen.

18.7.2016 v 20:46 | Nahoru | #8
Tak ty moje tyčky teda zestárly už v okamžiku nákupu :D Podle mě technologická záležitost, v tom laminátu blbě nasycená matrice nebo blbě zamíchaná pryskyřice, ty slabý místa jsou nerovnoměrně rozmístěný, jeden segment tyčky je pevnej jak prase, druhej segment bez větší námahy zlomím v rukách jako sirku..

18.7.2016 v 21:24 | Nahoru | #9
Taky nám na Husky stanu po letech pokřupaly. Koupili jsme jiný. Stan je ale jinak dobrej.

19.7.2016 v 04:35 | Nahoru | #10
My meli stan od Husky taky. Tycky byly sice ok, ale svy staly za starou backoru a protekal. Nepomohlo ani prestrikani, takze jsme myseli koupit jiny, od jine znacky a ten slouzi dobre uz x let a vse ok.
Dalsi moje spatna zkusenost( asi 10 let stara)s firmou Husky byly spacaky. Tenkrat staly 1800kc/ks v akci a ja o nich jeste nevedel, co vim dnes. Komfort teplota nula, pri jedenacti nad nulou jsme vymrzli jak hrom! Spacak byl proste na urovni spacaku z Teska za dve- tri stovky, jen byl sbaleny malicky, coz se na motorku hodilo a byl to hlavni duvod ke koupi. Tenkrat jsem se ovsem poradne dozral a spacaky jsem nakonec za znaleckeho posudku vyreklamoval. Od te doby jsem Husky nekoupil nic a mame pokoj. Chapu, ze je cinske vyrobky tlaci ke zdi, ale nekupuju nejlacinejsi veci, abych mel slusnou kvalitu a pokud to nefunguje, kupuju jinde.

19.7.2016 v 04:56 | Nahoru | #11
Kuwa nestrašte, já teď koupil stan Husky Bizon 4 a chystám se ho poprvé vyzkoušet. Koupil jsem ho, protože jsem na něj četl dobré recenze. Má durawrapove pruty, což snad bude v lepší kvalitě.

19.7.2016 v 05:48 | Nahoru | #12
Jo podobnej příběh má i švára se stanem od Housky, Koupil ho a po půl roce když ho šel stavět zjistil že mu tam dvě základní tyče chybí úplně. Při dotazu na prodejce mu samozřejmě bylo odpovězeno, že si to měl zkontrolovat dřív a že jestli chce tak mu je prodaj. Poslal je někam a šel koupit novej a má klid. My máme pro 6 lidí a pro dva není značkovej, vše funguje jak má a nepářou se, zatím. Velkej máme 4 roky, stál cca 20 krát, malej 2 roky, stál cca 15 krát.

19.7.2016 v 06:05 | Nahoru | #13
Zlaty duralovy tycky. Maji zase jiny nevyhody, ale tohle se mi s nima nikdy nestalo :)

19.7.2016 v 06:50 | Nahoru | #14
Mame jeste mensi z Tesca,je to obyc Lamberto v setu i se spacakama. Mame ho uz x let a stale bez problemu funkcni. Jedine, ze se vytahaly gumy v tech tycich, zbytek je ok.
Dnes postavim poprve Huskyho,tak snad bude kompletni a neco nam vydrzi.

19.7.2016 v 08:05 | Nahoru | #15
hudson> durawrapový tyče jsou údajně ok.

Před lety (jak to tak počítám tak někdy v roce 93/94) jsem koupil v Regensburgu v zelenině (fakt v zelenině, takovej pouliční kšeftík) stan za 45 západoněmeckých marek (tehdy kurz nějakejch 13 kaček za marku). Podobnej jako tohle, vnitřní stan z obyčejné hadry, tropiko z takovýho stříbrnýho šusťáku. Stejnej systém tyček a kromě vytahanejch gumiček a dobité podlážky je po těch letech furt použitelnej.. Akorát váží dvakrát tolik co ten husky.

19.7.2016 v 08:48 | Nahoru | #16

19.7.2016 v 09:41 | Nahoru | #17

Romy999 píše: Tak tyčky od Loap, hmm, Loap stan jsem si pořídil a co stálo za ho*no byly právě ty tyčky, asi špatnej laminát.

Mám taky Loap stan a jsem spokojen. Použití teda max. 4x ročně na srazu, ale už ho máme několik let a funguje. Za ty směšný peníze dobrej kauf. Jako zpracování docela trága (stehy křivý jako když sere a maluje), ale nic se nepáře, tyčky drží...

19.7.2016 v 09:59 | Nahoru | #18
Já mám teda Coleman a ten je úplně v klidu po třech letech používání v létě...Akorát už je nám malej tak se poohlížím po jiným a napadá mně Decathlon - co jsem se díval tak nevypadají špatně.

19.7.2016 v 11:32 | Nahoru | #19
Minulý rok, léto, 36°C, rozpálená louka. Složil jsem stan, nátáhl tropiko a ...prd, stan se z jedné strany propadnul. Praskla tyčka u toho kovového pouzdra. Vzal jsem švícara zařízl a 3M páskou oblepil, pohoda. Toto se opakovalo 3x!!! Pat a Mat hadra. Spocenej, nasranej jsem zmuchlal stan i s tyčkama a narval ho do popelnice. Šel jsem si natočit pivo a začala dovolená

19.7.2016 v 12:14 | Nahoru | #20
Když kvalitní stan, tak český Jurek. Tečka

19.7.2016 v 12:26 | Nahoru | #21
Mam taky stan od Husky, ale jelikoz vim, ze ty pruty jsou problemovy casem, vybiral jsem, abych to mel s hlinikovyma tyckama. Vypadaji fakt luxusne, a verim, ze budou slouzit leta. Takze jestli je sance je dokoupit, bez do hlinikovych tycek...

19.7.2016 v 20:46 | Nahoru | #22
Do hajzlu, tak to sem teda zvědavej jak dlouho mě ty zasraný tyčky vydržej. Zatím tedy stan Husky Bondy 3 Clasic v pohodě ( Rakousko, Slovinsko Itálie a zpět ). No, záručák si tedy nechám na očích.

20.7.2016 v 08:37 | Nahoru | #23
Obecne neni Husky dobra znacka. Mozna maj zmaklej marketing. Kdyz se zeptate lidi co berou stanovani a turistiku vazne, tak Husky vam nedoporucej. Druha vec je, ze vetsina z nas v tom spi par noci za rok.....
Nicmene ja po husky stanu, kterej vydrzel cca 5 let (rekneme 40 noci celkem) koupil pinguin gemini 150 a celkove je to jina trida, at uz skladanim, ruznejma vychcytavkama, balenim atd. Ale mam ho taky cca 5 let, tak na naky hodnoceni vydrze je brzy.

20.7.2016 v 08:38 | Nahoru | #24
Kua o víkendu razím se stanem Husky na dovolenou, to jsem teda zvědav co mě čeká , jeste jsem ho ani z obchodu nevybalil..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aušus tyčky ke stanu od Husky

20.7.2016 v 11:35 | Nahoru | #25

Kov píše: Chapu, ze je cinske vyrobky tlaci ke zdi, ale nekupuju nejlacinejsi veci, abych mel slusnou kvalitu a pokud to nefunguje, kupuju jinde.

A kde myslíš že to jako bere Husky? Drtivá většina "českých" textil/outdoor firem vyrábí ten svůj šunt taky v Asii, jenom na to nalepí svoje logo a 1000% marži, jen mají asi trochu lepší kontrolu kvality a design, než když si to koupíš od Číňana na přímo.
Výrobek, kde není vysloveně napsáno "Made in Czech Republic" nebo "Made in EU" je automaticky Čína/Vietnam/Bangladéš apod., jinak by se tím samozřejmě výrobce chlubil.
To co se vyrábí u nás nebo aspoň v Evropě stojí daleko víc a moc firem to nedělá, z outdooru myslim jen Tilak, Rejoice a pár speciálek pro VHT.

Naposledy editováno 20.07.2016 11:37:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aušus tyčky ke stanu od Husky

20.7.2016 v 18:22 | Nahoru | #26
Spazik> Tak to mluvis mozna o nejakejch pofidernich, protoze prave na vetsine veci z tech ceskejch outdoor firem to prave vyrabi v cr... At spacaky, bundy atd.

21.7.2016 v 06:55 | Nahoru | #27
Spazik> Ja si myslim, ze se v Cine dela skoro vsechno a je jen na zadavateli jake si poruci parametry a jaksi ohlida kvalitu.

21.7.2016 v 12:40 | Nahoru | #28
petrvtr_new> Ja svuj Husky Bizon 4 testnul poprve predevcirem na zahrade, abych zjistil zjistil jestli je ok a spalo se v nem pekne a zpracovani stanu na vybornou. I tesco spacak obstal dobre.
Uvidime jak o vikendu v Tatrach s motkou.

Edit: pismenka

Naposledy editováno 21.07.2016 12:45:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aušus tyčky ke stanu od Husky

21.7.2016 v 12:49 | Nahoru | #29
MARTlN> Taky bych to videl tak, ze temer vsichni delaji v Asii. Napr. Hannah, Husky, Alpine pro nechavaji vyrabet v Asii a nemyslim, ze to jsou pofiderni znacky.
I ceske motoznacky jako MBW, Nazran, RSA apod se nechavaji delat v Pakistanu ci Asii.
Nevidim v tom nic spatneho, kdyz si ohlidaji kvalitu

21.7.2016 v 20:55 | Nahoru | #30
Je mi 53, od 12 mám stan, malé áčko. Každoročně s ním jezdím na čundry i motočundry. Vše je původní, i tyčky, kolíky. To, co ten Put'ák ( tak se jmenuje ) vydržel, asi žádný dnešní stan nevydrží. Neprší do něj a to je hlavní.
Před pár lety jsem pro rodinu koupil velký stan, pro 5 lidí. Moderní konstrukce. Za skoro 10 tisíc. A co se stalo ? Po dvou postaveních stanu praskaly tyčky. Podélně. Tak to praskání tyček je asi sport výrobců stanů...