Dějte si na ty zmetky pozor. Já se s nimi budu teď soudit. Čtvrt milionu je prostě moc na to, abych to nechal bez povšimnutí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MM Carstore - pozor!!!
MedWed píše: Sako-CBR1100XX> ... ale to je hodne zjednoduseny pohled
Kazdopadne to uz fusujes do gesce statniho tajemnika...
Ale nedělej mu v tom bordel, nemluvě o tom, že gesce státního tajemníka je tak jasná, že asi sám státní tajemník a jeho melody boys netuší, do čeho ještě fušovat smí a do čeho ne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MM Carstore - pozor!!!
Bludevil píše: Ale nedělej mu v tom bordel, nemluvě o tom, že gesce státního tajemníka je tak jasná, že asi sám státní tajemník a jeho melody boys netuší, do čeho ještě fušovat smí a do čeho ne...
Ale jojo... Ví, musí vědět!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MM Carstore - pozor!!!
MedWed píše: Tedy tomuhle se opravdu jen velmi těžko věří... V v70 jsem nejel, nejblíž v xc70, a tam je pohodlí o několik radu jinde při téměř srovnatelnem výkonu...
Ciste teoreticky by v70 mela byt pohodlnejsi nez xc - taky nemam prime srovnani kdyz ted bawo nejezdi, spis co si pamatuju a v e36 mam komfort sitze a normalni podvozek - ve v70 je jen okolo hodne mista. Taky je asi velkej rozdil druha generace v70 a treti generace kterou mam ja - to je platforma mondeo/smax takze lepsi jizdni vlastnosti ale tvrdsi...
Vykonostne je to uplne mimo, bawo se 190konema jede pekne, volvo se 160ti spis vlazne :) brzdy srovnatelny, resp neuvarim ani jedny :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MM Carstore - pozor!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MM Carstore - pozor!!!
MedWed píše: assassin> prostě to tak spíš chceš vidět,chapu....
jo je to mozny, pohodli je dost subjektivni vec. ale podvozek je podobne "mekkej", v70 je vyssi a tak jsou znat vic bocni naklony - to je vnimano jako neprijemne, sedacky budou nejspis ve volvu lepsi, ale v bawu me z nich nikdy nic nebolelo - takze tohle se fakt tezko posuzuje. hlucnejsi je urcite volvo - benzin vs diesel je pomerne jasna vec, nedavno jsem se svezl s benzinovou v70r a kultivovanost chodu me dost zklamala, r6 v bmw je rozhodne "jemnejsi" treba na volnobeh skoro nepoznas ze bezi, ta v70r se na volnobeh chvela skoro stejne jako D5...
kdyz budu resit veci co me moc netrapi ale ostatni jo - tak nemam v bawu klimu, to by nekomu vadilo (ale vetsina lepsich e36 ji ma), zadna e36 ani s hermanem a kardanem nehraje jako zakladni audio ve v70. jo a e36 nema cupholdery... jinak v aute moc dalsiho nepouzivam, temer vsechny prvky vybavy co ma v70 za priplatek slo koupit i do e36...
jo a mysim a mozna docela zasadni ve vnimani pohodli bude odezva ve volantu - e36 se ridi docela velkou silou a ridi se furt, koleje s autem cvici... v70 ma docela gumovej volant (no spis kormidlo, podle prumeru) a ve 180ti ho jen drzis jednim prstem... to by mohla byt na dalky vyhoda, ale zas nemecka dalnice v bmw nebude takove utrpeni...
to se te nesnazim presvedcit, to spis jsem si to pro sebe zkusil porovnat.... nemyslim si, ze jsem nejak upjatej k bawu, na volvo jsem si zvykl a mam ho docela rad, jako daily car je fakt idealni a pokud bude moznost, zustal bych u nej i do budoucna. i tak si ale myslim ze pocit z e36 neni nejak zasadne horsi, naopak me porad dost prekvapuje.... a to jsem docela kritickej, uz mam solidni profesionalni deformaci na interiery aut :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MM Carstore - pozor!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MM Carstore - pozor!!!
MedWed píše: assassin> chápu, já to taky neberu nijak zle ani moc vážně.... Mmch, kolik jsi s e36 najel za poslední rok? Jestli to neříkej nostalgie...
to auto uz 4-5-6 let nevrcelo.... jel jsem letos jen se stevovo kompaktem a opet me to prekvapilo jak je to dobre auto (ikdyz jako kazda e36 strasne osklive :) )
stev by ti asi potvrdil tu nostalgii - rika mi ze mi prijde super kazdy auto co jsem mel, me ve finale prislo jako super opravdu skoro kazdy auto co jsem mel, golf 1 dodnes beru jako svoje nejlepsi auto :) smax mi prirostl k srdci i pres strasnej interier a fabie mi pro svuj ucel prislo taky jako OK auto. Jen 205, passat, oktavka, skoda110, lada2104 a novejsi golfy me nicim nezaujaly
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MM Carstore - pozor!!!
assassin píše: to auto uz 4-5-6 let nevrcelo.... jel jsem letos jen se stevovo kompaktem a opet me to prekvapilo jak je to dobre auto (ikdyz jako kazda e36 strasne osklive :) )
stev by ti asi potvrdil tu nostalgii - rika mi ze mi prijde super kazdy auto co jsem mel, me ve finale prislo jako super opravdu skoro kazdy auto co jsem mel, golf 1 dodnes beru jako svoje nejlepsi auto :) smax mi prirostl k srdci i pres strasnej interier a fabie mi pro svuj ucel prislo taky jako OK auto. Jen 205, passat, oktavka, skoda110, lada2104 a novejsi golfy me nicim nezaujaly
nostalgii bych i potvrdil, ale co vím když jsi mě vezl, tak mi to přišlo opravdu měkčí a pohodlný, a celkem bych se toho srovnání s volvem nebál. Můj kompakt má m-podvozek a je malinko tvrdší, ale pořád je komfort minimálně srovnatelnej s průměrným autem střední třídy, akorát že do zatáček je jak motokára.
Sice je e36 cikánský auto, ale lepší podvozek a řízení asi moc aut pro běžnej provoz nemá ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MM Carstore - pozor!!!
assassin píše: Ciste teoreticky by v70 mela byt pohodlnejsi nez xc - taky nemam prime srovnani kdyz ted bawo nejezdi, spis co si pamatuju a v e36 mam komfort sitze a normalni podvozek - ve v70 je jen okolo hodne mista. Taky je asi velkej rozdil druha generace v70 a treti generace kterou mam ja - to je platforma mondeo/smax takze lepsi jizdni vlastnosti ale tvrdsi...
Vykonostne je to uplne mimo, bawo se 190konema jede pekne, volvo se 160ti spis vlazne :) brzdy srovnatelny, resp neuvarim ani jedny :)
Měl jsi si koupit Volvo s pořádným motorem. Také srovnávat benzín a naftu.
Měl jsem to štěstí nedávno E36 325i projet a je pravda, že podvozek ok. Ale motor mě po přesednutí z mé V50 T5 AWD přišel úplně vydechnutej. Ale člověk je už rozmlsanej turbem, kdy mám v benzínu plný kroutící moment už od 1500 do 5000 ot/min.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MM Carstore - pozor!!!
AndělČK píše: Měl jsi si koupit Volvo s pořádným motorem. Také srovnávat benzín a naftu.
Měl jsem to štěstí nedávno E36 325i projet a je pravda, že podvozek ok. Ale motor mě po přesednutí z mé V50 T5 AWD přišel úplně vydechnutej. Ale člověk je už rozmlsanej turbem, kdy mám v benzínu plný kroutící moment už od 1500 do 5000 ot/min.
jenže kdyby ses snažil o zábavnou jízdu tak by ti to T5 bylo stejně k ničemu
AndělČK píše: Měl jsi si koupit Volvo s pořádným motorem. Také srovnávat benzín a naftu.
Měl jsem to štěstí nedávno E36 325i projet a je pravda, že podvozek ok. Ale motor mě po přesednutí z mé V50 T5 AWD přišel úplně vydechnutej. Ale člověk je už rozmlsanej turbem, kdy mám v benzínu plný kroutící moment už od 1500 do 5000 ot/min.
No ja se byl svézt s v70r tzn s t5 s 300ps a ten motor takovej zázrak neni, jasne 300ps je 300ps, ale to je tak cely. Kdyz jsem to videl rekl jsem si, ze jestli dat 300 za 10+ let stary auto tak 540i :)
Nejak me ten oturbenej benzin nevzal, na okresky radeji reakce atmosféry nez zátah turba a na dalnici je to celkem jedno, tam mi ten diesel v mym aute nevadi, drzi stabilních 180 a porad s trosku lepsi spotřebou. Hluk a kultivovanost uz je v tomhle rezimu fuk.
Btw 328 s vanosem jede o dost lip nez stejne výkonná 325bezvanos - pri běžný jízdě, predpokladam ze pod krkem jsi tu 325 nedržel...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MM Carstore - pozor!!!
Stev píše: jenže kdyby ses snažil o zábavnou jízdu tak by ti to T5 bylo stejně k ničemu
Proč myslíš, ty jsi to auto měl? (ono jich totiž moc není, takže většina vaří z vody)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MM Carstore - pozor!!!
Takže i když máš V50 2.5T AWD, pořád je to volvo se vším co k tomu patří i nepatří. A zábavná jízda k němu nepatří
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MM Carstore - pozor!!!
MedWed píše: Ale jojo... Ví, musí vědět!
To slovo musí bys vyzdvihl! Bych ti nejradši poslal třeba jedno jejich stanovisko, na nějž jsem čekal bratru měsíc slibů jak na tom pracujou a nakonec to nemělo hodnotu potištěného papíru...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MM Carstore - pozor!!!
Stev píše: AndělČK> konkrétně to tvoje ne, i když pár desítek kilometrů jsem najel v první generaci V50, ale jinak mám starou 850 a řídil jsem pár verzí V70 včetně tý ostrý 300k jak zmiňoval assassin i verze s motorem 2.5T. A V50 se v pocitu řízení moc neodlišovalal od V70.
Takže i když máš V50 2.5T AWD, pořád je to volvo se vším co k tomu patří i nepatří. A zábavná jízda k němu nepatří
Tak ono to vlastně už Volvo není. Je to vlastně Ford Focus, kde Volvo je pouze motor. Ještě nedávno si ho Ford dával do Fokus RS.
Stará V70 je úplně jiné auto než nová V70 a proto je i jiná než V50. Jestli jsi řídil V70 mladší než 2007, tak to už se blíží V50. (to už je karosérie a podvozek Ford, stejně jako je V50 postavený na Fokusu)
AWD T5 má jiné nápravy, brzdy, pružiny, tlumiče......... Vlastně je to zase jiné auto, než klasická V50.
Je to defakto to samé, jako kdyby majitel BMW E36 se základní motorizací se vyjadřoval k BMW M3.
AndělČK píše: Tak ono to vlastně už Volvo není. Je to vlastně Ford Focus, kde Volvo je pouze motor. Ještě nedávno si ho Ford dával do Fokus RS.
Stará V70 je úplně jiné auto než nová V70 a proto je i jiná než V50. Jestli jsi řídil V70 mladší než 2007, tak to už se blíží V50. (to už je karosérie a podvozek Ford, stejně jako je V50 postavený na Fokusu)
AWD T5 má jiné nápravy, brzdy, pružiny, tlumiče......... Vlastně je to zase jiné auto, než klasická V50.
Je to defakto to samé, jako kdyby majitel BMW E36 se základní motorizací se vyjadřoval k BMW M3.
Ja mam 2009. Zkousel jsem taky různy varianty tohodle auta, chtel jsem ji totiz prodat a koupit v70r - ono to s tima pruzinama a ramenama neni zas tak divoký - to R je vrchol nabídky a narozdíl od obyc t5 ma opravdu "racing" komponenty, ale i tak je to parník pro důchodce... Jo i s tou novou v70 jde jet hodne rychle - preci jen je to Mondeo, ale s bawem se to fakt srovnávat neda - hlavne teda co se pocitu pri sportovni jízdě tyka.
Jo a jeste - d5 neni tak uplne základní motorizace, a u e36 zrovna M a ne M odlišuje hlavne motor...treba moje 328 s M sdílí spoustu dílu a ted jeste vic :)
Naposledy editováno 19.07.2016 13:17:26
Bludevil píše: To slovo musí bys vyzdvihl! Bych ti nejradši poslal třeba jedno jejich stanovisko, na nějž jsem čekal bratru měsíc slibů jak na tom pracujou a nakonec to nemělo hodnotu potištěného papíru...
Jen si jej nech, u Tebe je mu dobře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MM Carstore - pozor!!!
AndělČK píše: Tak ono to vlastně už Volvo není. Je to vlastně Ford Focus, kde Volvo je pouze motor. Ještě nedávno si ho Ford dával do Fokus RS.
Stará V70 je úplně jiné auto než nová V70 a proto je i jiná než V50. Jestli jsi řídil V70 mladší než 2007, tak to už se blíží V50. (to už je karosérie a podvozek Ford, stejně jako je V50 postavený na Fokusu)
AWD T5 má jiné nápravy, brzdy, pružiny, tlumiče......... Vlastně je to zase jiné auto, než klasická V50.
Je to defakto to samé, jako kdyby majitel BMW E36 se základní motorizací se vyjadřoval k BMW M3.
k M3 se pravda nijak vyjadřovat nehodlám Ale jestli se V50 nějakým zázrakem přetransformovala z nedotáčivýho kombíka na požírače zatáček, tak ok. A hlavně jsem netušil o jaký V50 mluvíš Kdybych věděl že je to ta nová, možná si komentář ušetřím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MM Carstore - pozor!!!
Stev píše: k M3 se pravda nijak vyjadřovat nehodlám Ale jestli se V50 nějakým zázrakem přetransformovala z nedotáčivýho kombíka na požírače zatáček, tak ok. A hlavně jsem netušil o jaký V50 mluvíš Kdybych věděl že je to ta nová, možná si komentář ušetřím.
Nedotáčivost jsem zatím nezaznamenal. Haldex to nedovolí a ihned posílá výkon na zadní kola. Dá se to ale utrhnout a pak je V50 přetáčivá. Je ale třeba vypnout dsct.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MM Carstore - pozor!!!
AndělČK píše: Nedotáčivost jsem zatím nezaznamenal. Haldex to nedovolí a ihned posílá výkon na zadní kola. Dá se to ale utrhnout a pak je V50 přetáčivá. Je ale třeba vypnout dsct.
To by me docela zajimalo, protoze ja kdyz vypnu dsct tak to vypne jen protiprokluz, kdyz to urvu do smyku hned ho esp srovná a nepustí to do přetoceni (utrhnout to je taky prdel kdyz to nema ani rucku
assassin píše: To by me docela zajimalo, protoze ja kdyz vypnu dsct tak to vypne jen protiprokluz, kdyz to urvu do smyku hned ho esp srovná a nepustí to do přetoceni (utrhnout to je taky prdel kdyz to nema ani rucku
Ručku mám normální (zaptať pánbůh) a při vypnutém dsct jde jezdit normálně bokem. Nejvíc to bude asi znát na sněhu, protože tam to utrhne i srab.
Na youtubu jsou tisíce videí, kde s haldexem AWD jezdí bokem. Jde to.
1 reakcí na tento příspěvek MM Carstore - pozor!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MM Carstore - pozor!!!
Stev píše:
Sice je e36 cikánský auto, ale lepší podvozek a řízení asi moc aut pro běžnej provoz nemá ...
Mno já nevim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MM Carstore - pozor!!!
assassin píše: Tak ma suchu to chce na 4wd drift aspon 400ps...
Tak jasně, že čím více, tím lépe. A také při velkém výkonu to lze utrhnout pouhým plynem. Ale i takové obyč. sériové Mitsu EVO dokáže jezdit obstojně bokem na suchu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MM Carstore - pozor!!!
AndělČK píše: Tak jasně, že čím více, tím lépe. A také při velkém výkonu to lze utrhnout pouhým plynem. Ale i takové obyč. sériové Mitsu EVO dokáže jezdit obstojně bokem na suchu.
No "obyc" a "sériové" je ve spojeni s mitsu Evo docela dobry :) a krom toho moc tech mysaku nejezdi se seriovym výkonem - tech 400ps tam mel zatim kazdej koho jsem s tim videl jezdit dverma napřed... Tech seriovejch cca 300ps je tak na vracaky na jedničku ... Asi jako 200ps u zadokolky :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MM Carstore - pozor!!!
assassin píše: No "obyc" a "sériové" je ve spojeni s mitsu Evo docela dobry :) a krom toho moc tech mysaku nejezdi se seriovym výkonem - tech 400ps tam mel zatim kazdej koho jsem s tim videl jezdit dverma napřed... Tech seriovejch cca 300ps je tak na vracaky na jedničku ... Asi jako 200ps u zadokolky :)
No je to myšleno, že sériové EVO není žádný hyperstroj. Také nové stojí stejně jako třeba stála má V50 (ta stála 1,350mil, blázen kdo to tenkrát kupoval) a nebo třeba nový lépe vybavený Suberb.
A protože jsem roky měl 4g63 awd, tak mohu říci, že na silničních pneu lze i s 300HP jezdit bokem. Při výjezdu z kruháčů stačilo přidat na 2ce plnej a už to šlo bokem samo. Na Pirelli pzero nero 225/40 r18.