Při poloze palivovýho ventylu na PRI se to nestává. Víte co s tím ? :(
1 reakcí na tento příspěvek Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E
1 reakcí na tento příspěvek Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E
Naposledy editováno 10.07.2016 21:31:06
Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E
MEK0TA píše: No jezdit s kohoutem na PRI samozřejmě můžeš, karburátorům je jedno skrze jaký "nápis" to tam teče, ale nedoporučuje se mít běžně kohout v poloze PRI při vypnutém motoru, protože se může stát, že ti plováky nezavřou ventily a benzín ti poteče všude kam to půjde, hlavně do motoru. Pak když začneš startovat, tak bych nechtěl být poblíž...
znám a ani to nemuselo bejt PRI. proste nějak nefungoval ten zapráskanej kohout a plováky nezavřely. Nateklo tam toho kýbl, ale pořád ještě tak aby to chytlo.... stál sem poblíž. dodneška se občas budím v noci s křikem
Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 1 | Včera v 19:39 Fueltank |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |