Osobně si myslím, že je to moc pěkné
1 reakcí na tento příspěvek Bi-Xenon, ano či ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bi-Xenon, ano či ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bi-Xenon, ano či ne?
Sako-CBR1100XX píše: karf> myslíš, že to nebude mít homologaci? Vždyť je to na blackbirda přímo dělané mám i stránku kde to na to nakoupíš
Pokud ti na motorku dodelaji ostrikovace na svetlomet a automaticke naklapeni podle sklonu tak si myslim, ze to bude o.k. :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bi-Xenon, ano či ne?
Sako-CBR1100XX píše: StiefTomas> To jsem ještě neviděl na blackovi odstřikovače
Protoze motorky maji svitivost 2000l a tak ostrikovace mit nemusi. Pry snad ani automaticke naklapeni. Vyuzivaji toho napr. u rapida nebo audi A1. Ale klasickej xenon ma svitivost cca 3000l, takze musi mit ostrik a naklapeni. Klasicka zarovka ma svitivost cca 1500l. Ale nic to nemeni natom, ze na skle paraboly musis mit vyrazeno, ze parabola je schvalena pro pouziti xenonu.
BTW, video zacina tim jak snadno rozloupne svetlo - ale je to hodne zkracene a zjednodusene - to svetlo rozlepit neni zadna legrace, je zatavene specialnim tavnym lepidlem, musi se cele ohrat v troube - hrozi ze se roztece, takze opatrne a nasledne sroubovakama a horkovzduskou postupne rozlepovat - napoprve to svetlo clovek casto znici.....
PS : jiná věc jsou GW1800 po havárii které mívají zhusta místo origo parabol, čínské plagiáty, těch odmítám se byť dotknout natož je nahřívat. Dle mého soudu je jakákoliv vestavba čoček zničení parabol a tím i moto, ale každý múže mít názor jiný.....
1 reakcí na tento příspěvek Bi-Xenon, ano či ne?
mito7 píše: A když je čočka v motorce originál?
ta cocka je obvykle h1/h7 a bezny xenon vybojky do toho nepasuji, musi se bud upravit patice (aby vzdalenost kde hori byla ve stejne vzdalenosti od paraboly cocky jako vlakno zarovky) nebo tam dat nejakou cinskou prestavbovou sadu - tam jsou vybojky rovnou udelane tak aby sedly do puvodni patice.
taky maji ty original cocky pevnou clonu = jde tam dat vybojka jen na potkavacky, dalka musi zustat v origo zrcadle.
v te cocce kdyz se vybojka dobre ustavi tak kresli stejne jako origo zarovka, ale problem je, ze pri nalozeni motorky (spolujezdec) se dost zvedne a potom oslnuje vic nez origo halogen.
1 reakcí na tento příspěvek Bi-Xenon, ano či ne?
Naposledy editováno 06.07.2016 15:24:42
mito7 píše: Proč by měl xenon oslňovat, čočka je originál vč. clony a světelný paprsek je dokonale ostře odříznut, tak-že i těsně nad hranou ořezu mohu koukat do rozsvíceného světla bez jakéhokoliv oslnění. Jediné co je potřeba je nastavit ohniskovou vzdálenost paraboly, což v mém případě bylo vypodložení podložkou tlouštky 6,5 mm. Teď je světlo krásně zaostřené a rovnoměrně rozprostřené před motorkou s dlouhým dosahem tlumeného světla. Jedná se pouze o tlumené světlo. Dálkové je zabezpečeno druhou parabolou (originální) s H 3. Ta se ke xenonu při dálkových světlech přidává a doplňuje osvit v dálce. Ještě jsem původně uvažoval o ovládání clony před výbojkou jako u Bixenonů, ale zatím jsem toto nedořešil - práce pro dlouhé zimní večery až nebudu mít co dělat.
oslnuje z duvodu, ze na motorce se serizeni svetel vyrazne meni s nakladem pripadne akceleraci/brzdenim....
S doprasenym svetlem se to pak bude blbe prodavat, kdyz pominu soucasnou hysterii na STK, kvuli ktere tam budes jezdit se stazenym zadkem, jestli projdes (jako ze nejspis neprojdes).
1 reakcí na tento příspěvek Bi-Xenon, ano či ne?
Jak to mají řešeno motorky s originálním xenonem?
Naposledy editováno 06.07.2016 16:13:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bi-Xenon, ano či ne?
mito7 píše: To je pravda, u 639 jsem měl na řidítkách páčku, kde byl obrázek jedné, nebo dvou přileb a tou jsem si nastavil jak to má svítit. Bylo to v r. 1990. Na Mitu z 2007 nic takového není. Asi bych měl něco takového dodělat.
Jak to mají řešeno motorky s originálním xenonem?
nemel jsem moznost to zkoumat, ale tipuju ze maj bud stejnou techniku jako auto (naklapeni servem) ale spis tipuju na xenon s nizsim vykonem kterej to mit nemusi (tusim 20W) ma ho treba skoda rapid atd... (taky nemaj servo + ostrik)
1 reakcí na tento příspěvek Bi-Xenon, ano či ne?
assassin píše: nemel jsem moznost to zkoumat, ale tipuju ze maj bud stejnou techniku jako auto (naklapeni servem) ale spis tipuju na xenon s nizsim vykonem kterej to mit nemusi (tusim 20W) ma ho treba skoda rapid atd... (taky nemaj servo + ostrik)
Jj, oni to berou myslím podle svítivosti. Bez ostřiku + automatickému naklápění muíš mít max 2000l.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bi-Xenon, ano či ne?
mito7 píše: Ani auta nemají stabilizaci paprsku jako třeba dělo u tanku. Pouze nastaví statický náklon, dynamicky též oslňují.
no ale maloktery auto umi akcelerovat tak ze zvedne cumak az do vzduchu :) taky rozvor kolem 2m neni u aut tolik bezny = par cm nadzvednuti / ponoreni nedela takovej uhel...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
cbr 1100xx chcípá Honda CBR 1100XX Blackbird | rockyslav | 10 | 13.9.2024 v 19:11 Pedl |
Neví někdo co to je Honda CBR 1100XX Blackbird | Samotář99 | 21 | 30.8.2024 v 16:23 granylator |
Odvzdušnění brzd cbr 1100xx, dual-c... Honda CBR 1100XX Blackbird | Danhavelka | 2 | 5.7.2024 v 07:03 Samotář99 |
Čtyřkolka 110 čína Honda CBR 1100XX Blackbird | Samotář99 | 10 | 12.6.2024 v 19:54 Samotář99 |
Plasty na moto Honda CBR 1100XX Blackbird | lucipuk1 | 7 | 12.11.2023 v 23:11 lucipuk1 |