pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Murkin píše: Kdyz mas rapid,nepotrebujes cordonu.
Myslíš jako tu krabičku, že? Tu nemám, mám jen snímač od Cordony.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ahoj jestli to byla tvoje holka co to fotila tak je fakt moc pěkná to se pak nemůžeš soustředit na jízdu když je tam takové mýdlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ahoj Raku moc ti asi neřeknu mě to tam dával Frank a to mě pod plným plynem po přeřazení střelilo taže vstřiky šli pořád no a když mě odladil telátko Murkin tak už to nestřílí ale já mám ignitech tak možná Murkin by věděl víc co a jak kdybys něco potřeboval k tomu vědět a budu na to znát odpověď tak ze zeptej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Pepa1098 píše: oioi01>
Ahoj jestli to byla tvoje holka co to fotila tak je fakt moc pěkná to se pak nemůžeš soustředit na jízdu když je tam takové mýdlo
To bohuzel nebyla
Nasel jsem to na FB Buchlaku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Murkin píše: Kdyz mas rapid,nepotrebujes cordonu.
Vidíš....to pětikilo fakt dám
Tak jsem si to dočet celý a to pěťo proliju
Naposledy editováno 13.06.2016 22:06:42
oioi01 píše: To bohuzel nebyla
Nasel jsem to na FB Buchlaku
a ano je to na buchlově nájezd do té nejutaženější zatáčky ale moc jsem si to nevychunal mám tam obutou M5 na 50 když jezdím s přítelkyní kterou jsem na chvíli nechal u trampa a sportovní kolo lepivka na55 leží v garáži a ta holčina byla nejenom pěkná ale i ty fotky jsou čisté
Říkám pro motorku z tohodle roku nic zvláštního. Nene nám na školení říkaly..... Načež se tři tupé opice sešly u PC a hledali jak má vypadat vin kawasaki zx9r z tědlech let.
Po 15 minutách čumění do PC nic. A přišli mě zpět argumentovat s příručkou mitsubishi a jejich zobrazení vin. (Idiotům nedojde že Kawasaki není mitsubishi). Takže hádka, vrácení peněz a odjezd na normální STK. Jinak jednalo se o STK VRAČOVICE jen abyste si ušetřily problémy s hlupáky. Vin samozřejmě bylo originál jelikož jsem tědlech motorek už pár měl a x mě jich prošlo rukama věděl jsem která bije.
https://www.google.c...&q=zx9r+vin+kode
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Pepa1098 píše: r-a-k>
Ahoj Raku moc ti asi neřeknu mě to tam dával Frank a to mě pod plným plynem po přeřazení střelilo taže vstřiky šli pořád no a když mě odladil telátko Murkin tak už to nestřílí ale já mám ignitech tak možná Murkin by věděl víc co a jak kdybys něco potřeboval k tomu vědět a budu na to znát odpověď tak ze zeptej
Ahoj,Ty budeš mít vypínaní přes zapalko a jak Murkin upravil mapu, tak už tam nejde tolik paliva. A ty máš jen čidlo na řadičce a řídí ti to jen Ingnitech to vypnutí zapalování nebo máš ještě přídavnou jednotku přímo na Quickshifter? Já jsem to byl předevčírem projed a fuguje to, jen ten čas pro všechny kvalty zpolečný je naprd, ale jde natáhnout kabel od Gear senzoru a pak je možnost nastavit čas pro každý kvalt. Jenže největší problém mám ten že po přeřazení se rozvítí F1 (ignition problem) a nevidím teplotu motoru, jinak beh motoru OK. A borec neví jak obejít, aby jednotka nehodila chybu cívek. Takže moto 2 měsíce rozebraný a z borce mam pocit že to nedotáhnem do zdárnýho konce. Mu to vrátím a půjdu do Healtechu a mam pokoj.
r-a-k píše: Ahoj,Ty budeš mít vypínaní přes zapalko a jak Murkin upravil mapu, tak už tam nejde tolik paliva. A ty máš jen čidlo na řadičce a řídí ti to jen Ingnitech to vypnutí zapalování nebo máš ještě přídavnou jednotku přímo na Quickshifter? Já jsem to byl předevčírem projed a fuguje to, jen ten čas pro všechny kvalty zpolečný je naprd, ale jde natáhnout kabel od Gear senzoru a pak je možnost nastavit čas pro každý kvalt. Jenže největší problém mám ten že po přeřazení se rozvítí F1 (ignition problem) a nevidím teplotu motoru, jinak beh motoru OK. A borec neví jak obejít, aby jednotka nehodila chybu cívek. Takže moto 2 měsíce rozebraný a z borce mam pocit že to nedotáhnem do zdárnýho konce. Mu to vrátím a půjdu do Healtechu a mam pokoj.
Zdar,
Tohle jsmebprece uz resili a vracelo se to a ted si to koupis zase?To me hlava nebere.
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 16.06.2016 12:36:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: assassin> jo ty TL motory se tenkrát povedly
Trošku z jiného soudku (když tak mne vykažte na jiné ale "funkční" téma ).
TL motory silně návykové a ten zvuk ale k věci:
Přišel mi pod ruku Navigator, 2roky neježděný (na druhé protočení naskočil) v dost zbídačeném stavu ,ten motor oproti 650 Raptor je Ďábel a projevilo se vše o čem se píše v zahraničních fórech v nízkých otáčkách škubal,trhal, popojíždět po městě bylo zatrest, střelba do sání při přidání hlavně na rozjezdech,střelba do výfuku po vytočení a puštění plynu mototrem. Takže rozborka, čištění fest zasraných sacích hrdel (zadní na tom byl o dost hůř), synchro klapek a hlavně seštelování snímače klapek. Výsledek zcela jiný motor , možná se mi začne po tom původním neurvaci časem stýskat.
Teď vo co gou-sem tam to stále z volnoběhu při přidání střelí do sání-můžou to být špatné ventilové vůle nebo jít po "něčem" jiném,případně je to "normální" projev TL motoru?
Střelba do výfuku by snad měla být jen záležitost stále funkčního "přístřiku" kyslíku v rámci euro1 do výfuku, zkusím ucpat, uvidím .
Dále: tomuhle zcela vůbec nehovím, ale "snad" by se dle zahraničních fór dala do orig. CDI přeprogramovat palivová mapa+ odblokace omezení pro Naviho, konkrétně parametry Raptora 1000, případně přímo jednotku CDI Raptora 1000 (nedostatkové to zboží ).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Mapa teoreticky prehrat jde, ale je to vyssi divci, teoreticky vim jak na to, prakticky jsem se k tomu nikdy nedostal - jsem v situaci ze nahrani nove mapy (nastudovani komplet procesu) je pro me tak casove narocny ze kdyz budu delat ten samej cas svoji praci koupim si dve plne programovatelny jednotky - nic me tudiz nemotivuje badat timhle smerem. Umi trosku upravit palivo v originalni jednotce - pomoci yoshimura boxu. S lambdou ve vyfuku by se zjistilo proc to strili do sani, bud je spatna smes - nebo to nezapali - horsi stav elektriky (nizky napeti na civkach) spatny zapalovaci kabely/svicky.
Samo zkontrolovanim vuli se nic nezkazi...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Díky za reakci a "rozbor". Doufal jsem že už někdo Naviho přeprogramovával, nebo je to jednoduchý proce , zkusím tedy cestu: sehnat řídící jednotku Raptora+ ty mechanické věci.
CDI jsou tam DENSO, takže myslím že i z TL by sedla, ale nikde jsem o tom žádné info nenašel, takže by to byla buď cesta do pekel, nebo do ráje . V CDI Naviho je omezen max. výkon při 5 a 6 rychl.stupni a lehce odlišné pal. mapy, kdy si každý kdo to přehodil libuje, jak se to ještě víc v nízkých otáčkách zjemnilo.
Zajímavé je že do sání střílí zadní válec a jen na svodu zadního válce je nachystané šroubení na lambdu (ta tam však není). Že by Ital ladil každý kus Naviho zvlášť nedává smysl, možná příprava na budoucí model ,ale proč jen na zadním svodu. NJN co čekat od Itala že . Najhorší je kombinace Itala s Čínou (Polini XP4) na to, aby fungoval plně digi displej je třeba v displeji pravidelně měnit baterii ,ale dalo to práci tuhle závadu odhalit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Fidouš. píše: Jak se pozná, že do sání střílí jen zadní válec?
Tipoval bych ze bude ocouzene hrdlo smerem do airboxu/klapka atd.
Son: trosku zjemnit by to slo doladenim paliva pres yoshbox - rekl bych ze se na to kouknu, ale nemuzu ted nic slibovat, nestiham
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
oioi01 píše: Son> závit na svodech mám i já, na obou válcích a taky žádnou lambdu... nevím k čemu to je, asi na nějaké případné ladění motoru...
JJ druhý závit měl úkryt pod krytem svodu, takže Navi má dvě příruby na lambdy. Až tak daleko jsem se nepídil, ale úvaha nad Ignitechem pokud má vstup pro lambda sondy ..., Teď mám čerstvou nabídku na CDI z Raptora, ale času tak moc málo, uvidím odkud borec je, půlhodinové vypůjčení by na zjištění jak moc to jinak jede stálo za to.
assassin píše: Tipoval bych ze bude ocouzene hrdlo smerem do airboxu/klapka atd.
Son: trosku zjemnit by to slo doladenim paliva pres yoshbox - rekl bych ze se na to kouknu, ale nemuzu ted nic slibovat, nestiham
a při rozebraném air boxu ty šlehy nejdou přehlédnout a kdo má aspoň trochu hudební sluch a orig. koncovku rozpozná, že to jde ze zadního válce.