Byl podobnej zážitek, jak když mě zase jinej kamoš kdysi půjčil starou Bandasku 6ku a neřekl, že to nebrzdí (brzdilo, ale ehmm suzuki brzdy ) no a já z vesela do své oblíbenné zatáčky, že půjdu jak s H6 hodně na brzdy a vono né no
1 reakcí na tento příspěvek Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu
Tam prostě jamaha nezvládla odladit první stříkačky, stejně jako nezvládly první nikasil. který se jim loupal ještě v záruce, 20ti ventilové hlavy tzn. olejničky, bigbang managementový kecy ala rosiGP, které na silnici nemají krouťák a běžní smrtelníci nadávají apod.... vlastně toho bylo celkem dost
Naposledy editováno 29.06.2016 15:12:32
1 reakcí na tento příspěvek Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu
Na TL je ten prechod closed loop x alpha-n rizeni znat dost, prave pokud se na jeho hranici prida a ubere je tam znat cuknuti
Jurawood píše: tam ale nejde o ten přechod z close loop do open-loop řízení... ten nárust výkonu při čtvrt plynu při obohacení z 14,7 na 13 nemůžeš absolutně poznat...
Tam prostě jamaha nezvládla odladit první stříkačky, stejně jako nezvládly první nikasil. který se jim loupal ještě v záruce, 20ti ventilové hlavy tzn. olejničky, bigbang managementový kecy ala rosiGP, které na silnici nemají krouťák a běžní smrtelníci nadávají apod.... vlastně toho bylo celkem dost
... vlozky valcu u prvnich R6
1 reakcí na tento příspěvek Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu
Oni na skubani při mirnym bohate stacej rozhozeny,nebo blbe udělaný podtlaky bych řek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu
Jurawood píše: Proč se přidává vzduch?
Start motoru je celkově dost nestabilní režim, jednotka nema informaci o vlkosti, teplote sacich přírub.
Dále je prioritou co nejrychleji promazat všechna místa a tomu pomáhá zvýšený tlak oleje.
No a v neposlední řadě se rychleji zahřívá povrch válce, čímž na něj přestává kondenzovat palivo a je možné konečně ochudit.
Zlesa píše: Takze chyba se doslova jmenuje O2 heater senzor. Zvlastni je ze chyba objevi pouze nekdy a kdyz moro chcipnu a je ohrata pres 90st. Tak nevim. Ted jsem pres vikend najel pres 500km a je to stejny. Jinak kn tam je ale oeigo uz se snad ani neda sehnat
Jen laicky...co zkusit O2 eliminator? Vyjde to na par stovek a motorka pak jede víc od spodu.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu
To si mě asi moc nepochopil. To je blábol. Nevím, že bych psal, že čím vyšší RPM, tím roste tlak.
Potom nechápu souvislosti meziProč se přidává vzduch?
Aje prioritou co nejrychleji promazat všechna místa a tomu pomáhá zvýšený tlak oleje.
Jinak "vyhlazení" přechodu z CL do OL se dá poměrně solidně řešit resetem TPSka a postavením mapy / dávky na vhodnou úroveň otočení klapky. Chápu, že to může některý pásmo přibohatit, nebo ochudit...ale pokud to jede plynule, nemá to díry, startuje ve všech režimech bez problému a chod motoru je krásnej... myslím že se tomu neubližuje... pokud dáš odladěný výfuky a mapu... supr... ale když někdo laboruje jako já ... myslím, že je to taky cesta
Ono jako nastartovat studenej motor a nechat ho převalovat na 800-900rpm v domnění, že ho nezatěžuju obvodovejma rychlostma, není úplně moudrý...
Naposledy editováno 30.06.2016 11:21:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu
Tally-ho píše: Jurawood>
krasne si jurawooda nachytal na svestkach a s nim vsechny vyrobce motoru - pokud vim tak pri startu zvysuje otacky uplne kazdej, takze to ted muzes o hubu otlouct i treba vyvojarum ve skodovce, v bmw... atd, treba jim muzes napsat to s tim "jestli nechtej davat po startu hned plnej"
1 reakcí na tento příspěvek Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu
1 reakcí na tento příspěvek Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu
rapidbike tusim vyvijeli nejakej o2 eliminator co si poradi i s tim testovanim funkce ... jestli uspeli nevim... uz jsem to pak nejak neresil...
Obecně, kdokoli za mnou jede...tvrdí, že mi z toho vejfukám šplíchá benzín na plexi (přeháním)...ale je to evidentně bohatý... čehož se tolik nebojím jako opaku
Naposledy editováno 30.06.2016 12:13:00
1 reakcí na tento příspěvek Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu
Ale predstih je pri mensichbzatizenich zbytecne malej, cimz si zvysujes spotrebu
Někdo chladí vodou...já benzínovejma parama
problém je podle mě v tom volnoběhu bez lambdy... oni to ma asi tak nakrmený, aby to nedělalo ve spodku neplechu... taky roury DP vejfuku jsou 50 a já mám 45... prostě když to člověk naladí na správný hodnoty vrtí se to ve volnoběhu na 1300-1400 rpm se zavřenejma bypasama Takže to musíš trochu přicpat.
Obecně to bude bohatý díky odchylkám od termixů ... ale fakt ten motor pocitvě běží krásně... už jsem jednou psal s Murkinem, že bych se třeba na den stavil...sháněl právě nějakej soft na S4R ko co tam měl... jednou k tomu dojde
Naposledy editováno 30.06.2016 12:44:39
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu
pri startu zvysuje otacky uplne kazdej
A to prioritně pro zvýšení tlaku oleje?Tally-ho píše: assassin> A to prioritně pro zvýšení tlaku oleje?
nesmis si brat z textu jen co se ti hodi, jurawood psal nekolik duvodu proc je dobre pri startu dat vic vzduchu a zvysit tim otacky (jinak by tam pri stejnem nastaveni klapky jen jednotka nalila palivo)
lidi co stavi zavodni motory, tak po prvnim startu taky houpou plynem, nechaj motor roztocit a zabrzdit a furt dokola, a je to kvuli tlaku oleje a obehu chladici kapaliny, kdyz se to prevaluje na volnobeh tak to ani moc nemaze ani voda moc necirkuluje...
ja kdyz si naladim TL podle lambdy tak jak by to melo podle me byt, tak to taky na volnobeh smrdi po benzinu... podle me normalni, jen jsme tomu odvykly diky tomu ze uz jezdi jen auta co na volnobeh jedou na chudou smes + kat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu
Tally-ho píše: assassin> A to prioritně pro zvýšení tlaku oleje?
Ty to budeš mít v životě těžký viď?
Co třeba prioritně to co jsem psal na prvním a nejdůležitějším místě? To bereš od konce?
1 reakcí na tento příspěvek Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu
Co vypne u cbr929 cerpadlo kdyz po zapnuti klicku nacerpa palivo ? Vypina to po dosazeni tlaku nebo po casovem useku ?
mam totiz na dilne 929, ktery melo vhaji predni svetla + blinkry, cut of rele bylo nefunkcni, po vymene nejde a na jeho svorkach nameris napeti, ovsem kdyz tam pripojis zatez tak napeti spadne. Draty tam jdou primo z ECU. ECU akorat prerusuje kostru pro civku relatka.
Ale netusim kde ECU bere tu kostru kterou tam pousti, tudiz jestli je nekde studenak pred ECU nebo jestli je vhaji nejakej spinaci element v ECU.
Sorry za OT.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu
Co třeba prioritně to co jsem psal na prvním a nejdůležitějším místě? To bereš od konce?
Ne, od toho co je dle mě blbost.Tlak oleje studeného motoru je dán poj. ventilem ,plnoprůtokový filtr oleje je v ten moment vyřazen obtokem(který otevře dřív než poj.ventil) a další hydraulické ztráty ti snižují průtok k mazacím místům které ale více zatěžuješ jediný efekt vidím v ohřátí oleje samotným čerpánímassassin> =Nevím ale myslím si (nehlídám švestky,mám jiný názor-možná špatný proto sem píšu abych si ho popř. opravil)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu
Tally-ho píše: Jurawood> Ne, od toho co je dle mě blbost.Tlak oleje studeného motoru je dán poj. ventilem ,plnoprůtokový filtr oleje je v ten moment vyřazen obtokem(který otevře dřív než poj.ventil) a další hydraulické ztráty ti snižují průtok k mazacím místům které ale více zatěžuješ jediný efekt vidím v ohřátí oleje samotným čerpáním
assassin> =Nevím ale myslím si (nehlídám švestky,mám jiný názor-možná špatný proto sem píšu abych si ho popř. opravil)
mas to podlozene nejakym merenim treba ? ze na volnobeh je pri studenym motoru vsude stejnej tlak jako pri treba 2-3tis rpm? protoze hned kousicek nad volnobehem otevira bypass? ja mam dojem ze bypass je nastavenej na pomerne vysokej tlak, strelim od boku treba 5atm a nejsem si vubec jistej jestli tam je takhle velkej tlak uz pri volnobehu ... ono obvykle ve vykonnejch motorech nebejva olej co je za studena jako med = nebude tam tak obrovskej rozdil tlaku...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CBR 929 RR po demontazi vsech plast... Honda CBR 929RR Fireblade | Kanister111 | 10 | 29.5.2023 v 10:40 Krautkopf |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
řidítka Honda CBR 929RR Fireblade | Bogami | 2 | 10.1.2023 v 13:58 Bogami |
Neukazuje otáčkoměr Honda CBR 929RR Fireblade | Bogami | 0 | 21.11.2022 v 21:01 Bogami |
Digitální tachometr Honda CBR 929RR Fireblade | Houmr1 | 0 | 31.8.2022 v 14:56 Houmr1 |