CHCEM sa hlavne opytat je možne priškrtiť vykon aby som si zvykol na vahu ovladanie stroja a potom si ho casom naspat povoloval kym by som nemal dostatok skusenosti na to aby bola pustena na 100 %. nemam chut sa niekde zabit ale zase nemam chut ani na inu motorku.
dik za info
Taky se dá koupit hotový vzduchový filtr s restriktorem . Ale o kolik to sníží nevím. Tohle bych řekl že klidně o polovinu
Naposledy editováno 25.06.2016 21:10:24
2 reakcí na tento příspěvek yamaha r6 - zaciatok , priskrtenie
1 reakcí na tento příspěvek yamaha r6 - zaciatok , priskrtenie
Pedl píše: Pokud nebudeš moc tahat za plyn, tak to rychle nepojede Ale pokud jsi nikdy neměl 200 kilovou motorku předtím, možná vem nějakého omláceného naháče první, protože ti asi párkrát spadne na místě.
Ještě nedávno bych řekl, co je to za blbost, proč by měl padat na místě s motorkou... a před týdnem jsem zjistil, že se to stát fakt může
Ale teda kupovat kvůli tomu jinou motorku než chce, se mě fakt jako blbost zdá
1 reakcí na tento příspěvek yamaha r6 - zaciatok , priskrtenie
Samozřejmě, pokud si nevěříš a máš obavy, že bys to zkoušel, doraz na plyn ti udělají v každém servisu, ale osobně mi připadá jízda na škrcených motorkách nepříjemná, i když mají třeba víc koníků než něco, co má jen nižší objem.
Pak je další možnost pořídit něco s palivovými mapami (třeba novější R6), tak si pak navolíš Cčko a hned je z toho mnohem mírnější motorka.
1 reakcí na tento příspěvek yamaha r6 - zaciatok , priskrtenie
Oni stejně slibují všichni jak to mají srovnané a známe to...
Naposledy editováno 26.06.2016 11:31:52
Gahan37 píše: Koukám že se všichni snažíte snížit HDP Slovenska snížením počtu mladých motorkářů co by ho mohli aj zvýšit
Oni stejně slibují všichni jak to mají srovnané a známe to...
Presumpce viny? Pokud je někde chyba, tak vydávání ŘP lidem, kteří mají zcela nedostatečné schopnosti. A zrovna R6 rozhodně není žádná krvežíznivá bestie. Rozhodně to není motorka, kterou bych komukoli doporučil do začátku, protože je hodně tvrdá, každou blbost na silnici dá cítit a hodně nezkušených (ať už jezdí jakkoli dlouho) jezdců na ní bude akorát ztuchlých a naučí se zlozvyky.
Na druhou stranu jsem ještě nepotkal motorkáře, kterého by nebylo možné všechny ty zlozvyky odnaučit .
Mr.Dreamer píše: Pokud na to jdeš takhle zodpovědně, tak R6 omezíš jen tím, že budeš brzy řadit a nebudeš jí pouštět do vysokých otáček. Finální číslo výkonu je sice vysoké, a když držíš pod krkem, letí hezky, ale v nízkých otáčkách je (alespoň motorově) zcela krotká.
Samozřejmě, pokud si nevěříš a máš obavy, že bys to zkoušel, doraz na plyn ti udělají v každém servisu, ale osobně mi připadá jízda na škrcených motorkách nepříjemná, i když mají třeba víc koníků než něco, co má jen nižší objem.
Pak je další možnost pořídit něco s palivovými mapami (třeba novější R6), tak si pak navolíš Cčko a hned je z toho mnohem mírnější motorka.
vdaka super rada, budem nad tym premyslat