Dámy a pánové, pokusím se udržet celodenní ježdění v tomto roce místo Dreamera.
Máme první termín
Je to neděle před Velikonocemi 01.04.2018
Takže se můžete hlásit - ke mně do zprávy nebo na email jezdenimyto@email.cz
Harmonogram je prozatím v novém vlákně zde .
Karel V. "Chippman"
Naposledy editováno 27.12.2023 00:53:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
číčus píše: _BoB_> na svych strankach na FB jsi napsal " ne kazdy jezdi jako Rossi, ale vsichni muzou mit vzpominku od nas."
a to sedi. velke diky
PS: neda se neco udelat s tim mym vyrazem v zatacce? budu muset poridit asi cerny plexi
jeste jednou dekujeme
docela s jistotou bych řekl že máš zadržený dech...pln očekávání a snahy tu zatáčku strihnout co nejlip tak zapomíná dýchat, ne že bych byl psycholog,ale sám sebe už jsem se přistihl...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
_BoB_ píše: Díky díky ... tlačím to sem tak nějako "průběžně" nemám na to moc času neb je to takovej vedlejšák k hlavnímu pracovnímu poměru
Komu se líbí tak za like na stránce RacePicture se s kolegou zlobit nebudu. Lépe se nám pak shání press akreditace
Tak jsem se na to podíval a naprosto mě uzemnil Fýr, který si to štrádoval Hořicemi na sériové ER6 . Já mám se svým podvozek problém v Mýtě a on tam pojezdil lidi na komplet postavených motorkách v Hořicích. Musím ho někde odchytit a vymlátit z něho, jak to dělá .
Mr.Dreamer píše: Tak jsem se na to podíval a naprosto mě uzemnil Fýr, který si to štrádoval Hořicemi na sériové ER6 . Já mám se svým podvozek problém v Mýtě a on tam pojezdil lidi na komplet postavených motorkách v Hořicích. Musím ho někde odchytit a vymlátit z něho, jak to dělá .
No je fakt, že v Hořicích za sebou nechal dost lidí. A spousta těch co mají jak sám říkáš v motorce "nasypáno" tak to nemohla vydýchat.
Jak jsem psal u té fotky když jsem mu pak obešel moto a skoro bych ji nazval až větou "co to má sakra za mrazku" a když mi ještě řekl co jak funguje na té moto :D, nahříváky také neměl... tak jsem si akorát řekl "TWL tak to už fak může jezdit každý. O motorce to prostě tak úplně není."
Nehledě, že loni Michal s st.č5 také jezdil na úplné seriovce SV a také nebyl nikdy poslední a to neměl tenkrát ani kapoty
Naposledy editováno 20.06.2016 13:13:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Mr.Dreamer píše: Tak jsem se na to podíval a naprosto mě uzemnil Fýr, který si to štrádoval Hořicemi na sériové ER6 . Já mám se svým podvozek problém v Mýtě a on tam pojezdil lidi na komplet postavených motorkách v Hořicích. Musím ho někde odchytit a vymlátit z něho, jak to dělá .
Sere tam vic plynu a ma to tak trosku dost v pici
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Ozzy_ píše: Sere tam vic plynu a ma to tak trosku dost v pici
To jsem také zkoušel, ale místo s dobrým časem jsem skončil s domlácenou motorkou .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
fakt zadrzuju dech jako pri potapeni. a nevim co se zubama. vsim sem si ze sportaci maj gumovy zuby jako hraci americkyho fotbalu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
číčus píše: Hygienik> hele bez prdele mas naprostou pravdu
fakt zadrzuju dech jako pri potapeni. a nevim co se zubama. vsim sem si ze sportaci maj gumovy zuby jako hraci americkyho fotbalu.
Co mě pomáhá, když zjistím, že jsem ztuhlý, tak pohýbu lokty, dovnitř a ven, jako když děláš ranní rozcvičku, ale s tím, že trup držím stále v rejsing pozici a ruce na řídítkách. Vždy se tím uvolní celé tělo, já to používá hlavně na ruce, protože karpál je svině a jak jedu chvilku ztuhlý, mám problém s mačkáním brzdy.
Pokud jde o dech a zuby, vím o hodně dobrých jezdcích, kteří mají dokonce pusu pootevřenou, dokonce jsem četl pár studií, kde zjistili, že pootevřená pusa je nejpřirozenější poloha. Obecně, když zjistíš, že svíráš panty, nejlepší je prostě ty svaly úplně uvolnit a nechat spodní čelist samovolně trochu spadnout.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Mr.Dreamer píše: To jsem také zkoušel, ale místo s dobrým časem jsem skončil s domlácenou motorkou .
Tam bude dost důležitý to Trochu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Mr.Dreamer píše: To jsem také zkoušel, ale místo s dobrým časem jsem skončil s domlácenou motorkou .
kdo nepada, jezdi pod sve moznosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Veverčák píše: kdo nepada, jezdi pod sve moznosti
No, zrovna v Hořicích mi připadá jezdit pod své možnosti jako dost dobrý nápad .
1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Mr.Dreamer píše: To jsem také zkoušel, ale místo s dobrým časem jsem skončil s domlácenou motorkou .
Jedno bez druhyho nejde. Podivej se kolik zahozu v sezone maj jezdci MGP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Bafinka* píše: Todle vlákno furt fičí :D
Komu by se chtělo v létě trčet na fóru .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Ozzy_ píše: Jedno bez druhyho nejde. Podivej se kolik zahozu v sezone maj jezdci MGP
Jo a také skoro stejný počet fraktur jako ty .
2 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě
Jdu za Vámi na radu, protože máte hromadu zkušeností a určitě mi někdo dokáže poradit
Od minulého Vysokého Mýta přemýšlím nad stavem mých pneu.
Motorka se chovala příkladně a neměl jsem k přilnavosti ani vedení stopy jedinou výtku.
Nicméně si nejsem při pohledu na pryže jist, jestli je aktuální nastavení podvozku na drom to pravé. Stále ve mně hlodá červík, jestli do něho nezasáhnout pro lepší životnost pneu.
Takže! Vyvolávám diskuzi. Kdo ví, co je na aktuálním setupu špatně a dokáže při pohledu na opracovanou pryž poradit? Jde mi jak o přední, tak zadní pryž.
Díky, střelci