menil nekdo z vas pocty zubu na kolecku / rozeta oproti originalu?Original je 16/43 zubů.
Predem diky za rady a zkuzenosti
Honza
Jinak základ je to, že menším kolečkem zmenšíš maximálku a větším zvětšíš. V prvním případě se motor snadněji vytáčí, v druhém opačně. Tos asi ale věděl, jde o to co bys od Horneta chtěl?
Naposledy editováno 06.06.2016 07:54:30
Zkus todle.... treba ti to pomuze
4 reakcí na tento příspěvek 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta
Kdyz budu potrebovat vykon, podradim si, proto me zajima, jestli to nekdo resil u H9
Program http://www.gearingcommander.com jsem zkousel, a myslenka je zmena kolecek na 17/39
Co si o tom myslite?
Diky
Naposledy editováno 06.06.2016 10:34:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta
Ten program ti nic neukáže...
gonzalos16v píše: Chtel bych to vice do rychlosti, pocitove H9 ma sily dost, ale kdyz jedu 120Km/H je tam strasne moc otacek.
Kdyz budu potrebovat vykon, podradim si, proto me zajima, jestli to nekdo resil u H9
Program http://www.gearingcommander.com jsem zkousel, a myslenka je zmena kolecek na 17/39
Co si o tom myslite?
Diky
najel jsem na h9 přes 50 tkm, ale snažil jsem se dálnicím vyhýbat. na státovky, kde furt přidáváš/ubíráš a jedeš 60-140 mi připadal stávající převod ideální.
změna převodu o 17% je moc i kdybych jezdil hlavně dálnice (a na to h9 není).
zkus se prvně poptat, jaké rozety a pastorky se k h9 nabízejí a z toho vycházej. osobně bych u silniční motorky nešel přes 10% změnu (16/39)
Zbytečně tu hledáš radu, dokud sám nezkusíš, budeš vědět prd.
Kup přední 17z, zkus a uvidíš. Jen si prvně zkontroluj jestli ji tam dáš do stávajícího řetězu (jestli máš rezervu k povolení). Ale o ten 1z by to neměl být problém.
Protože když hodnoty máš jen v tabulce a ne v grafu, je to nicneříkající...
Tohle je jednoduchá, ale velice dobrá pomůcka třebas i v tom, jak v závislosti na průběhu krouticího momentu řadit (kam třeba motor na jednotlivý kvalt vytočit, aby mě při přeřazení otáčky neklesly pod Mk max. a podobně).
Lze se na něm dovědět, jak a kdy řadit, abych byl buď rychlý a nebo abych měl nízkou spotřebu.
Ano, existuje spoustu všelijakých vzletně nazvaných programů, ale pokud to neuvidíš namalované, představu nemáš.
Takže kalkulačka, čtvrtka papíru, tužka a můžeš špekulovat...a když tu konkrétní motorku máš "v železe", můžeš si vyzkoušet, zda-li na poslední kvalt má eště rezervu výkonu, z toho můžeš usoudit, jak by to vypadalo v kopcích...atd.
Dovede to ušetřit dost peněz .
gonzalos16v píše: Chtel bych to vice do rychlosti, pocitove H9 ma sily dost, ale kdyz jedu 120Km/H je tam strasne moc otacek.
Kdyz budu potrebovat vykon, podradim si, proto me zajima, jestli to nekdo resil u H9
Program http://www.gearingcommander.com jsem zkousel, a myslenka je zmena kolecek na 17/39
Co si o tom myslite?
Diky
to si budeš muset pořídit asi novej řetěz ...tohle je moc...myslím
co je těch moc otáček při 120km/h ? ...a máš tam šestku ? (jen jestli si jí už objevil )
3 reakcí na tento příspěvek 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta
120Km/H je tak na 5000RPM
Jeste poradne porozmyslim,mrtvolu nechci
diky
Honza
Naposledy editováno 07.06.2016 10:43:16
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta
Prave, ze kroutaku tam je dost, a kvalty jsou kratke, to by se clovek uradil k smrti
Kdyz chci nekde letet napr Duba, necham tam za 3, a tocim jen plynem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta
Já dal na S4RSko na pastorku jeden dolů (14) a na rozetě jeden nahoru(43). Jako, chodilo to plynem na zadní ještě za dva, ale řadil jsem jak kokot a spotřeba stoupla asi o 0,5l ... teď jsem nechal vepředu 15 a vzadu 43 ( o jeden víc) ...a je to supr ...
Oni výrobci většinou najdou ten dobrej poměr... jeden max dva zuby na rozetě ještě jo...ale zásadní zásahy jsou fakt zbytečný...
jestli necháváš na Dubé za tři...moc neletíš já tam tedy kromě jedničky vystřílím všechno ... můžem se tam sejít a ukážeš mi to kroucení plynem
Naposledy editováno 07.06.2016 11:32:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta
Naposledy editováno 07.06.2016 11:57:27
To pravý "peklíčko" ti na Hornetu stejně začne tak kolem 7t rpm... takže 5t rpm je tak dobrá, pružná hodnota na 120km/h
...a až ti "dojdou" převody...koupíš něco silnějšího...
Naposledy editováno 07.06.2016 12:09:09
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta
t_freedom píše: gonzalos16v> sakra ale na 9kovým Hornetu ještě ani nebudeš na maximu krouťáku ...to musí motat aspoň 8-9 t rpm ? ne? tzn. že tam máš min další 4t rpm rezervu..
max krouťák je v 6,5, cca 90 nm za kole
od 3 do 9,5 tisíce máš přes 70 nm na kole
gonzalos16v píše: t_freedom> Je to tak jak pises, 4000RPM rezerva.
Prave, ze kroutaku tam je dost, a kvalty jsou kratke, to by se clovek uradil k smrti
Kdyz chci nekde letet napr Duba, necham tam za 3, a tocim jen plynem.
i to se dá, ale jak tě čtu, koupil sis špatnou motorku
1 reakcí na tento příspěvek 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 8 | 15.4.2024 v 23:27 2stroke |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 2 | 1.4.2024 v 22:04 Johny89 |
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet | Pospaa1 | 21 | 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366 |
Baterie po X té [1, 2] Honda CB 900F Hornet | VlaHa | 49 | 9.6.2023 v 19:52 mermex |