Dyť právě jednou z největších výhod je skutečnost, že motorka se protáhne téměř všude a tím je samotnej průjezd městem minimálně o polovinu kratší.
A když už teda nebudu řešit samotnej fakt, že tím likvidují nesporně jednu z největších výhod motorky, tak motor z tohohle poskakování a stání taky nebude celej hin....
U čoprů, krujzrů (řídítka) a cesťáků (kufry) to tak nějak chápu, ale u zbytku mi to hlava nebere.
A teď tedy spíš dotaz na ty věčný čekače - co vás k tomu vede?
1 reakcí na tento příspěvek Nový trend?
Stev píše: Za kazdou cenu ne, kdyz je nekde uz od pohledu kokot, drzim se od nej dal ...
Tak to nevím jak to provádíš ale když chceš jet dopředu tak snad jedeš dopředu a nedíváš se po každém jestli to je kokot nebo ne.Jako u nás ty pruhy jsou dost úzké a místa tam tolik není aby ses na nějaké větší mašině dostal dopředu,tak na Babetu nebo malého skútra jo ale na větším už je problém,na šířku mám skoro metr,na délku skoro 2,5 i s kufrem.Na rozjezdu jsem rychlejší jako motorka tak i auto,navíc dneska jsou plechovky vybavené start-stop systémem a kolikrát když se na zelenou rozjedu tak slyším jak auto vedle mě teprve startuje ale stejně tě zastaví další semafory nebo přechod nebo několik přechodů pro chodce kde stejně stojíš.V Praze se to možná vyplatí,protože to je milionové město a ty vzdálenosti kde jedeš jsou větší ale v normálním městě u nás,co tam jako ušetříš,tři minuty? Nejhorší je jízda přes centrum,pokud ale chytneš zelenou vlnu tak jedeš furt,škoda akurát těch přechodů kde si chodec může zmáčknout zelenou mimo křižovatku a celá zelená vlna je v prdeli.U nás ve městě jsem si našel objízdnou trasu mimo centrum a když chci na druhý konec města tak jedu po ní a i když je o několik kilometrů delší tak tam musím být vždycky dřív,protože tam jsou úseky kde je třeba 70tka a přes centrum se sereš furt pade a mezitím semafor,přechod,semafor,přechod.
2 reakcí na tento příspěvek Nový trend?
Ale v kolone s tim moc dlouho cekat nejde, pak uz pali i sedlo. Startovat 3x na jednu krizovatku, kdyz to na volnobeh s vetrakem asi moc nedobiji, taky neni reseni...
Naposledy editováno 04.06.2016 23:47:01
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový trend?
SVSkritek píše: No podle nalady a casu. To mi otec nedavno licil jak cekal pred zavorama s dodavkou a nacpala se tam motorka jako prvni. Jak je to hrozny co se tu deje A myslel to normalne vazne, tak si dovedu predstavit vznetlivou povahu, ktery kdyz to jeste ohodis kaminkama, tak te pak klidne nekde sejme... Dal "opozdilci" na cervenou atd.
U železničního přejezdu to je krapet jinačí než u křižovatky:
§ 28
Vozidla se před železničním přejezdem řadí za sebou v pořadí, ve kterém přijela.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový trend?
maco píše: U železničního přejezdu to je krapet jinačí než u křižovatky:
§ 28
Vozidla se před železničním přejezdem řadí za sebou v pořadí, ve kterém přijela.
Kolona ve městě na tom je obdobně, your argument is invalid.
SVSkritek píše: No podle nalady a casu. To mi otec nedavno licil jak cekal pred zavorama s dodavkou a nacpala se tam motorka jako prvni. Jak je to hrozny co se tu deje A myslel to normalne vazne, tak si dovedu predstavit vznetlivou povahu, ktery kdyz to jeste ohodis kaminkama, tak te pak klidne nekde sejme...
My jsme přijeli do Tejna a tam je na mostě semafor, takže klasika, projeli jsme až dopředu (jeden borec nám udělal místo na zacpanym kruháči - mimochodem, maco, když jsi u těch paragrafů, najdi ten o zablokování křižovatky), a chlápek, co stál první na světlech začal strašně držkovat - nejvtipnější ale bylo, že než stihnul zařadit, tak my byli ve třetině mostu (všichni tři)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový trend?
selkie píše: Dneska jsem si zkusil tohle postávání a objektivně musím říct, že fakt nechápu, co na tom máte. Vedro jak kretén, mašina rozhicovaná, puštěný větráky ještě víc podporujou peklo sálající z asfaltu......takže jo, dobře to dělám, když nečekám
covece a to by me zajimalo, jak si zaridis, ze ve chvili, kdy dojedes na zacatek fronty, ti tam blikne zelena, kdyz teda necekas? nebo to tam posles na prasaka bez ohledu na to, jestli muzes, nebo ne?2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový trend?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový trend?
selkie píše: wegas> většinou to vyjde tak, že než prokličkuješ, tak stojíš maximálně pár vteřin
no dobre, ale to tech par vterin obycejni smrtelnici cekaj a ty si psal, ze necekas, tak by me zajimalo, jak to delas2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový trend?
selkie píše: wegas> většinou to vyjde tak, že než prokličkuješ, tak stojíš maximálně pár vteřin
pár znamená dvě?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový trend?
selkie píše: Kolona ve městě na tom je obdobně, your argument is invalid.
Najdi mi v pravidlech co je kolona ve městě,dík.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový trend?
wegas píše: no dobre, ale to tech par vterin obycejni smrtelnici cekaj a ty si psal, ze necekas, tak by me zajimalo, jak to delas
nečekám v koloně někde na konci...nebo mám přijedu...rozumíme1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový trend?
maco píše: Najdi mi v pravidlech co je kolona ve městě,dík.
§17 a §12 - jízda v jízdních pruzích a předjíždění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový trend?
selkie píše: §17 a §12 - jízda v jízdních pruzích a předjíždění
Jo?
Takže:
Řidič nesmí předjíždět:
b) jestliže by se nemohl bezpečně zařadit před vozidlo nebo vozidla, která hodlá předjet,
g) na železničním přejezdu a v těsné blízkosti před ním.
Takže your arguments are invalid.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový trend?
selkie píše: nečekám v koloně někde na konci...nebo mám přijedu...rozumíme
no, to si prave potrebuju ujasnit, jakej je rozdil, jestli cekas na zacatku, tebo na konci, jako, je me jasny, ze kdyz je to kolona jak krava, tak to ma vyznam, to delam taky, ale kdyz mam pred sebou 2 nebo 3 auta, tak me to prinde zbytecny, vis jak2 reakcí na tento příspěvek Nový trend?
-pokud to pozoruješ v Praze, potom je vše v nejlepším pořádku, protože jak známo, měšťáci degenerují nejrychleji a čím větší město, tím větší degeši
2 reakcí na tento příspěvek Nový trend?
Naposledy editováno 05.06.2016 18:25:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový trend?
Gahan37 píše: Zase ono v té koloně lze jet ovšem pouze do okamžiku než se slečna najetím do středu přesvědčí jak je kolona dlouhá,boreček v Q7 rozhodne zrychlit o 5cm/h přejetím z pruhu do pruhu bez blinkru nebo si strejda otevře dveře bo se potrebuje vychcat když to vlastně stojí v jakem městě to je není až tak rozhodující
tak treba nez otevreli Blanku, tak projet korunovacni bylo bud 25 minut "spravne" nebo 3 minuty pomalu mezi stojicimi auty .. no co bys zvolil?
ok8 píše: "Spousta lidí jezdí, resp. stojí v koloně v místě, kam původně přijela. Žádný projetí až na světla, nic. Prostě tam stojí a čekají, až na ně přijde řada na zelenou."
-pokud to pozoruješ v Praze, potom je vše v nejlepším pořádku, protože jak známo, měšťáci degenerují nejrychleji a čím větší město, tím větší degeši
ten Kyjov to musi byt kurva velke mesto
maco píše: Jo?
Takže:
Řidič nesmí předjíždět:
b) jestliže by se nemohl bezpečně zařadit před vozidlo nebo vozidla, která hodlá předjet,
g) na železničním přejezdu a v těsné blízkosti před ním.
Takže your arguments are invalid.
Hele, mně je to celkem šuma, tohle píšou benga na bloček
Navíc mi přijde, že tak nějak nereaguješ správně tys psal, že u krize jiná situace, než u přejezdu, já ti napsal, že není, víme?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový trend?
wegas píše: no, to si prave potrebuju ujasnit, jakej je rozdil, jestli cekas na zacatku, tebo na konci, jako, je me jasny, ze kdyz je to kolona jak krava, tak to ma vyznam, to delam taky, ale kdyz mam pred sebou 2 nebo 3 auta, tak me to prinde zbytecny, vis jak
No dyť sem Ti to už psal když čekáš uprostřed kolony, tak je tam větší vedro, rozjíždíš se tak, že spojka má sto chutí vlízt a trefit toho dementa, kterej neumí používat pravej pedál, když jedeš při pravým okraji, tak se vedle Tebe nasere další auto, když jedeš na dělící čáře, tak Tě zase podjede, protože evidentně se každej metr počítá.
Dále šetříš čas nutnej k projetí města, protože je kua rozdíl jet jednu trasu 30 minut nebo deset. Ale tohle téma není o důvodech, proč se rvát dopředu, tohle téma je o tom, proč dobrovolně poskakovat v kolonách...když máš teda rozměry na to, jet dopředu...
ok8 píše: "Spousta lidí jezdí, resp. stojí v koloně v místě, kam původně přijela. Žádný projetí až na světla, nic. Prostě tam stojí a čekají, až na ně přijde řada na zelenou."
-pokud to pozoruješ v Praze, potom je vše v nejlepším pořádku, protože jak známo, měšťáci degenerují nejrychleji a čím větší město, tím větší degeši
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový trend?
Veverčák píše: tak treba nez otevreli Blanku, tak projet korunovacni bylo bud 25 minut "spravne" nebo 3 minuty pomalu mezi stojicimi auty .. no co bys zvolil?
a teď kolik zoufalců tam poskakovalo....