starým palivem ??? mám dotaz , mám se pustit do vyčištění karbce , když jsem to nikdy nedělal ???? (nerad bych pohnojil jěšte více , motor samozřejmě nenaskočí...... díky za radu
meil : soucekjin@seznam.cz
1 reakcí na tento příspěvek problém s karburátorem
Jen vycistit myslim neni takovej problem, cistic na karburator, kompresor (nebo stlacenej vzduch) a proste to poskladas zpatky jak to bylo, pohlidej si pocet zavitu na tryskach, pripadne zkontroluj s manualem kolik uvadi vyrobce jako zakladni nastaveni. A pozor na vsechnu tesneni.
Predem se ale urcite podivej na nejakej navod/video, nastuduj jak vlastne karburator funguje a uvidis do ceho jdes.
Edit: Palivo ti z hadice pred karburatorem tece?
Naposledy editováno 31.05.2016 16:40:39
Měl jsem podobný problém na CBF.
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=102453
a prosím o radu - na "motorce" jsem vyměnil za 50 72 kit a nastal problém. Lze to v pohodě nastartovat, ale vůbec nemůžu seštelovat volnoběh. Když prudce přidavám plyn, je všechno OK, po ubrání motor se začne jakoby hádat a má snahu chcípat. Když to projedou, tak nějak v pohodě, i když okolo 1/2 plynu to moc netáhne. Ke kitu je tryska 72, je to stejné i na původní. Rozvody jsem kontroloval, ryska v díře pod zátkou souhlasí s ryskou na magnetu T a značka na kole vačky se značkou na hlavě.
Můj amatérský závěr je, že je to karbec. Objednal jsem nový, s difuzorem 19mm a kolinko k tomu, původní cca 15mm se mi zdá malý.
Nemáte někdo nějakou radu?
Děkuji.
1 reakcí na tento příspěvek problém s karburátorem
pro přechody bych ze začátku laboroval s polohou jehly, obvykle je třeba větší objem válce trochu obohatit
Původní tryska z 50tky bída, tryska z kitu je to údajně 0,72 je to malinko lepší. Tak uvidím.
1 reakcí na tento příspěvek problém s karburátorem
neuškodí ani slícovat kolínko s kanálem v hlavě a to samý u výfuku - ne, že by to přidalo koně, ale motor pak jde čistěji.
a hned k věci: koupil jsem nový karbec 19 mm, k tomu po různých peripetiích i koleno 19 mm, nové O kroužky i těsnění, namontoval s tím, že maximálně poladim volnoběh a ono prd. Je to stejné jako s původním karbcem, motor jako by pálí na každou druhou kompresi, po vytočení k 5000 ot. a ubrání plynu mi to připadá, že se ještě malinko zvýší otáčky a trvá dlouho než spadnou. Jako když to přisává fal. vzduch, ale nemá kudy. Za mlada jsem jezdil kopce, pár žiguláckých a stotřicítkových motorů udělal, ale Betka mi dává pěkně zahulit. Případám si jako blb.
Co s tím?
K mému příspěvku ze dne 5.1. 2018. Problém se seřízením karburátoru jsem vyřešil jednoduše - za cca 5000,- jsem koupil nový motor 110 ccm i s karburátorem a kolenem. Kupodivu seděla i hlavní elektrika, pouze ze snímače kvaltů jsem použil 1 drát - kontrolka neutralu. Jede to moc pěkně, pouze ty brzdy, ty brzdy. Původní motor 50ku s namontovaným lítém 72 ccm pošlu
do světa, ať se s tím trápí někdo jiný....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Betka 50 startování TMEC Betka | Pepepepe1 | 5 | 27.4.2024 v 15:02 ja1 |
Betka 50 TMEC Betka | Pepepepe1 | 7 | 2.4.2024 v 08:01 ja1 |
Opakovaně zadřený motor Jawa Betka ... TMEC Betka | kawasaki-man | 12 | 3.9.2023 v 05:05 2stroke |
TMEC Betka stav tachometra TMEC Betka, Motoscoot Jawa Betka | Karel1980 | 13 | 3.6.2022 v 23:53 ja1 |
Jakou motorku Jawa 50/20 Pionýr, Babetta 210, TMEC Betka, Jawa 50/... | Makos06 | 6 | 11.10.2021 v 10:49 puffybodie |