No a co mě trápí,já sám mám 189cm a 135 kilo,s manželkou se dostaneme něco přes 200+nějaká ta bagáž,mám strach,jestli to ta motorka zvládne,jednou jsme zkoušeli Virago 1000 a tam to dost sedělo na zemi,ani jsme to radši neprojížděli.Třeba na BMW GS jsme problém neměli,ani na Africe 750.Jde mi hlavně teda o podvozek a taky o brzdy,díky za odpovědi.
S motorkami, jako je R1150GS, nebo Africa 750, popř. by s této kategorii připadala v úvahu i Tenerka (XTZ750), neporadím, s těmi zkušenost nemám. Ale pokud jde o Urala, tak včera mně kolega vyprávěl o chlápkoj ze Štatlu, co sem vozí Uraly i nové, jenže každý kus rozebere do šroubku, osadí kvalitními českými ložisky (bo ta původní prý mají kuličky dost kostrbaté) a i vše ostatní vyrychtuje a poskládá, takže motorka je pak spolehlivá a bezporuchová. Ale zase ta cena, bohužel.
Mimochodem, když vidím tu přezdívku (EL83)... kolega "lampář"?
Pokud jde o Uraly,ten pán se jmenuje Pavel Kučera,je z Rozhraní a nový Ural už se dávno před prodejem nerozebírá,to platilo pro Dněpry,nové Uraly mají německá rozvodová kola,vstřikování,kotouč.brzdy Brembo,altík Denso,zápalko Ducati a cenu nového BMW .Mohl bych o tom dát dlouhou přednášku .
Jinak pokud jde můj dotaz,měl jsem na mysli třeba něco takového http://www.motorkar...0-shadow-987759.html nebo toto http://www.motorkar...0-shadow-976922.html nebo toto http://www.motorkar...-vn-1500-987116.html ,každá má na tacho pěkné kilometry,třeba 35tis.ale to tam nejspíš bude podruhé.Pravda je,že se mi tyto motocykly líbí víc než nové.
Jinak na ty najeté km rozhodně nespoléhat, ono už jen to, že skoro každá motorka, různého stáří, má "najeto" 20000 - 30000km, na první pohled bije do očí. Rozhodující je skutečný stav - tyto motorky hravě vydrží přes 100000km (a to budou teprve "zajeté"), pokud se s nimi slušně zachází a dělá se potřebná údržba. Naopak, když je někdo prase, dokáže novou motorku "zrakvit" do stavu zralého na GO i po méně, jak 10000km.
Jinak díky za upřesnění, na jméno jsem si bohužel nepamatoval. Pravda je to každopádně ohledně těch alteců - u původních RPOC praskají hřídele, kolo na jejím konci pak spadne dolů do rozvodu - právě proto se motoru přezdívá "granát". Dělávaly se i redukční příruby pro montáž altecu Denso, tak bylo otázkou času, kdy na to výrobce přinde a začne Denso montovat rovnou. Mně by tedy nový Ural už do baráku nesměl, stříkačka a podobné pičičandy na motorce, která je od základu "kus jednoduchého železa", co vydrží všechno a opraví ji každý vesnický kovář, nemají co dělat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tokico - brzdové destičky Kawasaki VN 1500 | PepaSahib | 16 | 20.2.2024 v 17:16 lecomondo |
Pokazil sa sytič a neide voľnobeh Kawasaki VN 1500 | Osif | 4 | 20.11.2023 v 13:11 Osif |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Cruiser, brzdy a motory Honda VTX 1800, Kawasaki VN 1500, Yamaha XVS 1300A M... | Kritix | 3 | 31.7.2023 v 23:41 karel28 |
Cruiser, brzdy a motory Honda VTX 1800, Kawasaki VN 1500, Yamaha XVS 1300A M... | Kritix | 0 | 2.7.2023 v 20:30 Kritix |