1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při šméčku
sered píše: myty_fakta> jen 2 sluzebni benzinak po nejakych 200tis na kazdym: Jakakoli pitchovina okamzite blikajici vanocni stromek na palubce!
EDIT
pohopitelne Fordy Focusy!
jo vidim, že se spotřebou oleje máš zkušenosti. služebáku.. další trotl
alien83 píše: Jinak dík za rady a příspěvky. Jdem zkusit dupnout na prodejce ale těžko z toho něco bude. Popravdě myslíme že o tom musel vědět. Když to ten oil tak bere musel ošmelit emise který jsou jak u novýho auta. Jít s tím na emise teď tak jak se má musí to tam poznat. Možná to uděláme z hecu co to ukáže. Motor půjde ven a uvidí se co s tím jestli to má cenu lepit nebo celej vyměnit (Asi to bude levnější). A ponaučení na jakejkoliv další kup čehokoli zkušební jízdu min 150 km kde už se taková ztráta oleje dá poznat.
nechápu, proč si necháš radit od pitomců, kteří z tebe dělaj vola. Jsou to na 90% zapečený kroužky. Fordí benzíňáky to dělaj ... a nekouřej..
nikde nic neteče motor nekouří a žere brutálně olej,
všechno je ztráta času jen
motor rozházet převentivně udělat hlavu přehodit pístní kroužky a je po problému tak desítka matroš + práce
Naposledy editováno 24.05.2016 13:08:40
Jinak stačí oddělat škrtící klapku a podívat se do sacího traktu. Jistě je plný oleje a takové mastné sračky. Potvrzuji, že auto jede zcela normálně. Jen když jedu dlouhou dobu z kopce se zařazenou rychlostí, tak po přidání plynu to z výfuku zahulí. Zkus takto jet aby tě někdo zezadu pozoroval. Nemáte někdo dobrý tip na dobrého opraváře Fordů?
1 reakcí na tento příspěvek Rada při šméčku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při šméčku
alien83 píše: Jinak dík za rady a příspěvky. Jdem zkusit dupnout na prodejce ale těžko z toho něco bude. Popravdě myslíme že o tom musel vědět. Když to ten oil tak bere musel ošmelit emise který jsou jak u novýho auta. Jít s tím na emise teď tak jak se má musí to tam poznat. Možná to uděláme z hecu co to ukáže. Motor půjde ven a uvidí se co s tím jestli to má cenu lepit nebo celej vyměnit (Asi to bude levnější). A ponaučení na jakejkoliv další kup čehokoli zkušební jízdu min 150 km kde už se taková ztráta oleje dá poznat.
tak to by mě zajímalo co by ti na to prodejce řekl, já bych tě poslal do háje
e: myšlena zkušební jízda 150km
Naposledy editováno 24.05.2016 23:08:53
honza_ píše: tak to by mě zajímalo co by ti na to prodejce řekl, já bych tě poslal do háje
e: myšlena zkušební jízda 150km
Pokud prodávám a nemám co tajit proč ne, slož mě plnou kupní cenu, zaplat mě co projedeš, klidně dám cenu jak za pronájem auta z pujčovny na 1 - 2 hodky. Pořád určitě lepší než 14 dní po koupi řešit opravu za +- 20 tis.
Dolph-cz píše: ono to je benzín??no to si taky mohl napsat hned na začátku !
no tak tím se to samořejmě všechno mění.
jsou dvě možnosti-buď to bere olej přes hlavu(vovítka ventilů),nebo přes písty.(předpokládám,že na zem neteče)
2litry na 500km je tak brutálně moc,že tohle kolem vodítek neprojde,tím to nebude.
takže kolem pístů.běžné opotřebení je nesmysl,ten motor se musí vejít do litru na 1000km i když bude mít najeto půl milionu.
takže v motoru je nějaký průser.už jsem se několikrát setkal s podobným scénářem,kdy se nejdříve motor uvařil,fouklo těsnění pod hlavou,natekla voda do válců,auto se odstavilo a neopravilo hned-což je průser(čekalo na překupníčka,co ho koupí za pár korun s motorek KO).pak se sundala hlava,těsnění se vyměnilo,ale mezitím vyrezly válce,po startu po okamžitě popraví pístní kroužky,ale stejně tak i válce mívají vyrezlý povrch.
je to trošku odvážná teorie takhle od stolu,ale přesně tohle jsem řešil už několikrát.
Sice to s tímhle motorem nesouvisí, ale vlastní zkušenost, Škoda Octavia 1.8TSI (první generace těchhle motorů, ta nejhorší, auto jsem měl od novoty), 145t. km, spotřeba oleje 1l/200km (ještě při spotřebě 1l/1000km to bez problémů prošlo emisema) a nijak radikálně to nekouřilo, akorát, když tomu člověk drsně osolil.
Dělala se "generálka" motoru, po rozhození válce OK, pracovní a mazací kroužky OK, stírací kroužek ve prostřed sjetý tak o 2mm, takže vůle v zámku tak 4mm, měnily se kroužky, jeden píst, protože to byl zmetek z výroby a byl na boku prasklý, repas turba (ta se dělala nejdřív, protože servisák myslel, že to jde přes turbo, ale v podstatě si myslím, že potřeba nebyla), "generálka" neskutečně zakarbonované hlavy a nějaké drobné srágoroviny, jako spojka, která se nemusela, ale servisák byl moc aktivní, stálo to dohromady tak 70t., dal jsem to na 180t. Km, kdy to bralo tak 1l/3000÷4000km, pak to šlo za pár peněz z domu.
Naposledy editováno 25.05.2016 21:08:11
1 reakcí na tento příspěvek Rada při šméčku
Ani já jsem neviděl opotřebení po 300.000km
Dodnes nevím co tam dávají, dost lidí tvrdí, že Nitrid. Mě to přijde, že nikasil.. No asi to bude nějaká specialita mazdy.
Jurawood píše: MarkusRetrp: jj 323f jsou tím docela vyhlášené. Dobrý, že to nemá ocelovou vložku a válce se defakto vůbec nevyjíždí.
Ani já jsem neviděl opotřebení po 300.000km
Dodnes nevím co tam dávají, dost lidí tvrdí, že Nitrid. Mě to přijde, že nikasil.. No asi to bude nějaká specialita mazdy.
nikasil je nitrid křemíku,tož asi tak.