globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky
 
15.4.2016 v 15:17
V současné době se zde již prolíná několik vláken na téma výcviku na motocyklu. Většinou se řeší značně vysoké ceny, které jsou v některých autoškolách. Řeší se kolik bude potřeba hodin na zvládnutí výcviku a zkoušek, ale většinou je to pouze v rovině teoretické , nic neříkající, kolik hodin opravdu bude potřeba. Kolik bude stačit začátečníkovi, který na motocyklu sedí poprvé, kolik je potřeba pro tzv. černocha, který již na něčem jezdil , kolik potřebuje ten, kdo už vlastní nějakou skupinu a pouze skládá doplňkovou zkoušku atd. Jestli se objeví někdo, kdo nebude vůbec schopen zvládnout současné požadavky na výcvik a zkoušky.
Mimochodem, pokud jste četli příspěvek o prvních zkouškách v Plzni, tak jediný kdo spadl při zkoušce na cvičišti byl právě žadatel, který již vlastnil A2 a rozšiřoval na A. Takže to, že někdo již vlastní předchozí skupiny, neznamená, že to bude bez problémů.
A aby jsme si v tom udělali trochu jasno pokusím se v tomto vlákně na několika žadatelích v každé té skupině ukázat, jak to tedy opravdu je.
Včera jsme začali jezdit první jízdu - 2 x 45 minut - cvičiště
Ne úkony ke zkouškám, ale vedení motocyklu, rozjezdy atd. Podle dřívějšího systému - žák a učitel na jednom motocyklu.
1. Paní - 40 let řidičský průkaz A1/ 150 - trochu jezdila na Simsonu, nevýhoda - malá výška
dělá A
2. Paní - 42 let , nikdy na motocyklu neseděla, dělá A, výhoda dlouhé nohy
3. Paní - 44 let , na motocyklu nikdy neseděla, dělá A
Všechny zvládly základní úkony , žádná nespadla i když pokud by jezdily rovnou samy, několikrát by motocykl neudržely a pravděpodobně by s ním upadly.
Patří tedy do kategorie spíše šikovných. Ale uvidíme jak při další jízdě. Další jízda bude opět s učitelem, ale již na komunikaci s mírným provozem


























(reakce na) Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

3.5.2016 v 14:07 | Nahoru | #121

DrDNA01 píše: Tyt brdo, ja se mu ani nedivim. Takhle z toho zaberu to vypada, ze kdyby to nezahamtnul, tak by skoncil jak pristavajici F16 v zachytne siti. To mate tu drahu docela na krev pred tim kurtem. A podle me nebyl "jeste v naklonu" ale chtel to zaklopit jinam, nez na kurt. Kolik tam mate metru na brzdeni. V metodice je toto prece upravene, kolik tam musi byt v primem smeru a kolik celkem.



Místa bylo ještě dost, paní ani nejela až tak rychle, ale zpanikařila a šáhla po brzdě.

1 reakcí na tento příspěvek Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

4.5.2016 v 11:57 | Nahoru | #122
Podle toho videa je mezi posledním kuželem (který by se měl míjet čtyřicítkou) a plotem stěží 10 metrů - to jako chceš, aby po dokončení salomu hned žáci přešli na zkoušku nouzovýho brždění?

Za dobrou blbost taky považuju trénovat na motorce s dvojíma řidítkama. Jestli k tomu přistupuješ takhle, tak se nedivim, že tvým žákům nebude stačit 13 hodin - hlavně, že si tím potvrdíš tu svojí neustále omílanou mantru o neodstatečně dlouhým výcviku...

A na okraj - ten padák na motoru zafungoval přesně tak, jak měl - pohltil rázovou energii prostřednictvím deformace. Klidně si tam místo něj přidělej traverzu, ale nediv se, až se po dalším pádu objeví prasklinka v předním závěsu.

Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

4.5.2016 v 12:13 | Nahoru | #123
Je fakt, že jak jsem viděl ten plot, tak jsem se zděsil i já a co teprve začátečník, který se proti plotu řítí 40kou...fixace zraku na cíl a výsledek už máš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

4.5.2016 v 14:55 | Nahoru | #124

JohnnyS08 píše: Podle toho videa je mezi posledním kuželem (který by se měl míjet čtyřicítkou) a plotem stěží 10 metrů - to jako chceš, aby po dokončení salomu hned žáci přešli na zkoušku nouzovýho brždění?

Za dobrou blbost taky považuju trénovat na motorce s dvojíma řidítkama. Jestli k tomu přistupuješ takhle, tak se nedivim, že tvým žákům nebude stačit 13 hodin - hlavně, že si tím potvrdíš tu svojí neustále omílanou mantru o neodstatečně dlouhým výcviku...

A na okraj - ten padák na motoru zafungoval přesně tak, jak měl - pohltil rázovou energii prostřednictvím deformace. Klidně si tam místo něj přidělej traverzu, ale nediv se, až se po dalším pádu objeví prasklinka v předním závěsu.



Takže na upřesnění - mezi posledním kuželem a plotem je přesně 20 m. Neříkám, že je to hodně. Vím, že se má jet kolem posledního kužele také 40 km/h ,ale vzhledem k našim možnostem jsme upřesnili, že u posledního kužele už se bude projíždět bez plynu, což nedělalo celý půlhodinový předchozí nácvik problém.
Bohužel paní před posledním kuželem než na něj najela, zalekla se a použila přední brzdu a vzápětí se snažila točit . Což se projevilo zákonitě pádem.
Na základě této situace jsme posunuli všechny kužely jak to šlo nejdál zpět. Nyní je k plotu přesně 30 m.

Nevím, kde a kolik jsi toho najel s dvojím ovládání. Absolvoval jsem s těmito motocykly motoškolu v Mostě i u Matyho v Kolíně. Všechny úkony se dají s tímto dvojím řízením dělat bez nějakých obtíží. A pokud jsi pořádně četl tyto vlákna jsem zastáncem toho, zaplatit to co odjezdíš a co potřebuješ ke zvládnutí. Ne cenu 15 000 a pro všechny ať odjezdí 13 nebo 20 hodin. Takže teď v pondělí jde kluk ke zkouškám po odjetí 13 ti vyučovacích hodin. Nic navíc. Zvládl vše co je potřeba. Skupina AM 6 500 Kč 13 vyučovacích hodin včetně jízd s doprovodným vozidlem a je v tom i jízda u zkoušek. Zdá se Ti to hodně? Pokud ano, pořiď si autoškolu a můžeš dělat charitu. Tím pádem už vůbec nechápu tu tvojí zmínku o neustále omílané mantře o pravděpodobně jsi chtěl napsat neopodstatněném dlouhém výcviku. A už vůbec nemůžeš hodnotit, jaký mám já přistup k výcviku na základě výcviku s dvojím řízením.

Vůbec jsem nepsal nic o tom, že ochranný protektor nesplnil svoji funkci. Pouze jsem konstatoval, že moc nechybělo a došlo by k poškození víka. A proto jsem vznesl domněnku, že by ochranný rám možná byl vhodnější. O traverze nebyla ani zmínka. Vznesu dotaz na výrobce ochranných rámů proč vyrábí a prodávají tyto rámy, pokud se projeví tyto problémy po dalším pádu. Protože vyrábět tyto rámy jen na jedno použití asi není to pravé ořechové.

Naposledy editováno 04.05.2016 15:04:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

4.5.2016 v 18:04 | Nahoru | #125
Dněprák> Jen se přidám ohledně padáků, ochranných rámů, nemá se ohnout padák, ale uchycení padáku, rámu, u aut se to řeší horním uchycením ze dvou dílů, v případě nárazu do chodce se to zavře jako zednický metr a celý rám se pod tíhou chodce posune dozadu...někde je dokonce napsáno, pod jako silou se to má pohnout a u motorek se většinou dělají delší páskoviny u přichycení, aby měli možnost se ohnout...

(reakce na) Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

5.5.2016 v 06:29 | Nahoru | #126

rancher píše: Dněprák> Jen se přidám ohledně padáků, ochranných rámů, nemá se ohnout padák, ale uchycení padáku, rámu, u aut se to řeší horním uchycením ze dvou dílů, v případě nárazu do chodce se to zavře jako zednický metr a celý rám se pod tíhou chodce posune dozadu...někde je dokonce napsáno, pod jako silou se to má pohnout a u motorek se většinou dělají delší páskoviny u přichycení, aby měli možnost se ohnout...


Já s tím vším souhlasím. Pouze jsem konstatoval, že konkrétně u protektoru na motoru již moc nechybělo a došlo by k poškození motoru. Proto jsem se zamyslel na možností třeba právě rámu, který by tuto možnost poškození eliminoval.









2 reakcí na tento příspěvek Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

5.5.2016 v 20:18 | Nahoru | #127
Ta plocha zasraná jak jetel tomu taky moc k dobru nepřidá

(reakce na) Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

6.5.2016 v 06:23 | Nahoru | #128

ZombiRider píše: Ta plocha zasraná jak jetel tomu taky moc k dobru nepřidá



No nevím, jak jsi přišel na to, že ta plocha je zasraná jak jetel. Je to zametený čistícím vozem od technických služeb a úsek na manévry ve vyšší rychlosti jsou ještě vyfoukané fukarem.

(reakce na) Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

6.5.2016 v 06:54 | Nahoru | #129

ZombiRider píše: Ta plocha zasraná jak jetel tomu taky moc k dobru nepřidá



No moc zasraná zase není, mají to vcelku dobře vyčištěné. Rozhodně v běžným provozu se pak setkají s mnohem horšími sračkami

Naposledy editováno 06.05.2016 06:54:39

Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

6.5.2016 v 17:03 | Nahoru | #130
.

Naposledy editováno 09.07.2018 18:58:05

1 reakcí na tento příspěvek Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

8.5.2016 v 19:27 | Nahoru | #131
Tak pokud nevadí, přidám své zkušenosti. Na motorce jsem nejezdil, pouze skútr do 125. V plechovkách najeto přes 200tis. km. V autoškole jezdím na Suzuki GS 500 a Hornetu šestikile. Mám za sebou tři dvouhodinovky (2x 45min) jízd. Nemáme k dispozici měřič rychlosti a tak se špatně odhadovalo 4km/hod a nemáme vhodný plac na nacvičování (ne dostatečně dlouhé parkoviště pro kamiony a je z kopce).

První jízda, seznámení s motorkou a vysvětlení teorie jízdy. Následovalo asi 5min. jízdy s instruktorem za zády. Dalších cca 10mnin. po parkovišti sám a instruktor na druhé moto a zbytek jsme projezdili po městě - já na GSu a učitel zamnou na Hornetu. Vše ok, ze začátku mi trvalo déle se rozjet - měl jsem strach za to vzít (respekt vůči síle motorky).

Druhá jízda, cca hodinka v provozu - OK. Dále více než hodina nacvičování pomalého slalomu, osmičky, parkování, zastavování na jedné a pak druhé noze, otočení U. Pomalý slalom je fakt těžký, dá se to ale za předpokladu že se komisař nebude strašně courat.

Třetí jízda, nacvičování rychlé části tj. rychlý slalom, úhybný manévr a krizové brždění na 12m z 50km/hod. Vše by se asi dalo kdyby rychlost mohla být nižší o 10km/hod., pro mě je už 40km/hod na krev.

Teď bych zkoušky určitě nedal, bojím se kolik času bude opravdu potřeba na natrénování a jestli je reálné přesně dodržet stanovy. I zkušení motorkáři co to s námi zkoušeli to "nedali". Takže budeme trénovat a trénovat a trénovat. Aspoň že nejsme prvožadatelé o ŘP a nemusíme trénovat jízdu po městě a můžeme se soustředit jen na nácviky těch cirkusových kousků.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

8.5.2016 v 20:03 | Nahoru | #132
DefinitionHigh> Tak to jsme na tom podobně. V autě mám něco přes milion, na skůtru 5000.. Jsem stoprocentně přesvědčen, že 13 hodin je nedostatečný počet a počítám s tím, že si sám raději řeknu o nášup (nedělám to ve městě, opravdu nepotřebuju cvičit křižovatky kterejch si denodenně cestou do práce dám dostatečný počet v Brně), nestojí to raketu. Drobný problém mi dělá vždycky prvních pár minut přepnout levou ruku z režimu zadní brzda na režim spojka a docela mě točí zdvojený řízení na tom Fazeru 600, přijde mi, že klade pasivní odpor víc, než je zdrávo a to je problém právě při pomalé jízdě, kdy to potřebuje člověk ubalancovat.. Z těch pomalejch opičáren jedu domů rozbitej jak cikánský hračky.. Naopak dneska to byla super projížďka po Moravském krasu, ze které se usmívám ještě teď.. Ale dám to za každou cenu, chytlo mě to tak, že cesta zpátky už neexistuje ;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

8.5.2016 v 20:26 | Nahoru | #133
ynzha> Tak to máme úplně stejně Taky mám pocit že na Hornetovi je ten odpor v řízení moc velký v porovnání oproti GSu. A po včerejším nacvičování těch couráků jsem byl taky strašně unavený. Já si vzal hned od začátku "balíček" s dvaceti hodinama jízd. I kdybych to měl po těch klasických 13 dát, což si nemyslím, tak si to alespoň pořádně vypiluju a zažiju. A jak říkáš není cesty zpět, srdcem jsem motorkářem už roky a když jsem teď začal jezdit v autoškole je to jako první láska Tak držím pěsti a dej vědět jak pokračuješ ;)

(reakce na) Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

8.5.2016 v 23:01 | Nahoru | #134
DefinitionHigh> pěsti držím taky a jedna z mých prvních cest až pořídím něco většího než současný skůtřík bude k vám do Jesu. Mám tam kamarády u hasičů a na záchrance a ten kraj mám docela projetý křížem krážem sem a tam kdysi pracovně a taky když Rallye Rejvíz bylo ještě ve Zlatejch Horách... Tak si třeba dáme pivo v Yesence ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

9.5.2016 v 06:23 | Nahoru | #135

DefinitionHigh píše: ynzha> Tak to máme úplně stejně Taky mám pocit že na Hornetovi je ten odpor v řízení moc velký v porovnání oproti GSu. A po včerejším nacvičování těch couráků jsem byl taky strašně unavený. Já si vzal hned od začátku "balíček" s dvaceti hodinama jízd. I kdybych to měl po těch klasických 13 dát, což si nemyslím, tak si to alespoň pořádně vypiluju a zažiju. A jak říkáš není cesty zpět, srdcem jsem motorkářem už roky a když jsem teď začal jezdit v autoškole je to jako první láska Tak držím pěsti a dej vědět jak pokračuješ ;)


Je možné sdělit cenu balíčku 20 hodin jízdy?

(reakce na) Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

9.5.2016 v 10:57 | Nahoru | #136
ynzha> Pivko v Yesence je jasná věc a pokud bude řidičák a mašina tak se i přidám k projížďce Tak se pak ozvi!

Dněprák> 11.900,-Kč a je to teda 21 hod. jízd

1 reakcí na tento příspěvek Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

9.5.2016 v 12:02 | Nahoru | #137
Jen vas, co delate autoskolu upozornuji, ze v zakone 247/200 je klauzule, ze zkouska se musi odjet na motocyklu s vyssim vykonem, nez 50 kW a hmotnosti nad 175kg a objemem nad 595ccm. Takze Kawasaki ER5, Suzuki GS a jina zacatecnicka "Acka" vypadavaji ze hry.

Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

9.5.2016 v 12:56 | Nahoru | #138
Zdravim zacinajucich motorkarov, pridam aj ja svoje skusenosti s vodicakom.
Predchadzajuce skusenosti na masine nula nula nic, cca 500km na skutri neratam. Vodicak B mam 12 rokov, z toho 2 roky jazdim po Prahe.

Zatial odjazdene:
10x45min v Prahe v premavke (stara Yamaha FZ6)
3 hodiny u Matyho v Koline na cvicisku (stary Hornet 600)

Jazdy v meste:
Az na par zaciatocnickych chyb v pohode, akurat neviem prist na meno spojke u Yamahy: spojkova packa ma cca 1cm volu a potom hned zabera, takze mi to obcas zdochne na krizovatke ked podvedome pustim packu (kedze uz necitim odpor). Na Hornetovi a Kawe (nejaky stary dvojvalec, netusim typ) som so spojkou kamarat.
Moj specificky problem je odburavanie zlozvykov z auta, odkukanych a naucenych v Prahe :D

Nacvik ukonov na cvicisku:
Po 2 hodinach pod Matyho dozorom som daval s prehladom pomale ukony ako slalom, stop&go, 8-cky a podobne. Krizove brzdenie bolo tiez v pohode (Hornet ma fakt dobre brzdy :D ), zastavoval som z ~50-54km/h pravidelne na nejakych 9-10m (merane radarom), raz zablokovane zadne koleso a a nechceny drift, ale ustal som to :)

Moj problem sa ukazal byt rychly slalom a uhybny manever. Po mnohych pokusoch som slalom na nejakych 40km/h dal s odretymi usami, ale je tam velky priestor na zlepsenie. Avsak pri uhybnom manevri som sa uspesne cez 41km/h nedostal (mali sme postavenu "novu verziu" s sirsim vystupnym pruhom, tu povodnu by som nedal ani v 30ke...). Mam podvedomy blok dat silnejsie kontra vo vacsich rychlostiach.

Takze min. este take 2 hodky na cvicisku na trening rychlych manevrov (a opakovanie starych) budem potrebovat. Zaroven sa chcem podakovat Matymu ze si na mna vcera nasiel cas aj napriek hendikepu :)

Zhrnutie:
Za 20x45min to podla mna zvladne vacsina ludi. Mne osobne je 13 malo.

Naposledy editováno 09.05.2016 13:01:18

(reakce na) Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

9.5.2016 v 13:45 | Nahoru | #139

DrDNA01 píše: Jen vas, co delate autoskolu upozornuji, ze v zakone 247/200 je klauzule, ze zkouska se musi odjet na motocyklu s vyssim vykonem, nez 50 kW a hmotnosti nad 175kg a objemem nad 595ccm. Takze Kawasaki ER5, Suzuki GS a jina zacatecnicka "Acka" vypadavaji ze hry.


Jen upřesním .
Do 1.1.2019 je možné použít na skupinu A motocykly bez postranního vozíku s objemem válců nejméně 600 ccm a výkonem nejméně 40 kW .
Od 1.1.2019 musí být výkon nejméně 50 kW a o hmotnosti v nenaloženém stavu nejméně 175 kg , s obsahem válců nejméně 595 ccm u spalovacího motoru a s poměrem výkonu a hmotnosti 0,25 kW/kg.

Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

9.5.2016 v 13:59 | Nahoru | #140
Dnes první zkoušky - 2 x A1 , oba už jezdili dříve, bez problémů 13 hodin.
1 x A - doplňková jízda z A2 - stačily 2 vyučovací hodiny protože 2 roky jezdil s A2.
Zatím to vypadá, Ti šikovnější i když nejezdili se vejdou tak do 16 ti hodin, Ti nešikovnější nebo bez jakýchkoliv zkušeností s jízdou na moto 20 - 22 hodin.
Ale určitě se najdou takoví, který ten průměr převýší.

Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

11.5.2016 v 16:30 | Nahoru | #141
Zdravím, mám za sebou rozšíření z A2 na A, naposledy jsem jezdil na ČZ 175 přes 8 lety, tedy moc naježděno jsem neměl.
Celkem jsem před závěrečnou zkouškou najezdil 7x45 min (většina byla na kuželkách) Ze začátku jsem měl velké problémy a po prvních 2 hodinách při zkoušení cviků v pomalé rychlosti jsem moc nevěřil, že to dám. Měl jsem problém zatáčet na pravou stranu. Jako nejtěžší z pomalých cviku pro mě byla osmička - nejvíc mi pak vyhovovalo jezdit tento cvik se spojkou v záběru a s mírně sešláplou zadní brzdou a s pohledem na kuželku kterou objíždím. No ale největší masakr byl vyhýbací manévr a rychlý slalom. Tam se člověk docela bojí, ještě když není úplně ideálně rovný a čistý povrch a není ani dostatek místa na dobrždění..U zkoušek naštěstí nebyl radar a výjezd u vyhýbáku byl rozšířený na cca 3 m, takže se to dalo zvládnout..Držím palce všem, kteří teprve dělat budou. Dá se to, nemějte strach..

Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

13.5.2016 v 06:49 | Nahoru | #142
Rozšíření A1-A2 hotovo - předchozí zkušenosti nějakých 6 sezon na 125 chopperu (s tím, že po prvních dvou jsem jezdil už spíš sporadicky).
Na cvičáku cca 1 hodina tréninku + pár osmiček na svojí moto za garáží - tam jsem si nebyl 100% jistý.

Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

23.5.2016 v 14:49 | Nahoru | #143
Děkuji za vlákno, sledoval jsem od začátku. Dneska hotové noty A, nikdy předtím jsem nejezdil na motorce (mám pouze zkušenosti z provozu z auta). U prvních dvou jízd to vypadalo beznadějně (s počtem 13 hodin), ale vše se obrátilo ve chvíli, kdy jsem začal jezdit sám. Motorka autoškoly CBF 600N, klidná a velmi dobře ovladatelná.

Výhybný manévr, jak je teď nastaven je v podstatě neproveditelný, požadovaná rychlost je příliš vysoká a je velmi nebezpečné se v 50 km/h vracet zpět mezi kužely. Trochu jsem zápasil i s "osmičkou", ale to se dalo natrénovat během 30 minut (pomohla práce spojky a zadní brzdy).

Celkově je závěrečná zkouška velmi stresující (a to hlavně pro komisaře, který nemá dostatečný prostor a učitele autoškoly, který se bojí o stroj a žáka). Za sebe hodnotím celkový výcvik pozitivně a to hlavně z důvodu samostatného ježdění .

Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

23.5.2016 v 15:42 | Nahoru | #144
Já (29) měl včera první dvouhodinovku, nikdy předtím jsem na motorce neseděl. Jezdíme na Kawasaki ER6-N. Probrali jsme, co k čemu slouží, vysvělili si držení a tlačení motorky a dali nějaký kruhy na parkovišti. Pak do ne moc hustého provozu (Hanspaulka) s instruktorem za zády. Zastavování, rozjezdy do mírného kopce, apod.

Šlo to nad očekávání dobře. Musím doladit a zesynchroznizovat spoustu věcí (nehledat páčku blinkrů, řadičku, zadní brzdu), vyladit řadění, nebejt tak prkennej, čučet víc před sebe a všechno si to zautomatizovat.... Ale čekal jsem, že se napoprvé ani nerozjedu :) Za chvíli jdu na další hodinu, takže když to dobře dopadne, napíšu update.

Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

25.5.2016 v 13:42 | Nahoru | #145
Bohužel, pády se nám nevyhýbají. Dnes při nácviku krizového brzdění, kdy po několikerém opakování se již celkem dařilo přišel pád. Velká síla na přední brzdu a pozdní povolení páčky. Žadatelka skončila v nemocnici, zatím to vypadá na zlomený, nebo vykloubený palec u ruky. Pokud se ještě něco nenajde. Od odření nohy ji zachránilo to, že každý musí používat chrániče.
Jinak tento týden zkoušky 3 x A, 1 x A1. U A 2 x celkem 16 hodin, 1 x 14 hodin, A1 13 hodin. Zatím nejvíc bylo potřeba 18 hodin celkově. Ale určitě budou potřeba i vyšší počty hodin.

































Naposledy editováno 25.05.2016 13:47:16

1 reakcí na tento příspěvek Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

25.5.2016 v 14:22 | Nahoru | #146
Lynch - výhybný manévr je v současné podobě, pokud je správně postaven, proveditelný poměrně bez problémů, vždyť to vyhnutí je necelý metr a o stejný kus je i vrácení se mezi kužely a to se dá po nácviku udělat i v té 50-ce. Byl jsem u závěreček s dcerou a všichni to po natrénování bez problémů daly.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

26.5.2016 v 19:42 | Nahoru | #147
mito7 - Mám to teď za sebou a nemohu souhlasit s "proveditelný poměrně bez problémů". Jinak je to více jak metr a máš cca 0,65 s (při 50 km/h) na to se vrátit zpět mezi kužely. Pak to snadno dopadá jak u Dněprákovi žákyně ..





(reakce na) Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

27.5.2016 v 05:44 | Nahoru | #148

Lynch píše: mito7 - Mám to teď za sebou a nemohu souhlasit s "proveditelný poměrně bez problémů". Jinak je to více jak metr a máš cca 0,65 s (při 50 km/h) na to se vrátit zpět mezi kužely. Pak to snadno dopadá jak u Dněprákovi žákyně ..







Máš pravdu, že v tomto rozestavení kuželů je vyhýbací manévr nebezpečný a skoro neproveditelný. Ale podle metodiky pro zkušební komisaře to má být rozestaveno jinak. A to už se dá.

Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

27.5.2016 v 06:36 | Nahoru | #149
Není to víc než metr, vždyť vlastně jen přejedeš pomyslnou čáru vedenou levýma kuželama a zase zpět. Nic jiného!
Větší problémy měli s max. brzděním - nedodržena rychlost, přejeta čára, zablokované zadní kolo, smyk předního kola - čínská pneu!

Naposledy editováno 27.05.2016 06:39:19

Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

27.5.2016 v 13:43 | Nahoru | #150
V pondělí mam první jízdy, jsem na to zvědav, samozřejmě teprve na cvičáku. Koncem měsíce bych měl taky zakončovat, tak se taky rád podělim o zážitky a názory.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist