Měl bych prosbu o pomoc s vyřešením mého problému.
Hornet málo dobíjí,tak jsem prolezl kontakty,konektory a proměřil z části dle návodu
a došel jsem k tomu,že mám nízké napětí již před regulátorem
Proměřil jsem dráty z altiku proti sobě a naměřil jsem pouze +- 13V na všech třech.
Je tam ještě něco jného,co na to má vliv?
Elektrice moc nehovím,ale jsem snaživý samouk.
Baterka je nevím jak stará(min.5let),regulátor je tam nějakej z Ducati.
1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení Hornet 600
1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení Hornet 600
1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení Hornet 600
Změř odpor mezi fázemi a kostrou. Musí být nekonečný... Někdy se stane, že je zkrat a to je problém. Další věc je, že stářím motorky vznikají úbytky mezi propojením regulátoru a baterie. Než rozdělávat kabeláž, řešil jsem to několikrát, vyměnit regulátor třeba za osvědčený Elesys, na jeho výstup přímo očka a rovnou na baterku... To pak krásně dobíjí, hlavně Aprílie, Triumph a některé Hondy jsou na to z výroby vysazené:) proti původnímu zapojení elektriky co časem má úbytky v kontaktech a spojích... Mě na to upozornili v servise a při tomto zapojení se dějou zázraky..
Hold elektrika, šílené kabeláže začínají pokulhávat za vším ostatním a stávají se víc a víc příčinou neduhů stejně jako u aut... Taková kurvítka
1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení Hornet 600
1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení Hornet 600
V otáčkách kolem 4.000 naměřeno od oka přes 40V.Takže to možná bude ok,sice žádná sláva,ale v otáčkách by to mělo dobíjet.
Regulátor kapitola sama pro sebe,ten bude v háji,jen po startu za studena dává přes 14V a jak se zahřeje,tak jsou tam hodnoty od 9,8V-13V.
Tak asi objednám a potom uvidím.
1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení Hornet 600
Si ze mě ten regulátor asi dělá prdel.
Jinak je notoricky známo, že nemá smysl shánět originál regler od Hondy (bude předražený a navíc furt ten samý, konstrukčně neodladěný, křáp), ale koupit od VAPE regler A-R90 (musí to zkrátka být třífázový regler se zkratovou regulací - tedy pro třífázové magneto, přesněji synchronní alternátor s permanentními magnety v rotoru). Je daleko levnější a přitom kvalitní a prakticky nesmrtelný.
1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení Hornet 600
vychází skoro polovinu toho co Wape a měl by být madein USA.
Tak dnes jsem byl zase na motorce.Nastartovala úplně v pohodě,ujel jsem asi 3km zastavil a už nenastartoval,baterka uplně mrtvo.
Přitom ukazovala 12,4V a při startu to kleslo až k 8V.
Tak jsem to pustil z kopce a jel z5 ke garáži a tam to ještě zkusil nastartovat a zase nic.Po pár pokusech se motor začal převalovat chytnul,ale nedržel volnoběh,
musel jsem turovat plyn,párkrát jsem to zdechnul a tak nějak nastartoval a najednou se chytla a tvářila se ok.Následovala tedy jízda asi 80km s několika starty a vše ok.
Dojel jsem domů,vypnul a když jsem to zkusil,tak zase nic.Potom se začal motor zase převalovat a blafla,ale zdechala.Voltmetr ukazuje kolem 12,4V a po zapnutí klíčkua rozsvícení světel poklesne na 11,8V.Dobíjení celou cestu OK.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 8 | 27.4.2024 v 15:23 lenkochal |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet | vodnikw | 6 | 17.4.2024 v 19:08 Anti |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |