-po dekarbonizaci jsem nabodoval k jednotlivým vložkám výfuku přepážky mezi které jsou vloženy a které svírají azbestové těsnění.
-poslední vnitřní díl vložky tlumiče jsem zkrátil a v jeho spodní části jsem vytvořil otvor pro nový vývod výfukových plynů a navaření vývodových kolínek o stejném průměru jako je originál 2,2 cm.
-původní středový otvor, kterým vycházel výfukový plyn s nespáleným olejem přímo na horizontální příčku chromové koncovky, která tam vlastně rozprašuje nespálené zbytky, jsem neprůchodně zaslepil podložkou a celou tlumící vložku sešrouboval tak, že tvoří i bez chromové misky celek, který se dá bez problému zasunout do vlastního výfuku.
-nakonec už jenom stačí nasunout a přišroubovat na centrální šroub upravenou chromovou koncovku.
-vše kudy by mohl unikat olej a kouř (mezi kolenem a výfukem a vzadu kolem koncové misky) jsem utěsnil, omazal těsnícím tmelem "bosal" a nechal zaschnout před nastartováním.
-posledním bylo vyvrtání odpadového otvoru v nejnižší částí výfuku pro občasné vypuštění nespáleného oleje. Otvor zaslepen samořezným šroubkem s podložkou.
-určitě je toto řešení účinnější a vzhlednější než můj první pokus s petflaškou viz. foto v mé fotogalerii.
Zatím vše OK, uvidím po více najetých kilometrech, zdravím a přeji šťastné kilometry, boš.
Naposledy editováno 26.04.2016 22:58:16