globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jak na Akrapoviče
 
19.4.2016 v 21:24
Jak dostat ven homologační vložku z Akrapoviče TITAN 2-1. Pojistný šroubek mám vyšroubovaný ale rvu to marně.


Naposledy editováno 04.05.2016 11:14:06
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) jak na Akrapoviče

20.4.2016 v 09:37 | Nahoru | #31
AnihilatorCZ> aj pri 4T to má do určitej miery efekt. Zďaleka nie taký ako pri 2T, ale zmysel pri výplachu valca rezonancia plynov má. Prečo inžinieri špekulovali nad výfukovými príverami pri superšportoch?
EDIT: sakra, chcel som to dať ako offtopic, teraz sa to už nedá označiť

Naposledy editováno 20.04.2016 09:38:30

(reakce na) jak na Akrapoviče

20.4.2016 v 10:45 | Nahoru | #32

Duxik píše: seikos: Rezonanční výfuk, nebo taky tzv. expanzní komora, má zamezit zbytečný únik čerstvé směsi při výplachu, spalovacího prostoru, ven. Čerstvá směs vyplachuje zbylé splodiny ze spalovacího prostoru. Na konci výfuku se vytváří zpětná tlaková vlna, která se pohybuje rychlostí zvuku zpět a zatláčí čerstvou směs zpět do spalovacího prostoru (brání tím zbytečným ztrátám).
Zkráceně řečeno, zvyšuje se výkon motoru a snižuje spotřeba. Nákresů a výpočtů rezonančních výfuků je na netu spousta.
Takže "absorbční" výfuk je vlastně opak výše uvedeného. Nedojde ke zpětné vlně plynu směrem do válce a směs, která by mohla být ještě využitá odcházi za zvýšeného hluku ven z výfuku. Zkráceně řečeno snižuje se výkon motoru a zvyšuje spotřeba?
Jenom podotýkám, že čerpám ze zkušeností z 2T motorů.



to co popisuješ ty , je ovšem záležitost SVODŮ...i u 4T motoru ... ne tlumiče výfuku. I 4T motory se řeší ohledně průměru svodu, jeho délky od ventilu k prvnímu ohybu kolene a řeší se rezonance spalin pro "uzavření" spalovacího prostoru pro dobu střihu ventilů (udržení směsi v halvě a neprofouknutí do vejfuku)
Starý F1čkový motory měly několik sad sacích a výfukových svodů pro různý okruhy a převody ...podle toho v kterých otáčkách měli ponejvíce pracovat a jakou charakteristiku měly mít.
Rezonance u tlumiče je výpočtem a empirií stanovena pozice přepážek v tlumiči, aby se pomocí interference vlnění navzájem určitý frekvence vyrušily...

k tématu... sundat tlumič... koště z druhý strany ...a je to.

Naposledy editováno 20.04.2016 10:46:11

(reakce na) jak na Akrapoviče

21.4.2016 v 10:51 | Nahoru | #33

osiris píše: ...tyjo, asi si sedím na vedení, ale nějak to s tím vyvrtáním nechápu

edit: tyvole já čet vyvrtat místo vyrvat
omlouvám se a sypu si popel na hlavu



ale já taky četl vyvrtat

(reakce na) jak na Akrapoviče

21.4.2016 v 10:58 | Nahoru | #34

Duxik píše: burlad: Dotaz, k čemu je dobré vyndat z výfuku homologační vložku?

používal jsem IXRACE s katalyzátorem a vložkou a byl jsem spokojený. u něj když jsem vložku zkusmo vyndal dělal jen rachot a už to nebylo o tom zábavném laděném zvuku. po reklamaci a výměně za Akrapa nastalo zklamání. překvapilo mě že je zvuk tak umírněný oproti IXRACE který byl též homologovaný. a tak by mě zajímalo jak zní bez té vložky.

(reakce na) jak na Akrapoviče

21.4.2016 v 11:08 | Nahoru | #35

Ferda22 píše: A na STK to projde?



bylo pro mě nepříjemný zjištění že vejfuk Akrapovič Titan co jsem koupil má homologaci kterou vlastně nesplňuje protože se za těch 22.650,- prodává bez katalyzátoru. prý bych byl první kdo ho koupí a namontuje. cena 2500,- a ta představa že budu provokovat policajty otevřeným výfukem bez vložky a na STK bez katalyzátoru se mi samozřejmě nelíbí.

1 reakcí na tento příspěvek jak na Akrapoviče

21.4.2016 v 11:24 | Nahoru | #36


takže máte pravdu musí se to vyklepnout z druhé strany.

Naposledy editováno 21.04.2016 14:05:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak na Akrapoviče

21.4.2016 v 11:26 | Nahoru | #37
burlad> kdyz myslis . Ja vlozku vytahuju normalne klestemi, ale tvoje vec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak na Akrapoviče

21.4.2016 v 13:56 | Nahoru | #38

Veverčák píše: burlad> kdyz myslis . Ja vlozku vytahuju normalne klestemi, ale tvoje vec


normálně já mám dvoje kombinačky zkouším to tahem i škubnutím a nic. jen cloumám motorkou. na videu ukazuje že to vytlouká a pak se to musí brousit aby to tam šlo. normálně

Naposledy editováno 21.04.2016 14:05:33

1 reakcí na tento příspěvek jak na Akrapoviče

21.4.2016 v 16:34 | Nahoru | #39
Přivař na ní řetěz. Druhý konec zahákni za vrata a prudce se rozjeď.
Pak napiš výsledek.

(reakce na) jak na Akrapoviče

21.4.2016 v 21:47 | Nahoru | #40
burlad> na K1300r jsem mel vlozku pod sroubkem na Akrapu jeste pribodovanou, odsekl jsem to a myslim ze jsem byl prvni kdo vlozku u uz ojeteho motocyklu vyndal....pak uz nandat vyndat nebyl problem a sroubek na lepidlo na zavity od wurtha

(reakce na) jak na Akrapoviče

21.4.2016 v 22:00 | Nahoru | #41

ffugas píše: Přivař na ní řetěz. Druhý konec zahákni za vrata a prudce se rozjeď.
Pak napiš výsledek.



jo tak něco podobného mi radil brácha

(reakce na) jak na Akrapoviče

22.4.2016 v 09:46 | Nahoru | #42

osiris píše: ...tyjo, asi si sedím na vedení, ale nějak to s tím vyvrtáním nechápu

edit: tyvole já čet vyvrtat místo vyrvat
omlouvám se a sypu si popel na hlavu



nejsi sám :

1 reakcí na tento příspěvek jak na Akrapoviče

23.4.2016 v 16:27 | Nahoru | #43
tak jsem to dostal ven tak jako na videu. gumová palice klacek a tlouct a tlouct tak dlouho dokud to celé nevyleze
není to udělaný s úmyslem vyndavat to. jde to blbě jak ven tak i nazpět.
každopádně jsem to musel vrátit protože bych to nemohl lidem startovat ráno v 5 hodin pod okny. žádné video neukáže tu mohutnost - sílu - hloubku - vibrace.
nejdu se občas svézt - jezdím furt... a jistě by mě někdo zastřelil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak na Akrapoviče

23.4.2016 v 17:02 | Nahoru | #44

burlad píše: tak jsem to dostal ven tak jako na videu. gumová palice klacek a tlouct a tlouct tak dlouho dokud to celé nevyleze
není to udělaný s úmyslem vyndavat to. jde to blbě jak ven tak i nazpět.
každopádně jsem to musel vrátit protože bych to nemohl lidem startovat ráno v 5 hodin pod okny. žádné video neukáže tu mohutnost - sílu - hloubku - vibrace.
nejdu se občas svézt - jezdím furt... a jistě by mě někdo zastřelil



Hele, dostal jsem vydrbáno že v 7 hodin ráno budim slušný lidi (pátek ráno) když tůruju motorku (Ducati1098 s otevřenejma koncovkama, a jen jsem nastartoval a oblík si rukavice). Dnes se lidi naserou za cokoliv, takže pardon už to nikdy neudělám. .....

(reakce na) jak na Akrapoviče

23.4.2016 v 21:11 | Nahoru | #45

kulik píše: Hele, dostal jsem vydrbáno že v 7 hodin ráno budim slušný lidi (pátek ráno) když tůruju motorku (Ducati1098 s otevřenejma koncovkama, a jen jsem nastartoval a oblík si rukavice). Dnes se lidi naserou za cokoliv, takže pardon už to nikdy neudělám. .....


taky už na mě řval jeden nepříčetný... stejný případ jak u tebe: jen jsem nastartoval a bral si rukavice s tím rozdílem že jsem tam měl homologovanej vejfuk IXRACE včetně koncovek a bylo odpoledne proto jsem AKRAPA bez koncovky zkoušel raději na vesnici. snad proto jsem ještě na živu

Naposledy editováno 23.04.2016 21:14:37
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist