kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
t_freedom píše: Franco82> hele...já to neberu nikterak vážně...rodinu kvůli tomu nerozlučuju, s bráchou se nehádám a lidi stále zdravím.
Prdel tu beru ... a dokážu se chechtat ironickejm narážkám na moje zpátečnictví a jiný blbosti. Ale lidi co tu "pravověrně" kážou .. podotýkám NIKDO JE K TOMU NENUTÍ ... a pak dělají pravej opak věcí vyřčených (jasně že pokaždý je důvod) ve mě prostě nevzbuzují důvěru ...toť vše.
A ikdyby snad to měla být prdel ...jakože někdo dá po stopadesátý inzerát (prodej něčeho a nákup SF "cena nehraje roli")...jako v minulosti, ale teď jako "pro srandu" ... tak mě osobně to příjde už spíš trapný... ono já se po pátý parafrázovanýmu vtipu fakt nesměju a říkám si jestli je vypravěč dementní, nebo schizofrenní...
Proto píšu, že jsem tu rád za lidi co tohle chování nevlastní ...
No já rozhodne nemyslel, ze si drippera dělá prdel. On je magor doopravdy a všechno to pokaždý mysli smrtelně vážně (pokud tam za tím není něco jiného a ve skutečnosti nedělá třeba mystery shopping pro DUCATI ). Já se nad tím přestal podivovat asi u třetí obrátky a ted už to jen s úsměvem pozoruju. Vždyť by to tu bez toho cvoka nebylo ono
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ad ty gumy.To bych mu nechal asi na způsob použití,ale jestli jezdí normálně svižně (i když na SS),tak asi ty Angely budou v pohodě přeci a jestli jezdí za každýho počasí,tak budou v pohodě uplně.Záleží teda,jestli chce dávat na každým kruhu či kleno,nebo ho projet stejně rychle a eště při tom vidět na cestu
Poskytovatel nebo jím pověřená osoba je oprávněn kdykoliv během konání akce nařídit nebo provést měření hluku jakéhokoliv dopravního prostředku, pohybujícího se na závodní dráze nebo v areálu poskytovatele. Pro tato měření stanovuje limity hluku, jež musí každý dopravní prostředek bezpodmínečně dodržovat. Pokud poskytovatel nebo jím pověřená osoba zjistí, že jakýkoliv dopravní prostředek nacházející se na závodní dráze příslušný limit překračuje, musí být takový dopravní prostředek okamžitě vyloučen z provozu na závodní dráze a může se na závodní dráhu vrátit v okamžiku, kdy poskytovatel nebo jím pověřená osoba dojde ke zjištění, že provozovatel vyloučeného dopravního prostředku učinil taková opatření, že vyloučený dopravní prostředek příslušný limit hluku již nepřekračuje.
2. Pro jednostopá vozidla (motocykly, skútry) je stanoven maximální limit hluku 106 dB + 2 dB na chybu měření, měřeno při 4.500 ot./min a/nebo při ¾ maximálních otáčkách (měřeno 1 metr za vyústěním výfuku v úhlu 45°).
Naposledy editováno 20.04.2016 23:56:19
Chuďas899 píše: Ty voe jděte s těma cestovníma gumama na supersporty do prd..... Tak si to nekupujte, když pak nemáte na banány.... jako takový ty Rosso II ještě dejme tomu žejo, ale dávat tam nějaký vyloženě cestovní??
Naopak mi to spis prijde rozumna volba, jestli jezdi vic v klidu, nez kudlu. Trocha sebereflexe, co se tyce gum, by pro drtivou vetsinu bajkeru byla potreba. Ono ve finale budou ty angely pouzitelnejsi, jelikoz maj sirsi zaber pouziti, co se tyce pocasi a to nejenom teploty...
Znam lidi co jezdej pilot roady / angely a jezdej takovou kudlu, ze si vsichni klepou na celo. Nedavno sem potkal nofeara na SD a prijemne sme se povozili. Mel obuty naky cestovni metzelery...
Vono se to obecne moc resi. Do toho este prisypavaj naky pepikove v autosalnu apod...
Nerikam, ze by vsichni meli jezdit na sportcest gumach na silnici. Kdyz lidem nevadi furt prezouvat placaty zvejkacky po 3tis. jejich volba. Ale nevidim jedinej problem, kdyz si clovek uvedomi, ze takovy gumy nepotrebuje a koupi cestaky, ktery mu vydrzej dvojnasobek a este se uplne neposere z deste, ci nakyho podzimniho/jarniho litani...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ja vzdycky jezdil sportovni a z deste se bezne neposiram, stejne tak na jare i na podzim na nich jezdim uplne bez problemu. Najezd do 5tis mi prijde OK, navic muzu i na okruh a neupecu je tam. Dlouhy trasy nejezdim a dalnicim se vyhybam. Navic mi u cestovni pneu vylozene vadi tupy profil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tupej profil ano, beru. Ale to je o zvyku, mne to nijak nevadi. Ale pravda, ze kdyz sem vobul loni sportsmart2, tak sem si tu ovladatelnost ze zacatku dost uzival no...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Docela dobrý by bylo sehnat nějaký laboratorní srovnání adheze...těhlech dvou skupin gum ...jako jaký tření vyvinou při stejný normálový síle...bysme se možná divili.
Já ze svý zkušenosti vím jasně, že sport touring gumy na okruh prostě nepatří ...a zase, jasně, pokud si půjdu projet most do 2:10 vpohodě to udržej (ne při 35°C- samože) ... a směšný pak je, jak si jezdci s podobnejma časama pořizujou slicky
Volejník je ale přesněj příklad týhle lobby... v hospodě před Korsikou si div neťukal na čelo, jak si zkazím dovolenou....na těch starejch šlupkách...jak budu úplně v prdeli... on prostě musel mít ty "nový", nejmodernější, super high class eqxclusive ... s patentovaným vývojem a za tu odpovídající cenu (levná guma přeci nemůže bejt dobrá ) ....no a já bych neřekl že se Rosso II a III nějak výrazně tvarově liší....a o výdrži jsme tu již psali.
Jen jestě podotek k těm Btlx S21 ...koukali jsme jak to měl Martin na předku sjetý do hrany ...nikdy jsem neviděl takhle sjetou gumu do strany. A tedy mě napadá, že by zrovna špatná kombinace předku a zadku mohla (při mixování značek) opravdu přivodit možnost jít za hranu nějaký nevhodný kombinace tvaru.
Naposledy editováno 21.04.2016 09:03:18
Naposledy editováno 21.04.2016 09:24:04
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Mě příjde, že na trojkách jsou jak Volejník tak Attim na značkách a mě tam přecijen něco zbylo... ikdyž levá strana je na tom hůř než pravá...
A nejezdil jsem někde kilometry za nima... spíš mezi...
t_freedom píše: Franco82> hele ...výrazněji... těžko říct...
Mě příjde, že na trojkách jsou jak Volejník tak Attim na značkách a mě tam přecijen něco zbylo... ikdyž levá strana je na tom hůř než pravá...
A nejezdil jsem někde kilometry za nima... spíš mezi...
Takže asi nic strašidelnýho co by se nedalo hodit na vrub jízdnímu stylu? Třeba tobě drží víc, že taháš plynuleji?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 21.04.2016 10:32:14
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Druhá věc je ta, že pokud chci gumu v zásadě jen na lítání po okreskách a 1. třídách + dalnicích či vesměs za každýho počasí, tak tam s Váma pánové souhlasím žejo ale taky s rozumem, dám tam např ROSSI II a ne nějaká Diablo Strada žejo :D. Tady se zase ale nabízí otázka na co teda SS, ale to už je jiné téma. Zase je taky určitě špatnej druhej extrém, kdy tam člověk u nějakýho naháče apod cpe za každou cenu supersportovní gumu v honbě za co největším gripem... viděl jsem dost nakedů co zbytečněě jezdí na Supercorsách apod a už jen z podstaty věci konstrukcí motorky tu gumu nemáš šanci dostat na hranu/limit.
Takže abych to uzavře (budu to vztahovat na Pirelli, protože nic jiného nejezdím vzhledem k motorce)l, já OSOBNĚ pokud bych měl SS a kombinoval převážne silnice a párkrát do roka okruh dejme tomu lehce svižnejším tempem, tak bych jezdil bez problémů Rosso II/ Corsa. Pokud bych to měl čistě na ježdění po silnicích, cestování apod, tak by se dalo uvažovat o těch Angelech ale spíš bych se přikláněl k těma ROSSO II. Pokud bych to bral 50 na 50 tak Supercorsy SP. Samozřejmě pokud se člověk už dostane na nějakej level tak už připadají v úvahu směsové pneu.
strakon píše: Frennky> Fando, tohle je cumel, ale na tebe asi moc najeto a moc velký, co? www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ducati/ducati-1098/ducati-1098-847913.html
Týjo, stejně je to fofr, jak ten čas letí. Už je stará 9 let
Nutno říct, že na kráse jí to nic neubralo!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Chuďas899 píše: Já jsem to myslel obecně tak, že si lidí koupí SS a nadávají na to, že jim ty drahý supersportovní gumy mizej a chtěj lepivky s nájezdem kolem zeměkoule. Další věc je ta, že DŘÍV se "cestovnější" gumy v rozměrech pro SS prostě nedělaly...(speciálně 180/60) a pak tam lidi dávali nesmysly honbou za vyšším nájezdem. Ta motorka je svojí geometrií a odpružením na něco stavěná a prostě já osobně, když si vzpomenu na Sardinii minulej rok bych měl problém to tam skládat do těch utaženejch zatáček na nějaký placce žejo.
Druhá věc je ta, že pokud chci gumu v zásadě jen na lítání po okreskách a 1. třídách + dalnicích či vesměs za každýho počasí, tak tam s Váma pánové souhlasím žejo ale taky s rozumem, dám tam např ROSSI II a ne nějaká Diablo Strada žejo :D. Tady se zase ale nabízí otázka na co teda SS, ale to už je jiné téma. Zase je taky určitě špatnej druhej extrém, kdy tam člověk u nějakýho naháče apod cpe za každou cenu supersportovní gumu v honbě za co největším gripem... viděl jsem dost nakedů co zbytečněě jezdí na Supercorsách apod a už jen z podstaty věci konstrukcí motorky tu gumu nemáš šanci dostat na hranu/limit.
Takže abych to uzavře (budu to vztahovat na Pirelli, protože nic jiného nejezdím vzhledem k motorce)l, já OSOBNĚ pokud bych měl SS a kombinoval převážne silnice a párkrát do roka okruh dejme tomu lehce svižnejším tempem, tak bych jezdil bez problémů Rosso II/ Corsa. Pokud bych to měl čistě na ježdění po silnicích, cestování apod, tak by se dalo uvažovat o těch Angelech ale spíš bych se přikláněl k těma ROSSO II. Pokud bych to bral 50 na 50 tak Supercorsy SP. Samozřejmě pokud se člověk už dostane na nějakej level tak už připadají v úvahu směsové pneu.
Nesouhlasím s tím, že naháč z podstaty věci nemůže dostat ss gumu na hranu. Nebavím se o Banďourovi, ale SF, SD, Tuonu a podobnejch naháčích s výkonem převyšující s přehledem šestkovej SS.
Naopak souhlasím s tím, že je trošku protichůdné si pořizovat SS a dávat na něj cestovní gumy. Při dnešních kvalitách cestovních gum je to ale víceméně jen teoretický a mentální problém. Ty sportovně cestovní mají na bocích stejně měkkou směs, takže žádná hrůza.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Frennky> Fando, tohle je cumel, ale na tebe asi moc najeto a moc velký, co? www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ducati/ducati-1098/ducati-1098-847913.html
Moc najeto ne, moc velký ano
Spíš je to o pilotovi, když budeš tahat jak blázen, brzdit na poslední chvíli a hluboko do zatáček a tahat koleno po zemi, tak i ti Supercorsu využiješ, i kdyby jen v tom, že máš větší rezervu než uchcá...
JA-NE píše: Petta co blaznis. starnes?? suhlasim s JOLLYM JOKEROM ja si preto hyposa nechavam.. lebo to staci, ked potrebujem vyplacim kde koho ovladatelnost bezkonkurencna.. ked dalsiu moto tak este sabsiu jak ja HM. ale kedže som sa prestahoval na dedinu zacal som znuchavat enduro na polnacky a v mojom kraji v kazdej dedine dráha.. takze u mna to vypada navrat tam kde som zacinal.. nicit sa na endure mal by si to mozno skusit..
Ještě nestárnu, to bych nechtěl sporta.. Spíš mě sere jezdit v provozu, prostě se nesvezu, jak chci, jak se mi to líbí.
Chci si zase trochu zalítat a posoutěžit. Už hledám clip-ony na Brutale, nechci čekat dlouho na kupce.
Přemýšlel jsem i o supermotu, do Mýta a hlavně Vídně to není daleko, tam můžu řádit celý den a hlavně o víkendu.
Taková SMC R by se mi taky líbila a dát na to špunty můžu tady za humny na enduro trať. To mě láká, ne že ne..