Tak jsem klíč vypnul a a zase otočil zase to stejné točí se jenom startér ale už se nerožne ani jedna kontrolka a blinkry svítí všechny najednou ani neblykají. Za každou radu budu moc rád Díky
Tak jsem klíč vypnul a a zase otočil zase to stejné točí se jenom startér ale už se nerožne ani jedna kontrolka a blinkry svítí všechny najednou ani neblykají.
Dobrý večer, gratuluji zakladateli vlákna k prvnímu místu... neboť "blykání " jsme tu snad ještě neměli...
Naposledy editováno 18.04.2016 23:41:48
1 reakcí na tento příspěvek Startér točí a.le motor ne
Samotnému mi to připadá divné, ale když mám slabší baterii, taky se mi točí jen starter. Volnoběžka se asi sekne až při vyšších otáčkách startéru s dobrým napájením.
Jinak někdy se povede klouzající volnoběžku "napravit" zařazením pětky, motorku popotlačit pozpátku a přitom rychle pustit spojku, motor tak "cukne" pozpátku, volnoběžka se tak zasekne a pootočí i se starterem. Několikrát zopakovat a volnoběžka už by měla fungovat bez problémů.
3 reakcí na tento příspěvek Startér točí a.le motor ne
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér točí a.le motor ne
Vítězslav_Máří píše: Jen tak mimochodem se tě tu nikdo nezeptal na základní věc.Nemáš náhodou obráceně zapojenou baterii a proto ti starter točí,ale točí obráceně a proto nefunguje volnoběžka.Ty kontrolky by tomu i odpovídali.
Hmmm tak tohle je odpověď na úrovni Každý motocykl min. od roku výroby 1990 má pojistku proti přepólování baterie a to kvůli elektronickému relé, které v případě přepólování baterie jde do kopru okamžitě. Dle tebe by pak muselo opačným principem pracovat i startovací relé, to znamená, že by se kotva pohybovala od kontaktu, ne ke kontaktu Prostě tohle je hloupost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér točí a.le motor ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér točí a.le motor ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér točí a.le motor ne
Naposledy editováno 20.04.2016 14:48:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér točí a.le motor ne
Tak za za prvé: Relátko starteru není polarizované, tedy kotva se přitáhne k jádru elmagnetu při libovolné polaritě vývodů cívky.
Za druhé (a to platí pro všechny, kdož zde http://www.motorkari.cz/profil/?uid=98087 pranýřují - zakladatel dotazu psal o opravě motoru, tím pádem je možné uvažovat, ze motor má zatím pouze namontovaný v rámu a chtěl tedy zatím vyzkoušet jeho otáčení. Tím pádem nemusí mít připojený ani regulátor, ani zapalovací jednotku. A v této situaci obrácená polarita akumulátoru skutečně hlavní pojistku nespálí, žádná další elektronika na tomto motocyklu není (pokud nepočítám GS500F, která má elektronický otáčkoměr), zatímco starter, jakožto motor s permanentními magnety, se bude točit opačně, v důsledku čehož volnobežka už z principu točivý moment přenášet nebude.
Vítězslav_Máří píše: gugo> To není výmluva.Byl tu kluk s Virago 535 a divil se,co mu tropí elektrika.Motorku přivezl na vleku,jelikož nenastartoval a elektrika tak napadená kutilem,až by jsi se divil co tam kdo dokáže udělat.To samé měl uživatel Horhe na Jawě 350 a někteří na Simsonech.Víš elektriku na těchto strojích tahám od roku 1986.To ty jsi ještě chodil do školy že?
byl tam nekdo kdo mel elektriku zapojenou tak ze se mu tocil starter na druhou stranu ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 8 | 10.6.2024 v 17:11 docent |
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |