mám na Vás všechny jednu velkou prosbu.
Hledám někoho kdo by mi byl ochoten zapůjčit řídící jednotku na Suzuki GSX-R 1000 K3-K4, stačí na jeden den! Mám už delší dobu problém s motorkou a dnes mi mechanik volal, že to vypadá na ŘJ, takže bych chtěl zkusit přehodit a projet, jestli je to ten problém.
Všem předem děkuji.
Peťa
1 reakcí na tento příspěvek Hledám dobrovolníka
snímač na škrtících klapkách. Stačilo seřídit do správný polohy a bylo po problému.
1 reakcí na tento příspěvek Hledám dobrovolníka
Klíčkem nebo chcípákem to hned zresetuješ a nevíš potom zase nic.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám dobrovolníka
gees79 píše: Vykašli se na měření. Propoj servisní konektor pod sedlem a uvidíš hned v jaký poloze ten snímač je. Nebo udělej to samý když zdechne,ať víš jakou to hlásí chybu,pokud je problém jinde.
Klíčkem nebo chcípákem to hned zresetuješ a nevíš potom zase nic.
Tak tuhle trivialitu uz mechanik nejspis zkontroloval.
Problemy s timahle snimacema gsxr meli a tou diagnostikou si na to neprisel - problem byl v tom, ze se snimac pomalu vracel do zavrene polohy - tzn kdyz si pri brzdeni "vrknul" plynem, tak snimac se dlouhou dobu pro jednotku tvaril ze je otevrenej a pomalu se zavira - klapka ale byla zavrena a motor na volnobehu - jednotka tam ale lila palivo az se to ulilo a chciplo ...
Sonickuv pripad je ale jinej - kdyz se podivas na video motorka v tockach najednoj vysadi - tohle urcite snimac nedela.
1 reakcí na tento příspěvek Hledám dobrovolníka
assassin píše: Tak tuhle trivialitu uz mechanik nejspis zkontroloval.
Problemy s timahle snimacema gsxr meli a tou diagnostikou si na to neprisel - problem byl v tom, ze se snimac pomalu vracel do zavrene polohy - tzn kdyz si pri brzdeni "vrknul" plynem, tak snimac se dlouhou dobu pro jednotku tvaril ze je otevrenej a pomalu se zavira - klapka ale byla zavrena a motor na volnobehu - jednotka tam ale lila palivo az se to ulilo a chciplo ...
Sonickuv pripad je ale jinej - kdyz se podivas na video motorka v tockach najednoj vysadi - tohle urcite snimac nedela.
No,mě to dělalo taky přesně takhle. Ale možný je všechno
1 reakcí na tento příspěvek Hledám dobrovolníka
musel bys ale ku Praze
1 reakcí na tento příspěvek Hledám dobrovolníka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám dobrovolníka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám dobrovolníka
Sonicek píše: assassin> Můžeš to nějak víc rozvést, aby jsem mohl dát echo mechanikovi c oa jak s tim udelat
kdyz kouknes do schematu tak kill switch a pousti plus do dratu O/W (oranzova s bilym pruhem) tzn pokus jsou splnene vsechny podminky - stojanek atd tak se na tomhle vodici objevi "+" na displeji zmizi chec a motorka jde nastartovat. tzn pokud na tenhle vodic privedes plus primo od baterky (muzes ho naopak odpojit od kill switche - kdyby se tam ve svazku neco zkratovalo) tak tim vyloucis zavadu kdekoliv pred kill switchem. muzes si takovehle vlastni casti svazku delat pro kazdou cast, nahradit tu cast v seriovem a vyloucit tim problem v dane casti svazku.
sofistikovanejsi metoda je datalogger - napichnes pro tebe " zajimava" mista a ze zaznamu pak zjistis co se deje - tzn treba na pinu kde vstupuje O/W do jednotky zjistis jestli je pri tom vypadku "+" nebo ne.... pokud tam pri tom kdy jednotka vypne "+" je je to v jednotce - protoze spatne vyhodnoti vstup. pokud neni je to nekde v elektroinstalaci... (zkrat treba) vzhledem k tomu ze jsou z toho vodice krmene zapalovaci civky - mohl by byt zkrat (teplotne ovlivneny) nekde na te civce... ale zas by bylo divny ze nehori pojistky.... tech moznosti je kupa. kazdej slusnej autoelektrikar na to musi prijit - ja jsem v tomhle samouk a proto bych bral moje napady jen jako smer jakym lze jit - odbornik by mel byt urcite o kus dal nez ja v diagnostice el. problemu....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám dobrovolníka
Sonicek píše: gees79> no je to dost z ruky, kdyby jsi to poslal poštou tak by to bylo super, můžu Ti jen dát svoje čestný slovo, že Ti ji v pořádku vrátím a to co nejdříve!
no blby je ze kdyby v urcitym okamziku jizdy z nakyho duvodu napeti v siti vylitne - ikdyz na miste se zda ze vse je ok - tak tu jeho jednotku usmazis jako nic - tzn to cestny slovo jde v zapeti do kytek :)
uz jsem videl i baterku s prerusenym kontaktem nekde uvnitr - mezi deskou a kontaktem - nekdy ztracela kontakt - v takovou chvili reglator nedokaze regulovat (je to jako bys mel odpojenou baterku) a napeti v siti vylitne a odpali zarovky, jednotku atd...
jelikoz ti nehori zarovky, nejspis to nebude tvuj pripad - spis jen priklad toho, ze jistojiste ji v poradku vratit nemusis (ikdyz to riziko neni velke)
1 reakcí na tento příspěvek Hledám dobrovolníka
1 reakcí na tento příspěvek Hledám dobrovolníka
Co mě napadá jak by to mohlo souviset, že nějaký ze senzorů mohl dostat kvůli vadné ŘJ šlehu a teď dává nesmyslné hodnoty, ale tolik těch senzorů, které by něco takového mohlo poškodit, tam není. Navíc třeba TPS, který může bezprostředně ovlivnit startování, přepětí asi nijak nepoškodí. A zajímavý je, že když už to naskočí, tak to jede úplně bez problémů.
Ještě mě napadá zkusit tam dát zase tu Sonickovu jednotku, neb ji mám zatím pořád u sebe, jestli se to bude chovat mravně. Jak říkám, pustím se do té elektriky a pak se podělím o poznatky .
Jo, a je fakt zajímavý, že když jsem byl teď v úterý v Mejtě, že to tam bylo celou dobu úplně v pohodě, a to i potom, co jsem bestii odložil do trávy. Teda šetrně . A jakmile jsem vypadl z okruhu, tak na benzínce už zase nechtěla chytit. A pak že duši mají jen špagety
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám dobrovolníka
Zajímavý je, že v tom Mejtě to bylo úplně bez problémů, na začátku jsem sice skončil v trávě (ale fakt jemně - viz tuto, čas 0:40 ), ale než jsme dojezdili, startoval jsem to pak snad šestkrát, sedmkrát a bez jedinýho zaváhání. Jak jsem ale odtamtud vyjel, tak hned u benzinky zase . Mrcha
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám dobrovolníka
CBRlitrRR píše: Sonicek> Tak číslo na ECU máš asi vyřešené.18G20=bez imo. a 18G00=s imo.
No, tak mám k tématu ještě jednu drobnost. Dovolil bych si dementovat informaci výše. 18G00 a 18G20 se liší údajně pouze mapou, ale já jsem si žádného rozdílu nevšiml a jak 00, tak i 20 šlapou úplně stejně. Dneska mi přišla 18G20, prohodil jsem ji s původní vadnou 18G00, všechno funguje, problém žádný.Docela sranda, sešly se mi tři ECU, tak můžu testovat rozdíly až do úplného utestování.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám dobrovolníka
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1228, 1229] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36858 | Včera v 21:05 Ozzy_ |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
přední tlumiče gsx-r k7-k8 na gsx-r... [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | perak89 | 31 | 19.9.2024 v 15:27 assassin |
Rozbitý tachometr - dotaz na servis Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 5 | 12.9.2024 v 13:18 Baca13 |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |