2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dave81 píše: Psal jsem to v návaznosti na ty opakující se poznámky, že 150+ koní je zbytečnost a že motorky typu transalp apod. bohatě stačí. KTM je určitě jedna z možností volby.
..a tak to jo...Ono to trosku vyznelo,jako ze downgrade je ta spravna cesta.. ..coz rozhodne neni....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dave81 píše: Já spíš myslím, že většina motorkářů dříve či později dospěje do stavu, kdy je nebaví většinu projížďky/výletu/dovolené držet motor na maximu a přesto se chtějí přesouvat s výraznou dynamikou a stále mít výkonovou rezervu. A u brzd to bude platit podobně.
ano,pochopil jsi mně naprosto přesně
většinou jedu na 20% plynu-ale když tomu dám,tak to tam je
stejně tak brzdy-většinou brzdím motorem a když ně vezmu,tak vím,že je to TOP
a podvozek to samé,nemusím řešit,jestli je tam vlna,díra,nebo spoj-prostě to tam pošlu a jen se kochám,jak krásně to funguje
o tom to je,o pocitu,o radosti z jízdy......a né celou vyjížďu přemýšlet co stím,aby to bylo lepší...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: ano,pochopil jsi mně naprosto přesně
většinou jedu na 20% plynu-ale když tomu dám,tak to tam je
stejně tak brzdy-většinou brzdím motorem a když ně vezmu,tak vím,že je to TOP
a podvozek to samé,nemusím řešit,jestli je tam vlna,díra,nebo spoj-prostě to tam pošlu a jen se kochám,jak krásně to funguje
o tom to je,o pocitu,o radosti z jízdy......a né celou vyjížďu přemýšlet co stím,aby to bylo lepší...
jo ještě jsi zapomněl na to, že hodně lidí se směje elektromotorům, načež požadují aby se u motorky v jejich výběru dala nakopat 5/6ka co nejdříve a pak už stačilo točit jenom plynem.
Ono celkově to, co jsi popsal, je ve výsledku docela smutné, protože to degraduje řízení jenom na držení řídítek bez jakékoli nutnosti myslet.
Není pak divu, že se stále víc prosazují DCT, kontrola trakce-vůbec elektronika jako taková, ABS a podobné kraviny-z řidičů jsou tupí uživatelé, co nejen že stroji nerozumí po technické stránce, ale už ani po té jezdecké.
Naposledy editováno 11.04.2016 11:39:34
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Naposledy editováno 11.04.2016 11:58:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: restore> Dolph tady psal, že v podstatě než by jezdil na TA, radši nebude jezdit vůbec nebo autem, což je z mého pohledu jen image motorkář. Spousta lidí "downgraduje" a je spokojená. Upřímně, 39kw je nekdy málo, ale těch 60kw už stačí bohatě.
Jaky kdy a jak kde....V terenu to tak uplne o vykonu neni,ale na silnici je rozhodne lepsi simrat vykonnou motorku a jet na pohodu,nez zdimat plyn na motorce,ktera ty koniky do vinku proste nedostala...A vim o cem mluvim.Mam garazi velky cestovni litr a stredni hondi cenduro.....A musim rict,ze i kdyz ten litr je vetsi a tezsi a vudec je to krava velka,tak si tu jizdu vic uziju a neni to o velke rychlosti a agresivni jizde....Proste ta rezerva vykonu je uklidnujici element.....
A jit dolu z vykonne motorky...No.Udelal jsem to pred par lety a muzu zodpovedne rict,ze takovou pitomost uz nikdy v zivote dobrovolne neudelam....To je fakt ciry masochismus..
Naposledy editováno 11.04.2016 12:17:38
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Jen to prostě pro někoho není alfa omega všeho - motorka je dnes primárně pro zábavu a jízda je jenom tak zábavná, jak si ji řidič zábavnou udělá....
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
fockewulf píše: Vy jste tím výkonem úplně posedlí Nikdo neříká, že to není fajn za to vzít a na rovné cestě si to profičet rychle nebo třeba vyřešit krizovku.
Jen to prostě pro někoho není alfa omega všeho - motorka je dnes primárně pro zábavu a jízda je jenom tak zábavná, jak si ji řidič zábavnou udělá....
A to s Tebou plně souhlasím. Ale nemyslím, že to je v rozporu s tím, co tu o výkonu je psáno - téměř 100% jej plně nevyužije, né každý jej potřebuje....ale většině lidí v motorce ten výkon "navíc" rozhodně nevadí a nijak je nelimituje v jejím užívání.
Naposledy editováno 11.04.2016 14:03:35
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: restore> Neřekl bych, že to musí být masochismus, když menší výkon něco vyváží. Např hmotnost, obratnost, teréní schopnosti, spolehlivost, provozní náklady nebo spotřeba. Myslím, že spousta majitelů by 1190 ráda vyměnila za 800vku se sto koňmi a hmotností pod 200.
Však to taky píšu.V terénu OK,tam je i "afrických" 44kW vcelku dost,ale při asfaltovém cestování je to prvotřídní voser.....Pokud má člověk nějaký ten temperament,tak to tím tuplem...
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
fockewulf píše: jo ještě jsi zapomněl na to, že hodně lidí se směje elektromotorům, načež požadují aby se u motorky v jejich výběru dala nakopat 5/6ka co nejdříve a pak už stačilo točit jenom plynem.
Ono celkově to, co jsi popsal, je ve výsledku docela smutné, protože to degraduje řízení jenom na držení řídítek bez jakékoli nutnosti myslet.
Není pak divu, že se stále víc prosazují DCT, kontrola trakce-vůbec elektronika jako taková, ABS a podobné kraviny-z řidičů jsou tupí uživatelé, co nejen že stroji nerozumí po technické stránce, ale už ani po té jezdecké.
ne,já jsem napsal,že prostě nebudu jezdit na něčem,co mně nebaví.pokud je to limitováno penězy,tak si koupím něco,na co mám-ale nebude to prostě motorka mrzák.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: restore> Dolph tady psal, že v podstatě než by jezdil na TA, radši nebude jezdit vůbec nebo autem, což je z mého pohledu jen image motorkář. Spousta lidí "downgraduje" a je spokojená. Upřímně, 39kw je nekdy málo, ale těch 60kw už stačí bohatě.
jak už jsem psal výše,na mrzákovi jezdit nebudu,prostě mně to nebaví-nic víc,nic míň.
a je to právě proto,že seru na image,zajímá mně jen vlastní uspokojení..... a za cenu TA se dají koupit zábavné stroje.
Naposledy editováno 11.04.2016 14:57:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Na orskách 3, 4třídy + lehký terén těch 40kw stačí. Nepotřebuju se nahánět s Audinama ve stoupacím pruhu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Dolph-cz> Pro mě TA zábavné je. Jak se tu psalo, jde oto, jakou si tu jízdu uděláš.
Na orskách 3, 4třídy + lehký terén těch 40kw stačí. Nepotřebuju se nahánět s Audinama ve stoupacím pruhu.
Tech: jezdil jsi na něčem silnějším než TA? Třeba LC8 nebo klasická litrová cendura, apod?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: restore> Neřekl bych, že to musí být masochismus, když menší výkon něco vyváží. Např hmotnost, obratnost, teréní schopnosti, spolehlivost, provozní náklady nebo spotřeba. Myslím, že spousta majitelů by 1190 ráda vyměnila za 800vku se sto koňmi a hmotností pod 200.
Proto jsem šel z 57 kW na 32.Protože jsem chtěl to co píšeš.Menší hmotnost,lepší obratnost,terénní schopnosti,provozní náklady.Proto by mě ani nenapadlo přemýšlet o TA
Edit:Kompromis je nesmysl,alespoň pro mě.Já prostě vím,že pokud bych v budoucnu začal jezdit dál,pořídím ke KLR ještě nějaký dvouválcový litr.
Naposledy editováno 11.04.2016 20:27:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: restore> Neřekl bych, že to musí být masochismus, když menší výkon něco vyváží. Např hmotnost, obratnost, teréní schopnosti, spolehlivost, provozní náklady nebo spotřeba. Myslím, že spousta majitelů by 1190 ráda vyměnila za 800vku se sto koňmi a hmotností pod 200.
tak to mi ukaz alespon jednoho...
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Naposledy editováno 11.04.2016 21:59:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: ano,pochopil jsi mně naprosto přesně
většinou jedu na 20% plynu-ale když tomu dám,tak to tam je
stejně tak brzdy-většinou brzdím motorem a když ně vezmu,tak vím,že je to TOP
a podvozek to samé,nemusím řešit,jestli je tam vlna,díra,nebo spoj-prostě to tam pošlu a jen se kochám,jak krásně to funguje
o tom to je,o pocitu,o radosti z jízdy......a né celou vyjížďu přemýšlet co stím,aby to bylo lepší...
Tyhle bludy už jsem slyšel
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
qwert píše: Tech má pravdu v tom že dost lidí by od KTM přivítalo nějaký dvouválec kolem 800ccm,80koní,180kg..s podvozkem off..
ale to ja preci nerozporuju... mluvil jsem o tom, ze kdo jednou okusil vetsi, silnejsi masinu a najezdil na ni nejake kilometry, tak se mu potom do masiny s daleko mensim vykonem proste uz nechce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Geoffrey píše: 8 let jsem jezdil 100 koňové cenduro. Jezdilo to fakt hezky, bylo to pohodlné a byl jsem s ním naprosto spokojený. A pak jsem si koupil moderní, nový, 160 koňový cesťák a najednou jsem zjistil, v jakém jsem žil "omylu" A to nejezdím 200, ani 300. Jezdím pořád stejně. Jezdí to lépe, pohodlněji, příjemněji, vůbec nemusím řešit otáčky, hlavně ve městě v koloně, a tak bych mohl dále pokračovat. A že ty koně nevyužiji na maximum je mi úplně jedno. Rozhodně ten výkon a krouťák využívám tak, že mě to ještě o dost víc baví. Ale to se pozná, až když se to zkusí.
Jezdil jsem na tvém 160 konovém cestaku. Vse co píšeš je pravda, ale musíš jezdit rovně, v zatáčkách je tvůj stroj KO
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Eso_Rimmer> Určitě by se našel, nebo minimálně ti, co na 1190 nechtějí přejít ze staré 990. Nevím proč by se měl vylučovat off, o něm přeci KTM je hlavně. (Nebo alespoň bývala)
nemluvilo se o tech, kteri prejit nechteji, mluvilo se o tech, kteri uz tu silnejsi masinu maji. a ti za daleko mensi vykon menit nebudou. alespon ti, kteri vedi, do ceho jdou. to, ze na trhu chybi masina s jinymi specifikacemi je vec jasna. a souhlasim s tim, ze by do ni mnoho majitelu 950/990 slo. a nejen jich. nemyslim si, ze ti, kteri jezdi 1190 jsou hlavne jezdci off...
Naposledy editováno 11.04.2016 22:29:27
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |