(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
TomasK7 píše: To mi zní jako názor člověka co chce s endurem brázdit dálnice ... radši zůstanu u své ovladatelnosti a na tahání po Alpách a dálnicích si koupím silničního cesťáka
Hele nevím na čem jezdíš, ale v tomhle souhlasím s Eseem, cenduro je pro hodně lidí to nej. Silniční cesťáky jsou hrozný krámy. Proč ? Více či méně na tom ležíš a máš hodně pokrčený kolena, nízká světlost, s cendurem neřešíš obrubáky, schody, díry atd..., odolnost vůči pádům z nešikovnosti, moderní cendura jsou kupodivu i lehčí, hliníkové kufry, rozhled přes auta....a milion dalších. Je to vidět i na cenách, tyhle ultra silniční cesťáky nikdo nechce a ceny padají...
A kdo objeví možnost jezdit kudykoli (u nás v CHKO jezdím běžně ) tak to pak vůbec není co řešit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
TomasK7 píše: Jakože když hledáš co největší výkon tak si koupíš cenduro jo? Proč si nekoupíš silničně cestovní třináctku nebo něco takového? Zzr 14 nechá tu tvojí kačenu v prachu za sebou a v terénu je asi stejně dobrá jako ta tvoje verze :D bojíš se, že bys přišel o vizáž drsného ADVENTURE cestovatele co se nezalekne ani deště? :D Cendura o výkonu nikdy nebyly, takhle si měřej péra jiný cílový skupiny, chci výkon koupím si silnici a nehraju si na rádoby enduristu co stejně sjíždí slicky
to je ale blbost co jsi tady napsal...
proč by se měl majitel kačeny cítit jako nějak drsný a pod?je to motorka jako každá jiná,není důvod si na něco hrát.
stejně tak majitel zzr 1400 může týt označovám za pozéra,protože je mu litr málo....
o tom,jak ujedeš kačeně stylem "daleko v prachu" to není tak horké a srovnávat zzr v terénu-no to už opravdu mega hovadina.
navíc cenově zzr1400,nebo adekvátní současný model,nebude o nic levnější,než 1190ADV.......
zbytek popsal Tech v přízpěvku #2673
Naposledy editováno 05.04.2016 20:23:37
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: to je ale blbost co jsi tady napsal...
proč by se měl majitel kačeny cítit jako nějak drsný a pod?je to motorka jako každá jiná,není důvod si na něco hrát.
stejně tak majitel zzr 1400 může týt označovám za pozéra,protože je mu litr málo....
o tom,jak ujedeš kačeně stylem "daleko v prachu" to není tak horké a srovnávat zzr v terénu-no to už opravdu mega hovadina.
navíc cenově zzr1400,nebo adekvátní současný model,nebude o nic levnější,než 1190ADV.......
zbytek popsal Tech v přízpěvku #2673
Myslím, že to byla reakce na to, že Afrika je údajně k prdu, protože nemá 150 koní a KTM jo, nechápu proč má někdo požadavky na silnou silniční motorku a tak jde a koupí si enduro, Afrika je trochu návrat ke kořenům a i když už je taky dost ztechnizovaná, aspoň se snaží zařadit tam, kam má cenduro patřit (to znamená, že ji člověk může vytáhnout tam, kam se dostane BIG, XRV, XTZ,..) a já si fakt nemyslím, že by kvůli tomu měla bejt naprd, naopak jsem rád, že se o trhání rekordů v Hondě nesnažily, ale udělali něco po čem volal hlas lidu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
KTM si vybudovala svou image na produkci motorek opravdu velmi sportovního charakteru,1190 je její logický produkt.naopak modely s ní odvozené pro hlas lidu se mi už moc nelíbí-1290ADV a 1050 ADV......
3 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Naposledy editováno 05.04.2016 21:07:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Že má Afrika o 50k miň, někomu to vadit nebude, třeba necestuje ve dvou atd...a pro ty ostatní tu je KTM. Problém vyřešen. Jistě že ji Honda mohla udělat silnější, ale oni vyvíjeli motor přímo na míru pro ni a musela být maximálně user friendly, se zátahem od spoda atd...., a proto má 70kw. Mě to přijde akorát.
KTM jen recykluje superbiky, ikdyž velmi úspěšně.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: qwert> Přesně to jsem měl na jazyku.
Že má Afrika o 50k miň, někomu to vadit nebude, třeba necestuje ve dvou atd...a pro ty ostatní tu je KTM. Problém vyřešen. Jistě že ji Honda mohla udělat silnější, ale oni vyvíjeli motor přímo na míru pro ni a musela být maximálně user friendly, se zátahem od spoda atd...., a proto má 70kw. Mě to přijde akorát.
KTM jen recykluje superbiky, ikdyž velmi úspěšně.
já si nejsem úplně jistý,jestli by honda "uměla" vyrobit 150k 2vál. pro sériovou výrobu.
všechno na té africe je udělané takovým zastaralým způsobem-železná nádrž,klasické tlumiče,motor,co nejede...,kdysi jsem viděl nějaký dokument,jaký oříšek byly jen písty do 1190ADV aby to vydržely....honda prostě s takovým směrem nemá zkušenosti.........si myslím.
prostě vsadili na jistotu-na to,co umí.....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Jinak na ni nevidím nic zastaralého. Železný rám taky chtěli, nevím co je špatného na klasických tlumičích. V mých očích to pokazili malou nádrží a hodně špatnou odolností vůči pádům.
Naposledy editováno 05.04.2016 21:53:00
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
téměř vše co tam je se vyrábí stejné už roky...,desetiletí...
neříkám,že to je špatně,ale je to tak.
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
airbus píše: Dálnice, okresky, rozbité cesty a šotoliny: Jednoduchá odpověď... všechna starší generace endur (XRV750,XTZ750, BIG, ...) ....
No vidíš, pokud v tom výčtu není opravdu těžký terén, tedy jizda volnou krajinou mimo jakékoliv cesty, tahání přes šutry nebo duny, tak pro mě je lepší volbou pohodlný velký alespoň litrový cesťák než tyhle sice bytené, ale dnes již slabé 750.
Jo a docela mě zarazil příspěvek, že prý Dominator dá na dvojku všechno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: já si nejsem úplně jistý,jestli by honda "uměla" vyrobit 150k 2vál. pro sériovou výrobu.
všechno na té africe je udělané takovým zastaralým způsobem-železná nádrž,klasické tlumiče,motor,co nejede...,kdysi jsem viděl nějaký dokument,jaký oříšek byly jen písty do 1190ADV aby to vydržely....honda prostě s takovým směrem nemá zkušenosti.........si myslím.
prostě vsadili na jistotu-na to,co umí.....
KTM používá nejlepší kované písty na světě od firmy Mahle .S tou Hondou se ale pleteš ona umí dost ale u afry byla zřejmě snaha udělat to co nejlevněji.U KTM mám pocit že uvažují jinak,dostaneš sportovní motor,dobré brzdy i podvozek ale zaplatíš to tlustochu..
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: já si nejsem úplně jistý,jestli by honda "uměla" vyrobit 150k 2vál. pro sériovou výrobu.
všechno na té africe je udělané takovým zastaralým způsobem-železná nádrž,klasické tlumiče,motor,co nejede...,kdysi jsem viděl nějaký dokument,jaký oříšek byly jen písty do 1190ADV aby to vydržely....honda prostě s takovým směrem nemá zkušenosti.........si myslím.
prostě vsadili na jistotu-na to,co umí.....
HONDA joooo že něco neumí jooo hmm
Tady je odborník...
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
airbus píše: assassin> Proč bych měl jezdit agresivně? Neříkám, že jezdím pořád 50/90/130... ale jedu s chladnou hlavou a néé jak hovado brzda plyn, po zadním a za každou cenu být v předu... Já to totiž vidím i z druhé strany pár jezdců sem se dával do penálu a nebo sem je odvezl na sál a dneska možná chodí a nebo sedí na vozejku. Některé případy byli nešťastné události, ale ve většině případech to byla jejich blbost. Problémem dnešní doby je, motorka je snadno dostupná a hodně jezdců není vyježděno a nezačali tak zvaně od píky. Kolik dneska vidíš mladých na simsonu, fichtlu a nebo skútru... ? Ano je jiná doba. Jenže hodně lidí takhle dneska přemýšlí, přesáhnou 21 a hurá mám trochu peněz nebo si půjčím a jdu si pro nějakou mašinu. Sedne na to a zatmění v hlavě... No pak sem v práci a je výjezd k motorkáři... neříkám, že dřív to nebylo, ale dneska je toho fakt hodně. A co se týká jízdy v terénu, u náš v ČR se dá jezdit všude krom NP a CHKO. Ano je to zakázané, ale pokud tam nejsem každý den, toleruje se to. Je spousta oblastí kde se dá vyřádit a nikdo proti tomu nic nemá. No a konec konců když chci se pořádně vyřádit na asfaltu raději pojedu na nějaký okruh, tam je trošku bezpečnější... Jenže s endurem to není to pravé ořechové...
Ja uz jsem taky neco zazil, zacal jsem na fichtlu a uz jsem byl na pohrbu kamaradu co zacali na fichtlu a nez se zabili vypadalo to ze fakt umi jezdit... A stejne jezdim dost casu jako idiot. Tam stejne nejvetsi cast je stesti.
Ono se toleruje i ta rychla jizda ... Mozna me vic prudili za jizdu v lese nez za rychlou jizdu, za tu jsem pokutu platil naposlad tak pred 6ti lety...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
qwert píše: KTM používá nejlepší kované písty na světě od firmy Mahle .S tou Hondou se ale pleteš ona umí dost ale u afry byla zřejmě snaha udělat to co nejlevněji.U KTM mám pocit že uvažují jinak,dostaneš sportovní motor,dobré brzdy i podvozek ale zaplatíš to tlustochu..
tím neumí jsem nemyslel.že by to neuměla jako vůbec.jasně,že vyrobí i formuli 1....
psal jsem sériově-kde slovo umět znamená i mít dostatečné množství surovin,strojů,kapacit a přitom se vlézt do ceny.......,prostě mi ta afrika už teď připadá koncepčně zastaralá-i když je na ní pověšené led světlo......
a když jsme zase u ceny-KTM 1190 je drahá?dobrý motor,antihop spojka,elektronické tlumiče,abs,trakce,stabilizační systém,palivové mapy,tlak pneu,led,STOJAN,ZÁSUVKA 12V ,......to vše už v základu za cca 350tis.kč.
podle mně je levná........
Naposledy editováno 06.04.2016 08:27:26
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
btw: a co se týče jejích technických fines, tak určitě LED, ABS+kontrola trakce a hlavně DCT použitelný i v terénu (až doladí teda tu použitelnost v dešti). Takže úplně surová 20 let stará technika to není.
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
karf píše: btw: a co se týče jejích technických fines, tak určitě LED, ABS+kontrola trakce a hlavně DCT použitelný i v terénu (až doladí teda tu použitelnost v dešti). Takže úplně surová 20 let stará technika to není.
No tak dobře, dvacet let ne. Ale deset už jo. Navíc v LED světlometu pro enduro nevidím žádný přínos, ta obrovská škatule je podle mě spíš mínus. No a DCT je kapitola sama prosebe. To nemá s CRF jako takovou nic společného, už pár let se vyvíjí pro víc modelů.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Já třeba to DCT beru celkem v dobrém světle, nechtěl bych to, ale je podle mě dobře, že to mají a dá se to objednat
Edit: poznámku na to že nikdy beru a opravuju na "v poslední dekádě"
Naposledy editováno 06.04.2016 09:34:16
To poslední dobou jede Honda dost na jistotu a nová Africa je toho důkazem. Ve všem dobrá, v ničem TOP.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
karf píše: Dolph-cz> Jako souhlas, ale doporučená cena u obyč 1190 je 416 tisíc afriku časem budou beztak taky prodávat levněji nebo s nějakou extra výbavou výhodněji. Teď je to novinka, tak to nemají zapotřebí.
btw: a co se týče jejích technických fines, tak určitě LED, ABS+kontrola trakce a hlavně DCT použitelný i v terénu (až doladí teda tu použitelnost v dešti). Takže úplně surová 20 let stará technika to není.
nějaké ceníkové ceny konkrétně mně nezajímají.pro mně je důležité,za kolik ji koupím.1190 stála 350tis hned od prvních kusů a cena je pořád stejná.
abs ani kontrola trakce mi nepříjdou jako novinka a jako nové technologické řešení už vůbec ne.tohle se dá v podstatě bez problému naroubovat i na starou afriku...
ještě jednou opakuju-nic proti africe v jednoduchosti je síla,ale rozhodně to není motorka,která by byla něčím nová,nebo přinášela inovace.
motor zdechlý,bez nároků na materiály-ale asi i držák,rám železný,tlumiče obyčejné kyje....prostě rozpočtovka.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |