kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Lazyfucker> Tak mě napadlo... Těm co se v neděli po VDW ještě nebude chtít domu (např. mně), tak by jsme mohli udělat ještě nějaké Moravské GPP a zajet na 'pár' dní ještě k tobě do garáže (Nebo k někomu jinýmu )
začínají se nám ty dýchánky nějak četnit
JollyJoker píše: drippera> Pohrávám si s myšlenkou dvě motorky vyměnit za jednu "univerzální". Moje polovička by možná byla se ochotna vzdát ježdění na své a občas by prej sedla se mnou,ale nemám tušení,na čem bychom mohli my dva jezdit,nebo já sólo,případně ona aby si mohla zajet někam.
Těch variant je málo s omezením peněz. Abych zůstal nohama v itálii, spadá mi tam snad jen obyč 1098.
Ještě je varianta Kawa Z100SX,ale jak říkáme z mojou - na Kawu se nám moc nechce... nebo KTM SM-T,ale ta se ženě vůbec nelíbí. No a ještě BMW K1300R,ale to by se se mnou přestala bavit polovina naší komunity tady u nás,včetně kámoše servisáka
Tak nevím
K1200R je efektivní stroj,ale dlouhej jak autobus a spolujezdec sklouzává neustále dozadu.Navíc převodovkový prokletí provází naprostou většinu majitelů.Jednomu tady i ruply za jízdy brejle,nebo co vpředu,že se dojebal jaxviňa.Kupoval to nový.
SM-T je dobrý podle mě,ale v týhle kategorii je i dost dalších.Multistrada,Tiger 1050, 1130 Tre-K
Jestli máš rád sportovnější posez,tak je podle mě Z1000SX dobrá volba,i když 4vál.Stejně tě ve dvou nebude bavit tolik řadit,jak potáhneš i tu svojí na zádech a bude tě mlátit helmou
Nejlepší volba je ale stejně jezdit sám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: zmulin> mě e docela jedno...koho jméno tam je... chápu že Hailwood by si asi zasloužil něco silnějšího...ale do háje... jeho 900TT mělo míň koní, jezdilo to necelejch 230 a mělo o 20kg míň... ...dobrý... vpoho... jen se mi to prostě líbí oproti tý hrůze originálu...která mi tedy s názvem Scrambler už nesedí vůbec... a rozmanitost kterou to má mi příjde spíš směšná. Tohle má aspoň punc neokoukanosti a ne klasický "dneszakaždoucenukafé"
Vo koně ani o váhu vůbec nejde,jde o posez a celkový určení motorky.Neuděláš přeci ze scramblera dvěma plastama café woe na kterym se sedí ,jak na cestovnim endůru.To je nesmysl.
K ostatnímu ohledně designu a příbuznosti s předlohou se nevyjadřuju,protože chápu že ne každý má cit pro design,což vyjadřuje ta Atrapičova bagokoncovka a nárazník vzadu na tvym Monsteroj
Navíc si nejsem jistej,jestlis viděl originál a dnešní pojetí scramblera vedle sebe,abys pochopil o co vlastně jde
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
" pííííčo "
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Lazyfucker> Tak mě napadlo... Těm co se v neděli po VDW ještě nebude chtít domu (např. mně), tak by jsme mohli udělat ještě nějaké Moravské GPP a zajet na 'pár' dní ještě k tobě do garáže (Nebo k někomu jinýmu )
Kudla bych pak mosel jit byvat k Tobe do garaze
t_freedom píše: zmulin> ...chtěl ses tu nedávno hádat ...ok... argumenty došly...
" pííííčo "
Barevně moc pěkný,ale tak ať tam daj vlaštovky ,jednosic budiž náznak a odpovídající přepáčko.Ty kola bych nechal taky litý.Nevim proč furt dráty..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: tak cestou nehul a třeba nás poznáš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše:
Nevím ale, kde teda budou Atim, Špája, Franco atd. parkovat
To je jednoduchý, budeme parkovat tam, kde nejsou na zemi fleky od oleje. Nezamastíme si gumy a zároveň neriskujeme, že lezeme na parkplac nějakýmu štamgastovi s Ducati olejničkou
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Franco82 píše: To je jednoduchý, budeme parkovat tam, kde nejsou na zemi fleky od oleje. Nezamastíme si gumy a zároveň neriskujeme, že lezeme na parkplac nějakýmu štamgastovi s Ducati olejničkou
tak tos přehnal okamžitě to odvolej voe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: tak tos přehnal okamžitě to odvolej voe
Nakoukni do téma Big Bore co tam řeším a můžeš mi to vrátit i s úrokama
Ale chladící kapalina narozdíl od oleje oprší
A nic se odvolávat nebude, bastafidli
Naposledy editováno 30.03.2016 16:00:57
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Frennky> Ano,vševypovídající dvojice obrázků.Legenda se opravuje a technickej zázrak obdivuje
A mě z první fotky napadlo že čučíte odkud to teče. A u druhé řešíte, proč to nestartuje a jestli jsou to ty cívky.