Naposledy editováno 28.03.2016 15:56:37
rozmotej kabelový svazek od toho alarmu a jdi drátek po drátku-kam vede.
drát který je jen připojený k origo instalaci odstraň a místo zaizoluj.
drát který vede k origo instalaci,kde byl drát přerušený a napojený na alarm odstraň a přerušený drát zase spoj...........
1 reakcí na tento příspěvek zablokovany alarm
1 reakcí na tento příspěvek zablokovany alarm
Odpojením alarmu by se nemělo nic stát, je to jen další paralelní spínač blinkrů / houkačky nezávislý na ovladačích, co jsou na řidítkách. Imoblizer ale bude seriový spínač v obvodu zapalování, takže když imobilizer odpojíš, zůstane ti rozpojený obvod zapalování, tj. startér točí, ale svíčky nehází jiskru. Podle mě bude třeba kontakty po imobilizeru spojit další drátovou propojkou. Při postupu metodou pokus/omyl by to ale nejdřív chtělo vyloučit kontakty s napájením (zkontrolovat měřákem), jinak se zkratuje baterie a spálí pojistka. Na některým pinu je napětí trvale, na některým až po otočení klíčku na ON.
1 reakcí na tento příspěvek zablokovany alarm
Bandaska píše: Jsou to dvě věci spojené....Imo a alarm...na alarmu nezáleží, ten se jen odstraní, ale Imobilizací se obvykle rozumí přerušení některých rfunkčních obvodů, které jsou následně spínány relátkem v krabičce toho imobilizeru...obvykle se přerušuje buď zapalování, nebo vstřikování..tedy konkrétně přívod zapalovacích cívek ( klíčkem spínané +), a u stříkačky se přerušuje obvod čerpadla. Netvrdím, že to tak máš i ty, ale neorigo imobilizery se tak instalují...takže si zjisti, kam ti vedou tyhle rozpínací okruhy, můžeš mít variantu s jednou, nebo s oběma možnostma...bývají tedy jedno, nebo dvou - kanálové....Až to místo najdeš, spoj původní drát zase do origo stavu a pak to pojede....většinou to bývají párové vodiče stejné barvy, jen jeden mívá pruh( např.zelená/zlená s pruhem, šedá/šedá s pruhem)...a až to budeš spojovat, tak pořádně, žádný kroucení drátů, jen čistý, dobře izolovaný spoje.
Kroucený spoj,nejlepší spoj.