kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Chuďas899> červený trsátka?
no nevím, to by snad psal jinak. Tohle vypadá že je to významu jako když nezalil kytky nebo nenakrmil křečka.
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: Otázka pro místní odborníky.. Řeším ventilové vůle nebo co se to má dělat na dvanácti tisících myslím ze mi to akorát vyjde když budu s motorkou na dovolené a tak nevím zda je lepší to udělat před třeba na jedenácti tisících nebo to kousek přejet ale to by bylo tak na 13-14 tis km neřeším žádnou úsporu proste jen chci aby to bylo dobré pro motor a další řeším i nějaký dobrý ducati servis nic u nás není tak nejbližší je Rosso moto v Boleslavi máte někdo zkušenosti jsou dobrý? Dík
Rossomoto je 1A+
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Obecně se dělají 3 verze TERMIGNONI pro 1199
1. Full system (to mám já)
2. WSSTK Long mainfold kit
3. Full TITANIUM System.... kterej je v zásadě stejnej co 1., ale je o cca dalších 1,5kg lehčí. (v součtu koncovky -2,5kg, servo cca -0,5kg a ty svody -1,5kg)
Potom ještě existuje Termignoni "front exit" kterej v zásadě nahrazuje výhody long mainfoldu........ ale je hnusnej :D No a pak je TOP WSBK Akrapovic system a ten je pánové za cenu Škoda Rapid
Zmulin: No tak takhle pokročilej nejsem No hele evidentně jsou to jenom roury, takže tam asi kaťák není Jinak mají o 1,3cm větší průměr.....
Jinak už na tom děláme :D řeknu Vám ten přední pos.....nej poslední šroubek na předním svodu to je za trest.
Naposledy editováno 21.03.2016 16:09:23
GeorgePanek píše: Ok tak servis vyřešen diky teď jen kdy to tam dat kousek před nebo kus po O:)
neboj...tím že 2tkm přetáhněš určitě neublížíš motoru - máš-li jistotu že to někdo před tím poctivě udělal.
Ale užít si dovo na dobře seštelovaným motoru je o něco příjemnější
Naposledy editováno 21.03.2016 16:22:19
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Chuďas899> Ten druhej regál vpravo od spodu se mi líbí
Alkoholik??