kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Rubi kup si jakou chceš,stejně i ta 1200ka jde utlumit kdyžtak na Rain,takže bude hodná,jak miminko a bude se líp prodávat potom.Jestli splníš co sem už psal,tak sem pak první na řadě.Mimochodem by mohla bejt lepší i než 1100ka posezem,páč z týhle dosáhneš líp na zem bych řek
ámen Došáhnu na celé chodidlo,což ani z Brutálky to byla tak 1/3.
No Victorku mám stále a má 320kg a M1200 pouhých 205kg.
Lazyfucker píše: Petta> not ak šolich. co to je zač anač to vyjde jestli můžu vědět? chceš ještě vědět ty Bremba? nějak jsem to opomněl.
Je to Silmotor s homologací, 1100,- Euro za nerez s titanovejma píšťalama. Ještě dělají komplet nerez 950,- a full titan 1400,- Euro.
Mělo by to dát 7 koní, ale to je mi fuk celkem. Úspora váhy velká, pak zvážím ten rozdíl, ale origo je fakt těžkej. 3-4 kg tam budou..
Dělají i nerez svody bez katu za 700,- Euro. Mají větší průměr. To přijde na řadu asi za rok. Je potřeba to pak naladit a to musím
prokonzultovat s klukama, co to dělají.. Dají k tomu BMC a mají možnost přepsat origo jednotku.
A nebo jen nechám vyříznout kus toho svodu s katem, ale to je až druhá možnost..
Ty Bremba.. Pořád nemám info o těch hadicích. Cena od tebe je ok. Dá se to sehnat i kousek levněji, ale nebudu riskovat nákup na Ebay.
Potřebuju poradit: mám odvzdušňovací ventil nad hadicí. Na M50 je ventil zvlášť na třmenu. Jde sehnat matka místo toho ventilu??
Pak bych nový hadice možná nepotřeboval..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: JA-NE> jde o sednutí na škopek a míru větrání. základ skořepiny / bezpečnosti / dolnosti průrazu atd. je stejná. nejlepší kombinace je dle mě Quantum dle aktuální verze s pinlockem na celoroční použití. před měsícem jsem ve své RX7 celkem trpěl. nešla tak utěsnit a mrzl mi kyblík, v létě zase ventiluje líp. randál je v nich dobrý, ale už mají cosi najeto. u vyšších řad mi vyhovuje lepší matroš vnitřku.
Na Arai Rebel celkem nedám dopustit, větrání je vychytaný, a jde zavřít tak že v tom zima není. Hluk těžko říct, přijde mi v normě, to se těžko posuzuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 18.03.2016 13:41:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Rubi> já ti nechci sahat do svědomí, ale nemyslíš, že je to zbytečný? je to kus motorky a dát jí napít, znamená mít dost velký zkušenosti a taky sílu.
ale jestli do toho půjdeš, tak až budeš prodávat, hned napiš, budu první zájemce, i kdybys jí měla mít 5 let..
Cha chaaaa! Prej, Rubi? Holko? Neni to zbytecny mit lepsi motorku nez mam ja? S veljkema a chlupatejma koulema???
Neni! Rubi kup ho! Je to skvělej bajk! A nebo chvilku vydrz, ja mam stripa, dokupim nejaky lauf, tlumic rizeni a karbony, pak to parkrat protahnu a pujde...
Páč do tý doby vyleze určitě nový SF1299S kterýho budu zas nutně potřebovat...
A ze chces novou? Ne, na to se vykasli, teda pokud nechces rovnou erko. Ten muj ma zatim 700km na budiku, takze to bude, v desti nejeta a ze stojanku nepadena funglovkaaa...
Naposledy editováno 18.03.2016 14:00:50
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: dejavue> sem chtěl říct, jak lidi co neumí ani vkládat fotky vydělají peníze..? neberte to osobně, ale denně potkávám takových neschopů v rámci triviálních věcí a nechápu.
a to jsou třeba lidi co zasejc uměj věci co třeba ty neumíš a taky ti neříkaj "hňupe" holt tak to na tom světě chodí "ten umí to a ten zas tohle"..........................
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
... nechápu proč jako nevzdělanec už nemám miliony...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: Cha chaaaa! Prej, Rubi? Holko? Neni to zbytecny mit lepsi motorku nez mam ja? S veljkema a chlupatejma koulema???
Neni! Rubi kup ho! Je to skvělej bajk! A nebo chvilku vydrz, ja mam stripa, dokupim nejaky lauf, tlumic rizeni a karbony, pak to parkrat protahnu a pujde...
Páč do tý doby vyleze určitě nový SF1299S kterýho budu zas nutně potřebovat...
A ze chces novou? Ne, na to se vykasli, teda pokud nechces rovnou erko. Ten muj ma zatim 700km na budiku, takze to bude, v desti nejeta a ze stojanku nepadena funglovkaaa...
Uvidime, ktera masina ma koule.
Pak si to povime, az ti nacpu ty oholeny koule do prdele..
A v cem ze je ten nemotornej SF naprcanej Diavelem lepsi??
Az si koupim motorku s koulema, tak Monster bude stat strachy v koute!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ono totiž u holek je nejdůležitější nízké sedlo,dobrá ovladatelnost a schopnost předjet auto otočením plynu. Moja měla VTR-250-boží motorka,ale prostě když jsme jeli dál,tak mi zůstala viset za autem,nebo kamiónem,protože předjet něco,co jede 100km/h už na 250ccm chce hodně přemýšlení a odvahy.
Ale zase musím přiznat,že jsem se na té VTR-ce krásně vyblbnul,když jsem jel do Frýdku na garančku
Kdyby v Hondě nebyli blbí a udělali VTR 600,byla by to pecka,která by se hrdě vyrovnala Ducati Monsterovi 696
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Uvidime, ktera masina ma koule.
Pak si to povime, az ti nacpu ty oholeny koule do prdele..
A v cem ze je ten nemotornej SF naprcanej Diavelem lepsi??
Az si koupim motorku s koulema, tak Monster bude stat strachy v koute!!
Bacha na něho Martine, bude mít 7 koní a 3-4 kg dole.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejavue píše: Bacha na něho Martine, bude mít 7 koní a 3-4 kg dole.
To uz asi neuridim..
A az se to naucim, tak pojedu vsechno, co mi bude stat v ceste!!
A ted vazne..
Mne je to burt, co kdo ma za masinu. Me jizda na moji vztekline bavi a vic nepotrebuju..
Ja bych bral zpatky i holcici gixxero. Byla skvela..