1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Malý výkon ? Nadruhou stranu malý kompresní poměr se taky může hodit, když jste ve 4tis nad mořem a máte 85oktanový benzín. Asi ji nenavrhovali jen na ježdění po Alpách a domů jako GS.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Afrika má zázračný motor, který jede na nízkooktanový benzín bez změny předstihu bez toho aby to mělo vliv na výkon?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: _zdenda_> Ano, řj jednotka si zkroune předstih, aby nedocházelo k samozápalům, ale to je těch 150koní rázem pryč a má to i další nevýhody. Takže Afrika pojede vesele dál s rázem podobným výkonem bez zásahů do předstihu za méně benzínu.
čím větší výška-tím řidší vzduch a tím nižší výkon.a to se týká všech motorů a je jedno,jestli mají vysoký,nebo nízký kompresní poměr,jestli je to stříkačka,nebo karburátor...
málo která motorka má snímače klepaní-aby si upravila předstih,myslím,že ho nemá ani afrika,ani ktm 1190.....
takže je dost možné,že africe se nebude chtít jet na 85oct stejně,jako kačeně........
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
_zdenda_: Otom se celou dobu bavíme, je to z důvodu menšího kompresního poměru. Směs se méně stlačí, méně se zahřeje = nedochází k samozápalům benzínu s nížším oktanovým číslem, který odolává menší teplotě = není důvod měnit mapu předstihu.
Konktrétně 1190R (12,5:1) prý moc nejede na ty americké 89tky nebo co to tam mají....Neříkám že to je aktuální problém pro nás, ale je vidět že chtěli aby ten motor s rezervou pracoval všude na světě...
EDIT: Nevím jak to je se snímačem klepání, ale nějak to ošetřené asi je. Nevím jak by se motor Kačeny choval na nějakou 87čku....to není o tom že to málo potáhne, ale samovznícení může motor klidně poškodit. Beru 1190R, ne ty vaše vykopávky.
Naposledy editováno 11.03.2016 22:00:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
edit:
990 má přepínač pro nízkooktanový benzín přímo od výroby
pro 1190 se prodává "dongle" (jak se to překládá?), který umožní trvale vypnout abs a zároveň i umožní používat benzín s nižším oktanovým číslem
Naposledy editováno 11.03.2016 22:09:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
qwert píše: Dolph-cz> Ale kačena má pod sedlem konektor který když rozpojíš změní se předstih a může jet i na benzín pod 85oct..
jako 1190?to ani nevím.který to je?ten na dlouhém drátu u ABS?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
pro 990 je pod sedlem jeden drát s kulatým konektorem, který rozpojíš
Naposledy editováno 11.03.2016 22:12:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
_zdenda_ píše: Dolph-cz>pro 1190 je tohle řešení http://www.ktmtwins.com/ktm-60312953000
pokud jsem to správně pochopil,tak tohle má nějak omrdávat kontrolu trakce s benzínem to nemá nic společného.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
_zdenda_ píše: Dolph-cz> no právě že to dělá obojí - po zapojení toho krámu bys měl mít možnost v menu palubního počítače vybrat nekvalitní benzín
jo takhle....hmmmmm
nemám v plánu jezdit do končin,kde není normální benzín,takže mně to netrápí....jen rozpojit konektor nestačí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Ale papír snese všechno, otázka je realita.
Jestli teda čidlo nemá tak to je ještě horší....no alespoň ten kit...ale Afrika stím prostě nebude mít problém.(10:1).
EDIT: Nedělám si iluze že má 10:1 jen kvůli tomu, on menší kompresní poměr hlavně méně namáhá spodek motoru....
Naposledy editováno 11.03.2016 22:29:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
V tomhle je Transalp zlatíčko a Afrika bude někde na půli cesty
Naposledy editováno 11.03.2016 22:35:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Dolph-cz> Protože má menší kopresní poměr. Samozřejmě to nevím, jen odhaduju.
)to odhaduješ špatně.....
ty jsi ještě mladý-žigula asi moc nepamatuješ....,ale žigul...,to bylo něco a ty s obsahem 1500,nebo 1600 -tož to byla šupa-ale byly mlsné na benzín-na speciál (91oct) se jim moc jezdit nechtělo,měly rády super(95oct)....
a víš jaký měly kompresní poměr??
8,5 : 1 !
podle tvé teorie by měly jezdit i na smradlavou vodu.......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Dolph-cz> Neházej se plečkoidní motory s přesností řízení 0. Obecně je teorie vetší komp. poměr = více oktanový benzín správná.
ty to nechceš pochopit?
kompresní poměr je jen jeden z mnoha faktorů z kterých pak "vyjde" motor jako celek.a stejně tak jeho citlivost na palivo.......,nikde není pravidlo,že to zrovna takhle musí být.
já myslím,že to s tím žigulem který má kompresní poměr 8,5:1 a stejně nechce jet na málo oktanový benzín jezdit ,je dobrý příklad.
a jen tak mimochodem-afrika má vzhledem ke kompresnímu poměru a litrovému výkonu k tomu žigulovi mnohem blíže,než kačena
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Moderní motory už žádné závažné "kopance" nemají a kompresní poměr je stěžejní parametr, co se požadavku na palivo týče. To je zákon. Větší tlak = vyšší teplota, to nechceš pochopit ty.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |