1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše:
assassin,nepoznáš typické plovoucí radiální třmeny brembo??
na vystave rikali, ze motorky na dakar nemaj plovouci kotouce a bmw je skoro dakarovej special, tak to je jasny, ze ty kotouce neplavou.
Naposledy editováno 05.03.2016 19:20:46
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Anti píše: Snažím se ten příspěvek pochopit,ale nějak mi selhává fantazie
Taky si teď když dávám dohromady F650 říkám to BMW je BMW,ale v trochu jiném kontextu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
petrumr píše: Ano, jsem si jistéj, motorka co je na cesty necesty nemá plovoucí kotoče. BMW GS vždy měla pevný a třmeny bremba. To nejsou plovoucí podložky, máš to přitažený, to jsou jenom středící kroužky.
Já mám superenduro,to je hodně na necesty a plovoucí kotouče má..
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
petrumr píše: Ano, jsem si jistéj, motorka co je na cesty necesty nemá plovoucí kotoče. BMW GS vždy měla pevný a třmeny bremba. To nejsou plovoucí podložky, máš to přitažený, to jsou jenom středící kroužky.
Měl bys jim do BMW zavolat, ať si to na webu opraví, že to tam mají špatně, když píšou "plovoucí kotouče"
Specifikace BMW GS 1200 LC
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Kome píše: Chudák Svitko,tomu někdo na montoval plovoucí kotouče na dakarsky special co jel tento rok.
Já jsem žil v domění, že Svitko měl jenom jeden kotouč ve předu nebo měl dvě motorky?4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
qwert píše: Já mám superenduro,to je hodně na necesty a plovoucí kotouče má..
joo máš a taky musíš mět tlumič řízení, nebo ty kotouče se rozvibrují a neudržíš to na cestě, ale zase seprenduro nejezdí přes 90km/hod, tak ti to moc nevadí. A tohle u AFRICY nenajdeš, chápeš to, že dost lidí si pro tohle KTM nekoupí. Tohle je vlákno o africe.(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
petrumr píše: joo máš a taky musíš mět tlumič řízení, nebo ty kotouče se rozvibrují a neudržíš to na cestě, ale zase seprenduro nejezdí přes 90km/hod, tak ti to moc nevadí. A tohle u AFRICY nenajdeš, chápeš to, že dost lidí si pro tohle KTM nekoupí. Tohle je vlákno o africe.
Mít ted v garáži KTM nebo bmw GS tak bych dal inzerát a koupil Afriku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
petrumr píše: joo máš a taky musíš mět tlumič řízení, nebo ty kotouče se rozvibrují a neudržíš to na cestě, ale zase seprenduro nejezdí přes 90km/hod, tak ti to moc nevadí. A tohle u AFRICY nenajdeš, chápeš to, že dost lidí si pro tohle KTM nekoupí. Tohle je vlákno o africe.
Tvoje znalosti techniky jsou vskutku kolosalni - nutnost tlumice rizeni v souvislosti s rozvibrovanim kotoucu a naslednou neovladatelnosti motocyklu je pro me novinkou, prestoze jsem leta vyvijel montazni sady pro tlumice rizeni a tlumicem osazoval nejruznejsi stroje...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
assassin píše: Tvoje znalosti techniky jsou vskutku kolosalni - nutnost tlumice rizeni v souvislosti s rozvibrovanim kotoucu a naslednou neovladatelnosti motocyklu je pro me novinkou, prestoze jsem leta vyvijel montazni sady pro tlumice rizeni a tlumicem osazoval nejruznejsi stroje...
A osazovals stroje jen co vibrovaly nebo i ty poslušné.?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
petrumr píše: A osazovals stroje jen co vibrovaly nebo i ty poslušné.?
Vsechny, ale nikdy jsem neslysel o kmitani riditek v dusledku "rozvibrovanejch" kotoucu a ani jsem to nikdy nezazil a to jsem si tankslapperu docela uzil, ve svejch hovezich letech jsem jezdil na TL bez tlumice...
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
petrumr píše: joo máš a taky musíš mět tlumič řízení, nebo ty kotouče se rozvibrují a neudržíš to na cestě, ale zase seprenduro nejezdí přes 90km/hod, tak ti to moc nevadí. A tohle u AFRICY nenajdeš, chápeš to, že dost lidí si pro tohle KTM nekoupí. Tohle je vlákno o africe.
začínám si myslet,že takhle hloupý být nemůžeš a jen si z nás děláš srandu
1:0 pro tebe!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
petrumr píše: joo máš a taky musíš mět tlumič řízení, nebo ty kotouče se rozvibrují a neudržíš to na cestě, ale zase seprenduro nejezdí přes 90km/hod, tak ti to moc nevadí. A tohle u AFRICY nenajdeš, chápeš to, že dost lidí si pro tohle KTM nekoupí. Tohle je vlákno o africe.
Souhlasím s Dolphem ty jsi opravdu dost hloupý..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
qwert píše: Souhlasím s Dolphem ty jsi opravdu dost hloupý..
Joo byl jsem to projet, na rozdíl od VÁS a už jsem to navrchu psal, na mojím modelu jsou tedy plovoucí kotouče, neplovoucí jsem měl na 650gs, ale otázka je proč to nejedete taky projet? KTM se nesmí na hodinu startovat? Nebo máte odpor po přečtení ke všemu oranžovýmu? At ty kilometr si užíváte a kotoučama to uzavírám a nechám si to pro sebe, že na speciály se montují neplovoucí kotouče jak jsem se dozvěděl na motosaloně.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
qwert píše: Souhlasím s Dolphem ty jsi opravdu dost hloupý..
A o africe nenapíšeš nic, pročpak asi?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
petrumr píše: Joo byl jsem to projet, na rozdíl od VÁS a už jsem to navrchu psal, na mojím modelu jsou tedy plovoucí kotouče, neplovoucí jsem měl na 650gs, ale otázka je proč to nejedete taky projet? KTM se nesmí na hodinu startovat? Nebo máte odpor po přečtení ke všemu oranžovýmu? At ty kilometr si užíváte a kotoučama to uzavírám a nechám si to pro sebe, že na speciály se montují neplovoucí kotouče jak jsem se dozvěděl na motosaloně.
ti nasipali neco do piti?
tys tvrdil, ze na tvoji motorce a na novem GS nejsou plovouci kotouce... o tom co ses dozvedel na motosalone se tu nikdo nedohaduje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
assassin píše: Vsechny, ale nikdy jsem neslysel o kmitani riditek v dusledku "rozvibrovanejch" kotoucu a ani jsem to nikdy nezazil a to jsem si tankslapperu docela uzil, ve svejch hovezich letech jsem jezdil na TL bez tlumice...
Možná ten výklad jsem na motosaloně špatně pochopil, ale tam říkali, že na bramborách potíže nejsou a na moji jsem se podíval, tak ty pružný podložky jsou za nýtama a přitlačují to ven, tak jedna strana je pořád přitlačená a nedochází k vibracím. Nejsem konstruktér, ale přemýšlím selským rozumem.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
assassin píše: ti nasipali neco do piti?
tys tvrdil, ze na tvoji motorce a na novem GS nejsou plovouci kotouce... o tom co ses dozvedel na motosalone se tu nikdo nedohaduje.
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
petrumr píše: Možná ten výklad jsem na motosaloně špatně pochopil, ale tam říkali, že na bramborách potíže nejsou a na moji jsem se podíval, tak ty pružný podložky jsou za nýtama a přitlačují to ven, tak jedna strana je pořád přitlačená a nedochází k vibracím. Nejsem konstruktér, ale přemýšlím selským rozumem.
ne ty poucujes lidi kteri vi jak to je udelane, pritom nemas vubec paru.
pruzne podlozky jsou v nytech kazde motorky, vyjimkou jsou full floating kotouce na zavodnich motorkach...
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
a ty dnes napíšeš: " ale otázka je proč to nejedete taky projet? KTM se nesmí na hodinu startovat?"
.........na ty kotouče ani nereaguju,vše už napsal assassin.......
2:0
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
petrumr píše: A o africe nenapíšeš nic, pročpak asi?
A co mám o ni psát? Až na ni najedu pár tisíc tak napíšu.Názorů odborníků kteří ji viděli na fotkách a už věděli jaká to bude bomba tady máš dost.Od tebe zatím vím že se superendurem se jezdí max 90 a chybou inženýrů má plovoucí kotouč..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |