Vedľa stojí CB 600F, nejazdila rovnako dlho, dnes som ju bez problémov natočil. Ale: vytiahol som starý benzín z nádrže a nalial som tam nejaký drahší (ale tiež 95).
Je možné, že tak stará "zmes uhľovodíkov" už nechce horieť?
1 reakcí na tento příspěvek Záhada?
buď není co zapálit,nebo není čím.
takže buď to neháže jiskru a nebo tam nejde benzín.
1 reakcí na tento příspěvek Záhada?
Ty svíčky-jsou po pokusu o start mokré? Jinak je docela možné, že máš karby zasrané od biosraček, 8 měsíců je na standardní N95 dost dlouhá doba...
1 reakcí na tento příspěvek Záhada?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záhada?
Rada dobrá a moudrá.
Bohužel v praxi dost k ničemu.
Pokud nemáš strejčka ve zkušební laboratoři paliv ve Strašnicích, tak to nezjistíš. Můžeš leda věřit "informacím" od pumpy
Ale obecně u tzv. prémiových paliv máš větší šanci, že tam bude řepky méně
1 reakcí na tento příspěvek Záhada?
1 reakcí na tento příspěvek Záhada?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záhada?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záhada?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záhada?
hycomat píše: takjanevim> Je tam podtlakový, ale napustil som karburátory na polohu PRI. Pravdepodobne som sviečky ulial, ináč, sú úplne nové, majú najazdené asi 5 minút pri skúšaní v lete vlani. Sranda je, že celú nádrž (asi 12 litrov) starého benzínu som nalial do Trabíka, kde boli asi 3 litre a Trabantu to bez problémov chutí. Zatiaľ vám všetkým ďakujem.
benzín v nádrži vydrží,stačí vypustit benzín z karbeců a svíčky až po zimě.tak to ted po zkušenostech dělám já,vypustím karburaci,nastříkám nový benzín stříkačkou do karbecu(bo polohu PRI nemám),vytáhnu sytič a točím(bez přidání plynu),za chvilku čapne,sednu projedu,ohřeju,vypustím olej,nové svíčky a je pak klid.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záhada?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záhada?
hycomat píše: takjanevim> Kurva, ale čo tam tý zmrdi dávajú? Ešte pred 4-5 rokmi som s Hornetom nič nerobil. Na jeseň som odstavil, na jar natočil - občas s pomocou externej baterky. Ale šlo to. Dnes to za*ebe trysky, komory.
najbů tam babišovu řepku a je zaděláno.nechci propagovat ale kupuju jen 100oktanu od OMV a je klid,jen na jaře vypustím karbeci a během roku taky lepší,lepší starty,lepši a tak nějak kultivovanější chod,nečekej ale nějaké zvýšení výkonu.pak někdo dává na první jarní start staré svíčky(funkční),někdo je dává do motoru už na podzim,prý svíčka nasává tu vlhkost přes celou zimu a na jaře je kaput ale to nemám ověřené.Zkus koupit svíčky Denso,na jejich stránkách najdeš aletrnativu pro svoji mašinu.hycomat píše: fockewulf>NGK...ulievajú sa na smrť .Skúsim ich vypáliť na variči, ale pomaly už objednávam ďalšie. Keby to mali vedľa v samoške, ale objednávka, cena, poštovné, balné,čas...30€ zahučí.
NGK seženeš u auto kelly nebo jinde kde prodávaj věci i na auta,dole radim denso,ty asi budeš muset objednat.hycomat píše: fockewulf>NGK...ulievajú sa na smrť .Skúsim ich vypáliť na variči, ale pomaly už objednávam ďalšie. Keby to mali vedľa v samoške, ale objednávka, cena, poštovné, balné,čas...30€ zahučí.
Než bych něco objednával, tak bych je zkusil vypálit.
Na zimu tankuj nějaký prémiový benzín, v ČR to je Verva, má biosraček nejméně.
Každopádně 30 éček za dvě svíčky, co stojí v ČR dvě stovky, tedy něco kolem 7-8€? Tos trochu upadl, ne? Martin má 55k obyvatel, to tam není prodejna dílů-třeba i pro auta, kde jsou schopni svíčky objednat?
Důležité, ale je mít nabitou a dolitou baterku. 90% problémů při 1. jarním startování je právě kvůli slabé baterce. I když točí motorem a vyndané svíčky hážou jiskru, neznamená to, že je vše ok. Pokud poklesne napětí na baterce pod určitou úroveň, svíčka již jiskru nedá. Starter přitom ještě v klidu točí, takže si myslíš, že v baterce problém není. A jediný efekt akce je, že se motor uchlastá - o čemž svědčí i mokré svíčky. Pokud motorka na podzim chytala a jezdila dobře, je problém velmi pravděpodobně ve slabé baterce.
1 reakcí na tento příspěvek Záhada?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záhada?
kleiny píše: Preplej chcipak
je to tak debilní že se mě nechce se k tomu vubec přiznat 70km vod baráku jsem zastavil na vychcání a asi ho přepl když jsem si sundaval bundu,jinak ho nepouživám,vypínám kličkem.Sice mě to pak došlo asi po dvaceti sekundách ale záda jsem měl mokrý,jako když jsem házel lopatou
takjanevim píše: je to tak debilní že se mě nechce se k tomu vubec přiznat 70km vod baráku jsem zastavil na vychcání a asi ho přepl když jsem si sundaval bundu,jinak ho nepouživám,vypínám kličkem.Sice mě to pak došlo asi po dvaceti sekundách ale záda jsem měl mokrý,jako když jsem házel lopatou
Nic si z toho nedělej, takových je nás víc :) Ale mě se tohle stalo na italských hranicích :) Takže s tím potem tě úplně chápu :D
1 reakcí na tento příspěvek Záhada?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 1 | Včera v 19:39 Fueltank |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |