Rovnání ráfků: Zdeněk Lang, Hraniční 359/4 Plzeň
Naposledy editováno 06.02.2019 20:35:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
(reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
rancher píše: badyXV> Šířku řídítek nikdo z fotky nepozná a s metrem to nefotí, pokud nebude technik úplnej vůl, tak by mohl přimhouřit oči, horší jsou ostatní věci, padáky, plexi, blinkry, přepákování, ve Vejprnicích hledají i homologaci na stupačkách...
já řeším to přepákování asi jenom už
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
pazďa60 píše: Tak já mám šířku 840 - sbohem brašny, když jsem konečně přestěhoval blinkry k rz, koupil jiný podpěry a udělal na ně držáky a výšku 1190, takže bez plexi a možná i originál opěrky. O přídavnejch světlech a přepákování ani nemluvim. Dnes jsem si přivezl homologovaný zrcátka od Vicmy, tak aspoň ty budou v pořádku
Mě to čeká v srpnu, do tý doby to nechám jak to je, a pak to strčím pod plachtu a končím. Na podzimní pojedu autem, protože to jde na stk tejden na to a bůhví jak to dopadne s nim. Tak si naposled sjedu i s autem, a pak už budu jen využívat mastnou tyč, žít ekologicky pod dohledem Velkého eurobratra a už nikdy s ničím nebudu na silnicích otravovat a zabírat místo vyvoleným, kteří si koupí jedině novou úplně nejvíc ekologickou motorku za krásných 480 000,- Kč která nikdy nebude na nikoho řvát, a všude má krásná kroužkovaná éčka
edit: Jo, a tu novou úplně nejvíc ekologickou a mírumilovnou motorku si samozřejmě budou kupovat vždy po 6 měsících
Naposledy editováno 20.02.2016 20:02:45
(reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
1 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
rancher píše: Je možnost si domluvit zákaznickou prohlídku, platí se jako STK ale nezanáší se do databáze, ale asi ne všude...
A pak jít ještě na STK nebo taky dostanu samolepku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
Aha tak to jo,já to postavim dam dvousedlo a jedu mám to tu za rohem tak uvidim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
rancher píše: badyXV> V nejhorším taky pojedu za tvůj roh, když projdeš...
Pošli PPL a já ti tam zajedu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
1 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
rancher píše: badyXV> To nepostavíš, protože by to muselo vyhovovat současným normám, vstřikování, od letoška ABS a podobné chujoviny...
Jak do toho mužů dat vstřikování když to nejde a s ABS to samy
(reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
Naposledy editováno 22.02.2016 19:12:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
badyXV píše: Jak do toho mužů dat vstřikování když to nejde a s ABS to samy
Vstřikování tam dát jde,jenže je to tolik úprav,že by se to nevyplatilo.Počítej s tím,že by se do moto musel dát počítač,k tomu spousta čidel a senzorů a pumpa ABS.Takže ve výsledku do toho nasypeš jak do nové motorky a navíc půjde moto do Dekry,kde se skoro celá rozebere,udělají zkoušky všeho možného,po zhruba půl roce se ti motorka vrátí s tím,že pokus se vše povedlo,ti dají glejt k tomu,aby jsi si ji mohl přihlásit.Celé tě to vyjde dráž než nový stroj.Nevím na kolik přesně,ale když si koupíš stavebnici auta Kaipan tady ze Smržovky,tak skoro rok stavíš,pak to dáš do Dekry a po půl roce se ti vrátí s poplatkem 95tis za kontrolu celého vozidla,který se dá přihlásit do provozu.Stojí ti to za ty peníze a nervy? Já myslím ,že ne.Neřeš to a jezdi s motorkou jak je.Já myslím,že na Naší STK,kam oba jezdíme jsou rozumní lidé a žádný velký problém nebude.Já tedy mám veškeré nestadartní věci na moto zapsané to TP ,ale podle info,homologace s E se na motocyklové díly museli dávat od roku 2002 a já mám motorku starší a navíc i před rokem 2002 tady schválenou k provozu.Až zjistím číslo zákona , dám to sem.
Naposledy editováno 21.02.2016 21:45:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
Předepsané požadavky
Vozidlo smí být opatřeno pouze výfukovým systémem, který byl namontován na vozidlo při schválení typu vozidla.
Nepůvodní výfukový systém musí zajistit motocyklu porovnatelné vlastnosti s dosahovanými vlastnostmi při původně namontovaném tlumiči nebo jeho dílu.
Nepůvodní výfukový systém motocyklů je samostatný technický celek, který musí být homologován podle požadavků předpisu EHK č. 92 nebo směrnice 97/24/EHS.
Je nepřípustné používat na motocyklu neschválené komponenty pro náhradní výfukový systém nebo tlumič. To se nevztahuje na motocykly uvedené do provozu před 1. 7. 2001.
Je nepřípusné provádět na motocyklu jakékoliv úpravy na výfukovém systému, které mění stanovené parametry (hluk, emise) pro udělení typového schválení vozidla nebo požadavky zvláštních předpisů.
Homologační značky
Motorky, které byly schválené do roku 2001, nebo byly schváleny podle jiných zvláštních předpisů (stavba, dovoz, atd.) nemusí být označeny homologační značkou.
Motorky schválené od 1. 7. 2001 do 27. 3. 2006 musí mít původní tlumič výfukového sytému označen značkou „e“ následovanou identifikační značkou státu, který ji udělil + číslem schválení typu konstrukční části, např. |e11| 0042
Motorky schválené do provozu od 28. 3 2006 původní tlumič musí mít označen značkou „e“ se značkou státu, názvem výrobce, identifikačním číslem dílu a číslem schválení typu konstrukční části.
Nepůvodní díly
I pro neoriginální výfukový systém platí, že pokud byly schváleny do provozu před 1. 7. 2001 nemusí mít homologační značku.
motocykly prvně registrované po 1. 7. 2001 smějí používat pouze takové nepůvodní díly, pro výfukový systém, které jsou označeny homologační značkou podle požadavků předpisu EHK č. 92 nebo směrnice 97/24ES a.
Označení musí být čitelné, neodstranitelné a viditelné i po namontování zařízení dovozdila, předepsaným značením nemusí být označeny trubky a úchyty jednotlivých komponentů.