kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
t_freedom píše: ale jasně že jo... jen to nemá ten hutnej spodek... to je tak když se bavíme o "výkonu" ... krouťák to bude mít o něco menší a o litr vejš... a roztočíš to ještě o kousek dál (výkon stejnej) ... ono...rozdíle mezi objemem 848 v technologii 2008 a 998 v technologii 2000 bude nic... jasný... a i Pavel dokazoval že mu koně nechyběly...
Strakon > no já tam občas pustím i trochu vyšší rychlosti...ale už se fakt bojím...jako opravdu...ona je to pak většinou "bezbolestná"
Tak nějak sem to myslel.Sice to musí držet trochu vejš,ale výsledek je +- stejnej.Donekonečne se ta syrovost stejně nedá šponovat a nikdo už to ani nechce
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Stev> To plácám jen čistě z teorie co se mi líbí a hranatý volvo já rád
Tříca už je veterán i trosky jsou za hrozný prachy to je fakt. Nedávno jsem viděl v Dejvicích u Enginu luxusní M30, celá bílá, jak z fabriky
A do BMW patří šestiválec, už jen kvůli tomu zvuku
proto ma ta m3 ctyrvalec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: proto ma ta m3 ctyrvalec
Já teda nevím, M3 E30 je ikonická dneska, E46 už vlastně taky díky jedinečnému motoru, ale mě se úplně nejvíc líbil V8 v M3 E90. Ten surovej mechanickej hluk a otáčky, do kterých se to dalo točit, to byla paráda. Asi to není puristická M3, ale to je mi úplně jedno - když M3, tak tuhle
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Spim a spim a spim a spim a spim..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A jestli M3,tak za mě šestivál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Buď to koupit hotový,jak si poslal ty,nebo jít tudy a vymazlit si jí sám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: zmulin> delta je za rozumný prachy? To bylo naposled před 10ti rokama ne?
To možná jo,ale v tomhle případě to rozumný prachy jsou.Když mi utekla poslední Alfa Romeo Montreal za rozumný prachy,tak stála někde u Strakonic kolem 200kKč a byla uplně v cajku a podívej,kolik to stojí dneska-po 6ti letech a to s tim můžeš celou dobu jezdit
Deltu HF čeká uplně stejná budoucnost,pak ještě třeba AR GTV6 apod. Tyhle youngtimery sou víc v kurzu,než předválečný krámy,páč se s tim dá jezdit každej den a je to přitom plnohodnotnej veterán.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Franco82> http://www.motorkar...0-veloce-898470.html
No inzerát lehce eufemickej (prej stejná jako MY 2016). Ale za pár šušňů dost zábavy (jestli to teda není skrytá olejnička).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Já teda nevím, M3 E30 je ikonická dneska, E46 už vlastně taky díky jedinečnému motoru, ale mě se úplně nejvíc líbil V8 v M3 E90. Ten surovej mechanickej hluk a otáčky, do kterých se to dalo točit, to byla paráda. Asi to není puristická M3, ale to je mi úplně jedno - když M3, tak tuhle
Moc drahy, moc populární ... Kazdej buzik co je celej paf z top gearu ji chce - nic pro me. Ja kdybych potreboval Mko - tak osklivou e36 nebo e34 tour. Ale dost mozna by neM e34 540i byla lepsi :)
Kazdopadne mi asi ta 328 pro zacatek staci :) vypada to ze Stev mel opet pravdu a za tech par let co ji vlastním dozraje do youngtimera :) uz i v bmw se na to objednávaji dily z Classic katalogu :)
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: A když už tady mydlíte furt ty eMka,tak vám v kraji jezdí jedna M5,u který zaplatil pán co si jí objednal asi 300k za to,aby to vypadalo jako normální model ...
To je nějaká výjimka ne? Není pan původem třeba Němec? Tam to takhle mají, silný kary navenek se tvarici civilne. U nás naopak lepí lidi na auta falešný difuzory, slepý vydechy, lakujou brzdice, pridavaji rs na zadek auta, polepi kapotu folii s imitaci karbonu a ještě přidají stetkou malovaný fofrpruh. A to vse na jednom aute, drive typicky opel kadet, dneska Fabia 1.2 htp