dnses sem obul na zadek slick a kdyz sem jel rychleji jak 230km/h tak se zacala motorka brutalne vlnit ze sem musel ubrat jinak bych se urcite natahl,
vubec nechapu cim to muze byt na slickach sem toho najezdil kotel a tohle sem nikdy nezazil, tlak v pneu mam 2,5baru, a delalo toi pri 2,2baru, vsechno je dobre utazene, nic volneho , no proste nevim kde je chyba
proste se zacne chvět rizeni (ale ne jako kdyz se zveda predni kolo a skube to riditkama) prste takove plynule chveni ktere se pri pridani plynu chodne zvetsi,.
tos poradte nebo s tim slahnu o zem...
peer666>tak koukam ze litas na tom samem co ja a mne se to stalo taky ale ne na slikach ale na fungl novejch dunlopach a projevovalo se to tak ze pri cca 200 se mi zdalo jako kdyz kmita predni kolo nahoru a dolu ale v sakra intervalech.Jedine co mne napadlo bylo to ze sem nechal dat do pneu tu srajdu tedka mne nenapada jak se menuje ale je to proti prehrati a pichnuti.Od ty doby mi to udelalo zhrube jeste 1x a to kdyz mi stala masina dyl tj 2 tejdny
zadnou sracku bych tam davat nechtel, by od toho byl polepeny rafek zevnitr
Eso_Rimmer>robocop> jeste jsi nerekl, jestli jedina vec, kterou jsi delal, bylo to prezouvani... kdy naposledy pred tim jsi na ty masine jel vic nez tech 230, kdy se ti to rozvlni.
jedina zmena byla to prezuti pneu, a na stare seriobe pneu sem jel 280 bez jakychkoliv zachvevu.
akorat sem si vsiml ze teda mam volny retaz a je vytahany v ruznych mistech, tak je mozne ze to bude i tim ze proste zabira jen v nekterych mistech a to zpusobuje ty zachvevy, sem to posponoval a zitra otestuju
FiZzeR>Se omlouvám že se vám tu přisírám, ale na zadním kole nemám ani jedno závažíčko. Je možný, že je to tak dokonalá papuč, nebo si spíš předchozí majitel nedal práci to vyvážit???
spis to nikdo nevyvazoval. sam jsem mel na masine dvakrat z.gumu nevyvazovanou(od predchozich majitelu, po prezuti jsem si to pak sam pokazdy vyvazoval), ale nikdy me ta nev. guma nezlobila. predek je na to daleko nachylnejsi.
Kubát>mně přesně toto dělala nevyvážená guma. Tak nad 180 začly takové divné vibrace a při 230 jsem musel vždycky ubírat, protože se to zhoršovalo. když to máš vyvážené, tak netuším, čím by to mohlo být :\
tak tak...otazka je, jak dobre to je vyvazeny. ale z vlastni zkusenosti, kdyz je kvalitni guma, nemusela se ani vyvazovat (vyzkouseno na ZX9R a litrovym GSXR) presto to radeji pokazdy udelam...
Deadman>Vyvazeny kolo mas jak? Dynamicky na vyvazovacim stroji, nebo rucne staticky na tycce? V tom druhym pripade to muze ve vysokych rychlostech zlobit. Na normalni motorky, se kteryma se jezdi max 150 staci staticky vyvazeni a to zvladne kde kdo i doma na sroubovaku. Dynamickou vyvazovacku na motorkovy kola ma malokterej motopneuservis.
mam vyvazovacku, ktera ma ulozeni pro osu kola na ctyrech loziskach (klasicky princip, ktery se pouziva leta) a tam se vlozi kolo i s osou a vyvazis to naprosto spickove...
Deadman>Vyvazeny kolo mas jak? Dynamicky na vyvazovacim stroji, nebo rucne staticky na tycce? V tom druhym pripade to muze ve vysokych rychlostech zlobit. Na normalni motorky, se kteryma se jezdi max 150 staci staticky vyvazeni a to zvladne kde kdo i doma na sroubovaku. Dynamickou vyvazovacku na motorkovy kola ma malokterej motopneuservis.
To je ale kravina. Evidentne nemas paru o podstate statickeho a dynamickeho vyvazovani. :o
robocop: prezuj a uvidis. nejrychlejsi reseni a vis na cem jsi.
jedina zmena byla to prezuti pneu, a na stare seriobe pneu sem jel 280 bez jakychkoliv zachvevu.
akorat sem si vsiml ze teda mam volny retaz a je vytahany v ruznych mistech, tak je mozne ze to bude i tim ze proste zabira jen v nekterych mistech a to zpusobuje ty zachvevy, sem to posponoval a zitra otestuju
Tohle mi dělalo GSXR,taky jsem si myslel že to je gumama. Po všech možnejch pokusech jsem zjistil že je řetěz v jednom místě vytahanej a to byl celý problém. Dal jsem novej a bylo po problému,motorka se neklepala.