Předem dík za rady Petr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšit výkon
Tech píše: ... Investice nevelká a budeš mít takového čistějšího a divočejšího Alpa...
Alp bude všechno možné,ale divoch?
1 reakcí na tento příspěvek zvýšit výkon
1 reakcí na tento příspěvek zvýšit výkon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšit výkon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšit výkon
Já uvažoval podobně pár let zpátky a říkal si, jak trochu posílit 1100GS. (Mimochodem srovnání s Alpem není fér, 1100GS je traktor s hodně nesportovním charakterem, ale proti Alpu brutální dělo.)
Byly to hezké časy ladění, plné očekávání ... začalo to čipem, pak nějakým výfukem, pak jiným výfukem, už fungujícím, komplet se svody, pak to pokračovalo vačkami, pak výměnou válců za jiné s větším vrtáním, k nim novými Wössner písty s kompresí 12,5:1, kovanými ojnicemi, hlavami z eSka, powercommanderem, dál SW na ladění a načtení reverzní mapy, pak jinými vačkami, pak bylo nutné upravit hlavy, nasadit venturiho trubice do sacích hrdel, zvětšit objem airboxu, nové a nové ladění... a po pěti letech mi to došlo. 5 kvaltů je málo... a byl čas začít úplně znova a jinde, s motorkou která jede od narození dostatečně. Dneska si hraju s podvozkem a zkoušením pryží, a do map hrabu přes tuneecu, když měnim výfuky.
1 reakcí na tento příspěvek zvýšit výkon
Melizoy píše: Anti>
Já uvažoval podobně pár let zpátky a říkal si, jak trochu posílit 1100GS. (Mimochodem srovnání s Alpem není fér, 1100GS je traktor s hodně nesportovním charakterem, ale proti Alpu brutální dělo.)
Byly to hezké časy ladění, plné očekávání ... začalo to čipem, pak nějakým výfukem, pak jiným výfukem, už fungujícím, komplet se svody, pak to pokračovalo vačkami, pak výměnou válců za jiné s větším vrtáním, k nim novými Wössner písty s kompresí 12,5:1, kovanými ojnicemi, hlavami z eSka, powercommanderem, dál SW na ladění a načtení reverzní mapy, pak jinými vačkami, pak bylo nutné upravit hlavy, nasadit venturiho trubice do sacích hrdel, zvětšit objem airboxu, nové a nové ladění... a po pěti letech mi to došlo. 5 kvaltů je málo... a byl čas začít úplně znova a jinde, s motorkou která jede od narození dostatečně. Dneska si hraju s podvozkem a zkoušením pryží, a do map hrabu přes tuneecu, když měnim výfuky.
Jednou jsem ten tvůj GS příběh pročítal na nějakém německém fóru, dost zajímavé. Nechtěl bys sem hodit odkaz? Nebo když tak do PM.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšit výkon
MartinNTV píše: Transalp, Afrika, NTV 650 - jsou v základu všechno stejný motory. Původní NTV 650 měly 62 koní. Ale zastavět tenhle motor do TA nebude jednoduchý, i když to není nemožný. Cesta ke zvýšení výkonu je to asi nejlevnější. Nákup výfuků a ladění je všechno drahý postup s nepatrným výsledkem. Ale nejlepší jak zvýšit výkon je koupit si silnější motorku. Bývá to i nejlevnější.
Podle specifikací mají NTV650 i TA650, stejny vrtani, zdvih, kompresni pomer a part number vacky pro NTV650, TA650 je stejne.
http://www.bike-part...e-14110-MS8-000.html
Lisi se part number ventilu a hlav, coz muze znamenat, ze jsou o neco vetsi ventily, jiny drik nebo tak neco. Podle specifikaci ktere jsem nasel ja (ale treba jsem spatne hledal) je u NVT650 a TA650 rozdil necelych dvou koni. Tak to muze byt nastaveni karburatoru, sani, vyfuk nebo ty ventily (vetsi/mensi).
Stejne tak se pise, ze se zpocatku vyroby TA600 delaly nektere kusy silnejsi. Ale nepodarilo se mi dohledat cim to bylo nahonene (nebo pozdeji uskrcene), pokud to treba nebyla nejaka blbost kvuli emisim a pod.
Edit: Tim jsem chtel rict, ze pokud by se nekdo chtel poustet do takove upravy je mozna mnohem jednodusi prohazet jen vrsky motoru. To, ze by melo jit prohazet ty motory jen nahore usuzuju podle toho, ze tesneni pod hlavu je stejny
http://www.bike-part...e-12251-MN8-911.html
Naposledy editováno 23.02.2016 10:03:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšit výkon
Panove elaborovat s necim kde vysledek bude 2poniky +, to je asi tak stejny placebo jako kdyz si tam date iridiovy svice a koupite vervu misto 95.
TA asfalt trhat nikdy nebude a IMHO je blbost cokoliv stim motorem delat , protoze tyhle upravy jsou na ukor vydrze a spolehlivosti toho motoru, ktera je nesporna.
Proste pokud chcete trhat afalt nebo hazet bahno 50m daleko jdete do ADV 950, voni vas pak prejdou roupy na nejaky upravy. Pak teprve uvidite coto je servis
1 reakcí na tento příspěvek zvýšit výkon
1 reakcí na tento příspěvek zvýšit výkon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšit výkon
Tyhle jednotky jsou dobry v tom, ze se to mnozstvi paliva da zmenit, protoze pri rozsahlych upravach - vyfuky, vacky, airboxy atd je to potreba. Jednotka a naky super mapy samy o sobe neudelaji v podstate nic.
Naposledy editováno 17.06.2020 18:54:00
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 0 | 16.2.2024 v 18:21 Kongošt |
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 9 | 26.1.2024 v 23:46 HANZTE |
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp | Glaucous | 3 | 18.1.2024 v 16:24 kokoška. |