bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zvýšit výkon
16.2.2016 v 18:50
Zdarec borci, nemáte náhodou někdo tip jak zvýšit výkon u Transalpa 650. Docela jsem za dva roky vymazlil Transalpíka, ale výkon chybí! Jsem před otázkou co dál? Není nějaká cesta ke zvednutí výkonu aspoň o 25%, nebo nevyměnit Transalpíka za Aprilii Capanorta, nebo něco podobného cca do 100 tis.
Předem dík za rady Petr
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšit výkon

17.2.2016 v 21:39 | Nahoru | #31

Tech píše: ... Investice nevelká a budeš mít takového čistějšího a divočejšího Alpa...


Alp bude všechno možné,ale divoch?

(reakce na) zvýšit výkon

17.2.2016 v 21:44 | Nahoru | #32
Anti> Ne ve smyslu trhání asflatu, spíš v reakci na plyn atd...Origo Alp je udušenej emisema a bohatou směsí.

zvýšit výkon

18.2.2016 v 12:58 | Nahoru | #33
Narvi do něj motor z Varana

1 reakcí na tento příspěvek zvýšit výkon

18.2.2016 v 19:19 | Nahoru | #34
Ahoj borci, dík za rady a už začínám koukat po mašinách GS 1100, Tiger 550I, Capouna 1000

1 reakcí na tento příspěvek zvýšit výkon

18.2.2016 v 23:32 | Nahoru | #35
Budeš trochu nemocnej -fňukáš, že ti trans málo jede a poohlížíš se po gs 1100 - z bláta do louže - nevíš co chceš ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšit výkon

19.2.2016 v 07:49 | Nahoru | #36
cechradovan> Jak to?Dyk GS je to nej na světě

(reakce na) zvýšit výkon

19.2.2016 v 18:03 | Nahoru | #37
Peťura11> kup si navigatora, tam ti vykon chybet nebude a jeste furt zustava dobra vaha

zvýšit výkon

19.2.2016 v 18:14 | Nahoru | #38
Nebo Stroma ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšit výkon

19.2.2016 v 20:21 | Nahoru | #39
Anti>

Já uvažoval podobně pár let zpátky a říkal si, jak trochu posílit 1100GS. (Mimochodem srovnání s Alpem není fér, 1100GS je traktor s hodně nesportovním charakterem, ale proti Alpu brutální dělo.)
Byly to hezké časy ladění, plné očekávání ... začalo to čipem, pak nějakým výfukem, pak jiným výfukem, už fungujícím, komplet se svody, pak to pokračovalo vačkami, pak výměnou válců za jiné s větším vrtáním, k nim novými Wössner písty s kompresí 12,5:1, kovanými ojnicemi, hlavami z eSka, powercommanderem, dál SW na ladění a načtení reverzní mapy, pak jinými vačkami, pak bylo nutné upravit hlavy, nasadit venturiho trubice do sacích hrdel, zvětšit objem airboxu, nové a nové ladění... a po pěti letech mi to došlo. 5 kvaltů je málo... a byl čas začít úplně znova a jinde, s motorkou která jede od narození dostatečně. Dneska si hraju s podvozkem a zkoušením pryží, a do map hrabu přes tuneecu, když měnim výfuky.

zvýšit výkon

20.2.2016 v 14:18 | Nahoru | #40
podle me by mu stacilo podle toho co pise , dlouhe prejezdy s ostatnima , zkusit dlouhy prevod , dat o 1 zub vetsi pastorek ,je to par korun , mozna to splni ucel

1 reakcí na tento příspěvek zvýšit výkon

23.2.2016 v 07:48 | Nahoru | #41
Transalp, Afrika, NTV 650 - jsou v základu všechno stejný motory. Původní NTV 650 měly 62 koní. Ale zastavět tenhle motor do TA nebude jednoduchý, i když to není nemožný. Cesta ke zvýšení výkonu je to asi nejlevnější. Nákup výfuků a ladění je všechno drahý postup s nepatrným výsledkem. Ale nejlepší jak zvýšit výkon je koupit si silnější motorku. Bývá to i nejlevnější.

(reakce na) zvýšit výkon

23.2.2016 v 09:52 | Nahoru | #42

Melizoy píše: Anti>

Já uvažoval podobně pár let zpátky a říkal si, jak trochu posílit 1100GS. (Mimochodem srovnání s Alpem není fér, 1100GS je traktor s hodně nesportovním charakterem, ale proti Alpu brutální dělo.)
Byly to hezké časy ladění, plné očekávání ... začalo to čipem, pak nějakým výfukem, pak jiným výfukem, už fungujícím, komplet se svody, pak to pokračovalo vačkami, pak výměnou válců za jiné s větším vrtáním, k nim novými Wössner písty s kompresí 12,5:1, kovanými ojnicemi, hlavami z eSka, powercommanderem, dál SW na ladění a načtení reverzní mapy, pak jinými vačkami, pak bylo nutné upravit hlavy, nasadit venturiho trubice do sacích hrdel, zvětšit objem airboxu, nové a nové ladění... a po pěti letech mi to došlo. 5 kvaltů je málo... a byl čas začít úplně znova a jinde, s motorkou která jede od narození dostatečně. Dneska si hraju s podvozkem a zkoušením pryží, a do map hrabu přes tuneecu, když měnim výfuky.


Jednou jsem ten tvůj GS příběh pročítal na nějakém německém fóru, dost zajímavé. Nechtěl bys sem hodit odkaz? Nebo když tak do PM.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšit výkon

23.2.2016 v 10:00 | Nahoru | #43

MartinNTV píše: Transalp, Afrika, NTV 650 - jsou v základu všechno stejný motory. Původní NTV 650 měly 62 koní. Ale zastavět tenhle motor do TA nebude jednoduchý, i když to není nemožný. Cesta ke zvýšení výkonu je to asi nejlevnější. Nákup výfuků a ladění je všechno drahý postup s nepatrným výsledkem. Ale nejlepší jak zvýšit výkon je koupit si silnější motorku. Bývá to i nejlevnější.



Podle specifikací mají NTV650 i TA650, stejny vrtani, zdvih, kompresni pomer a part number vacky pro NTV650, TA650 je stejne.
http://www.bike-part...e-14110-MS8-000.html

Lisi se part number ventilu a hlav, coz muze znamenat, ze jsou o neco vetsi ventily, jiny drik nebo tak neco. Podle specifikaci ktere jsem nasel ja (ale treba jsem spatne hledal) je u NVT650 a TA650 rozdil necelych dvou koni. Tak to muze byt nastaveni karburatoru, sani, vyfuk nebo ty ventily (vetsi/mensi).

Stejne tak se pise, ze se zpocatku vyroby TA600 delaly nektere kusy silnejsi. Ale nepodarilo se mi dohledat cim to bylo nahonene (nebo pozdeji uskrcene), pokud to treba nebyla nejaka blbost kvuli emisim a pod.

Edit: Tim jsem chtel rict, ze pokud by se nekdo chtel poustet do takove upravy je mozna mnohem jednodusi prohazet jen vrsky motoru. To, ze by melo jit prohazet ty motory jen nahore usuzuju podle toho, ze tesneni pod hlavu je stejny
http://www.bike-part...e-12251-MN8-911.html

Naposledy editováno 23.02.2016 10:03:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšit výkon

23.2.2016 v 10:35 | Nahoru | #44
yetti_cz> uz se tady psalo ze ta650 jde pretryskovat a pomaha to (udajne).
Panove elaborovat s necim kde vysledek bude 2poniky +, to je asi tak stejny placebo jako kdyz si tam date iridiovy svice a koupite vervu misto 95.
TA asfalt trhat nikdy nebude a IMHO je blbost cokoliv stim motorem delat , protoze tyhle upravy jsou na ukor vydrze a spolehlivosti toho motoru, ktera je nesporna.
Proste pokud chcete trhat afalt nebo hazet bahno 50m daleko jdete do ADV 950, voni vas pak prejdou roupy na nejaky upravy. Pak teprve uvidite coto je servis

(reakce na) zvýšit výkon

23.2.2016 v 10:45 | Nahoru | #45
gugo> Jasne. A souhlasim ve vsem; to vsechno vime. Nicmene puvodni otazka byla na zvyseni vykonu ne na zvyseni zivotnosti :).

1 reakcí na tento příspěvek zvýšit výkon

23.2.2016 v 22:42 | Nahoru | #46
Vzhledem k tomu, že ani TA700 s čtyřventilovou palicí není žádná překoňovaná bestie, tak prostě smolík. Můžeš tam třeba narvat hlavy z Afriky 750, která by snad měla mít větší kanaly i příruby a použít z ní karburatory i svody, ale stále to bude šíleně prace a peněz se zoufalým vysledkem

(reakce na) zvýšit výkon

23.2.2016 v 22:56 | Nahoru | #47
vilemx> Souhlasím. Ušetřenou snahu investovat do přestěhování na západ a za 10měsíců si můžeš jít pro novou Afriku.

1 reakcí na tento příspěvek zvýšit výkon

17.6.2020 v 18:33 | Nahoru | #48
Budu kupovat programovatelnou jednotku od ignitech má prý nějaký závodní mapy dám vědět jestli bude znát rozdíl ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšit výkon

17.6.2020 v 18:53 | Nahoru | #49
mamut1986> Aneb magie jmenem mapy mapy jsou ciste jen tabulky ktere rikaji, kolik tam ridici jednotka naleje benzinu v danych otackach a danem otevreni plynu - ta zavodni jednotka tam umi dat bud vic nebo min palíva nez original. Aby to bylo zasadne znat, musel by mit original to mnozstvi paliva urcene zasadne spatne - proc by to proboha pri vyrobe udelali schvalne spatne?

Tyhle jednotky jsou dobry v tom, ze se to mnozstvi paliva da zmenit, protoze pri rozsahlych upravach - vyfuky, vacky, airboxy atd je to potreba. Jednotka a naky super mapy samy o sobe neudelaji v podstate nic.

Naposledy editováno 17.06.2020 18:54:00

(reakce na) zvýšit výkon

17.6.2020 v 20:59 | Nahoru | #50
assassin> V lepším případě i benzín.Pokud vycházím z faktu že téma je o TA,tak tam je to jen předstihová křívka

zvýšit výkon

17.6.2020 v 22:23 | Nahoru | #51
Hmm tak závodní mapy, to bude zajímavé

Když bych něco na té motorce dělal, tak spíš odlehčení, konverzi na super-enduro. Nebo něco takového
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp Kongošt 0 16.2.2024 v 18:21 Kongošt
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp Kongošt 9 26.1.2024 v 23:46 HANZTE
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp Glaucous 3 18.1.2024 v 16:24 kokoška.
Laďený výfuk SBK Leo Vince (transal... Honda XL 650V Transalp Punisher 13 7.1.2024 v 21:15 Pepino-1981
Hledám parťáka na vyjížďky Tachov a... Honda XL 650V Transalp OskarKilo 5 2.1.2024 v 13:02 FaktNeníCoŘešit


TOPlist