Problém (krom toho, že je to fábie ) je, že je to proslulá 1.4 16V 74kW.
Na první pohled působí celkem solidním dojmem, máme riskovat i pohled druhej? Aniž by následoval pohled třetí, čtvrtej a dvěstěpadesátej sedmej zespoda zevnitř?
Legendy o tom jaká je to olejnička znám, že to má kratší kvalty než 55kW jsem taky něco zaslechl, ale hodily by se mi postřehy někoho, kdo s tímto interceptorem má nějaký osobní zkušenosti... Ď
Naposledy editováno 15.02.2016 12:12:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
petra_krtek píše: nemako> Tak já si nechám ráda poradit, ale je pravda, že vzhledem k tomu, že si neobjednávám funglovku, tak asi budu muset z některých požadavků slevit..
No... třeba ze všech, viď
Každý svého štěstí strojvůdcem Víš jak strašně nerad říkám "už mě nebaví mít furt pravdu"?
petra_krtek píše: Tak jestli k tomu můžu taky něco říct....
já bych docela brala tu hondu. Oukey, je to diesel (= k tomu si koupím pohodlný boty ), ale jasná historie, žádná vykopávka a prostorný. Já toho sice přes týden moc nenajezdím, ale řekněme si to na rovinu, fizzerovo báwo není na dlouhý cesty. Takže si myslím, že to moje se stane i takovým tím "rodinným" (rodinným myšleno nás dva a psy, NIC VÍC) autem na dovolenou... Krom tý pojistky se mi to zdá na všechny strany vhodný - novější auto, lepší auto, mě donutí chodit pěšky...
Dr.Houba> Mohl bys teda poslat nějaký další fotky?
no, už mi psal _honza do PMky, dával jsem mu na tchána mobil...klidně ho pošlu i Tobě, nemám s tím problém
Ale k fotkám se dříve než o víkendu nedostanu, jsem v Brně v práci a auto v Prostějově
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
Dr.Houba> Tak když bude ještě o víkendu "nezadaný", tak pošli nějaký fotky
Naposledy editováno 17.02.2016 12:46:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
kutilsro píše: Ne neznám ale do Prahy jezdím do bazarů pro auta známým té korozi mezi prahem a blatníkem dole se u Fabie neubráníš trochu se to přebrousí zakytuje a stříkne a máš na dva roky pokoj tohle spravuju pořád i u aut co mají najeto kolem 100tis km origo je to výrobní vada toho bych se fakt nebál
oprava cca 4hodiny času..tam reziví hlavně ten blatník dole trochu se to tam dře a je tam kapsa do které zalézá bahno co propadne tou dírou v podběhu nahoře.
začíná to takhle a bez opravy se to zhoršuje.
To není oprava, ale prasárna. Sorry. Oprava je výměna obou blatníků za nové, přebrošení a lak prahu a při montáži nového blatníku utesnění spáry mezi blatníkem a a sloupkem tmelem aby se to již neopakovalo.
1 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
Poggy píše: To není oprava, ale prasárna. Sorry. Oprava je výměna obou blatníků za nové, přebrošení a lak prahu a při montáži nového blatníku utesnění spáry mezi blatníkem a a sloupkem tmelem aby se to již neopakovalo.
Proto to taky co dva roky opravuje. Vrakovina, to je jako beďar, malej pupínek a když do něj rejpneš, máš to druhej den přes půl auta (ksichtu)
1 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
FiZzeR píše: Proto to taky co dva roky opravuje. Vrakovina, to je jako beďar, malej pupínek a když do něj rejpneš, máš to druhej den přes půl auta (ksichtu)
Musíš udělat "šroubovákový test". Jak uvidíš puchýřek, zkusíš ho prorazit šroubovákem. Když to nejde, je to dobrý, vyrezne to až o dva roky později
Naposledy editováno 17.02.2016 18:13:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
assassin píše: Na ty stribrny by to slo v pohode jen prelepit amerikou
Jen do doby než ameriku zatlačíš prstíčkem do prahu.
Fizzer: Asi bych tu Houbovu Hondu zvážil. V bazaru stejně hezký auto nekoupíš.
Poggy píše: Jen do doby než ameriku zatlačíš prstíčkem do prahu.
Fizzer: Asi bych tu Houbovu Hondu zvážil. V bazaru stejně hezký auto nekoupíš.
Já bych do nafťáku na pocuky po městě nešel. Dyť ten motor akorát trpí S tím bazarem je to bohužel pravda.
Krovak píše: maco> Tak co se týká motoru, tímhle chybu neuděláš. Po 120-150tkm si dáš přesuvník za 5 litrů a jezdíš dál
Tak to já vím že tímhle motorem chybu neudělám.Autem moc nejezdím,jezdím jenom přes zimu nebo za hustých dešt'ů,zbytek odjezdím na Burgmanovi,což je takové poloviční auto Když jsem se minule podíval na papíry z STK,kolik kilometrů jsem najel za dva roky mezi dvěma kontrolama tak to bylo něco málo přes 8 tisíc,tzn čtyři tisíce ročně,což znamená že těch najetých 120tkm na tachometru budu mít tak za 30 let
1 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
1 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
selkie píše: Noa, co tu Caddynu, Ďoblo, Sexperta, Partnera, co tu někdo zmiňoval? Benzín + LPG (CNG) a není co řešit....teda, nikdo jinej kromě Tebe nebude nic řešit
S nima je to těžký...Petra má zakázané Francouze, tak předpokládám, že i Italy tak to už toho moc nezbývá..leda ta Caddyna jak jsi psal..
kutilsro píše: S nima je to těžký...Petra má zakázané Francouze, tak předpokládám, že i Italy tak to už toho moc nezbývá..leda ta Caddyna jak jsi psal..
všechno sou to stejný mrdky, už si pár let nedělám iluze. Blbý je, že ta Caddyna bude 1,6, takže krouťák nic moc, (jezdil jsem s OII 1,6 a docela i zážitek: předjíždění - nou, zrychlování do kopce - nou, elasticita - nou, ve 130 to točilo asi 4tis otáček ), ale jako nenáročná dailyna stačíNaposledy editováno 18.02.2016 10:34:21
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
Asi jsem fakt narocna, nevim..
2 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
Druhá s tou jezdí manželka do krámu je 03 1,2 47 kw 50 tis najeto, po městě se st ím jezdí hezky, má to kvalty pěkně poskládaný do města je to lepší jak te 16v. Problém je za městem, předjet kamion co jede 90 je nemožný (tak dlouhá rovinka u nás není).
Jinak se na to dobře sháněj díly a i přesto jak se teď ta jedna sere bych řekl že to je dobrý auto, resp. dobře posloužilo.
Pokud ta 1,4 má najeto fakt 150tis,tak to jen potvrzuje že koncernový benzíny(hlavně ty malý) stojí uplně za prd! samozřejmě jsou i vyjímky.o tom že žerou 1,4 a 1,6 olej,je napsáno hodně,stačí projít fora vw a škoda.
Lepší je ta 59kw.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
Co se spotřeby oleje týče těžko říct - dáváš 10w-40?
S tím, že na pohodlný ježdění po městě jsou jiný auta souhlasím, tohle chce otáčky, jinak je to zdechlina.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
petra_krtek píše: kutilsro> ..a Caddyna je pekne hnusna
Asi jsem fakt narocna, nevim..
kutilsro píše: S nima je to těžký...Petra má zakázané Francouze, tak předpokládám, že i Italy tak to už toho moc nezbývá..leda ta Caddyna jak jsi psal..
Protože také zastávám názor, že Frantící sice umí víno a sýry, ale do aut by se pouštět neměli, šel jsem do Comba. Převlečená německá Corsa (všude se kdyžtak válí mraky ND za pusu), není to koncern, má největší vnitřní prostor a ta jejich 1.6i 8V funguje jak atmosferický nafťák. S charakterem motoru novější 1.4i 16V ale nemám zkušenost. P.S. Rotwík i kočárek se do kufru vejdou vedle sebe, ani jeden z nich se nemusí skládat
FiZzeR píše: Já podmínky nediktuju, jen se snažím dotyčnou odradit od největších průserů typu fordí 1.6TDCi s čtyrma kilama na hrbu apod
Malej benzín, protože auto bude jezdit 90% hopskoky po městě a okolí a dotyčná nemá vyježděný bonusy. "Velkej" kufr protože tím budou jezdit dva psi a v malým hatchbacku (C3) si stojej na hlavě.
Jak moc se sere nebo nesere se právě snažím zjistit, ta moje se srala, ale tak nějak přijatelně
Pokud tě napadá něco vhodnějšího, sem s tím. Nad mazdou jsme špekulovali taky, problém je servis - s fábií si poradím, mazdu jsem viděl leda z rychlíku (což teda není problém auta ale můj, samozřejmě) a mám zažitý že japonec = drahý všecko, s tím že většina dnešních japonců jsou převlečený frantíci
ad frantici - to bych netvrdil, zrovna moje suzuki se dela v japonsku a madarsku