AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Kafi píše: Miraz> malý dítě pošli k babičce, na tábor, manželku na prodloužený víkend s kamarádkama a ty se vyraž provětrat na pár dní..krom toho, že oba dva si odpočinete, tak se na sebe budete zase více těšit.. jen zavzpomínej na začátky, jak ste na sebe byli natěšení, když ste se chvíli neviděli :D
To už je 18 let to už si snad ani nepamatuju1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Miraz250 píše: To už je 18 let to už si snad ani nepamatuju
To jsme na tom skoro stejně já 14 a o tom,že trajdám na motorce taky slyším furt. ,ale letos v červnu od 18--26 bych měl mit volno jen pro sebe tak budu muset něco na dva tři dni vymyslet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
O motorkách řeč nebyla, ale nedělám si iluze, že péráky nechají jezdit po silnici.
Naposledy editováno 15.02.2016 22:11:14
Brácha radí dobře.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
nemako píše: už se vám někdy stalo,že se sám opravil motor? měl jsem v garáři motor čz 125 t. na tvrdo kousnutej a najednou se točí v pohodě inteligentní stroj vstřebá závadu sám
Pokud v té garáži mrzne... v létě bude zase kouslej
laďa-prášil píše: Pokud v té garáži mrzne... v létě bude zase kouslej
nebyl kouslej píst,válec jsem měl dole. v garáži nemrzne,dokonce ani venku nemrzne. jiskru hází,kompresi má,dám novej olej a jde do motorky. najíždím na tom tak sto kiláků ročně,to dá2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
K těm auťákům - jedna pixla co mám má 32 roků a jezdí na naftu, technickou prošla na podzim s obvyklými drobnými závadami co píšou u všech postarších krámů stejně (koroze výfuku, místy koroze karoserie nemající vliv na bla bla bla...) motor šlape jak huť a nemá to žádný kurvítka. Se stopětkou to bude asi horší, technická jí končí na podzim, i když jsou udělaný prahy a podběhy a podobně, dá se říct že novej motor, taky nevím jak to na podzim s STK dopadne. Haubna je poněkud skoro prorezlá a modelka na focení to prostě není.....
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Jak říká klasik HLAVNĚ SE HNED N....... T a to se týká i veteránů na bílejch značkách,pořád platí to co to auto má splňovat a když nenabrzdí tak zkrátka musí dostat opravu aby nabrzdilo,to že přitvrdí veteránská auta je asi tím,že doteď nemusela na STK a mají jen nějakou klubovou testaci a tam je prostor pro obcházení,takže jestli budou muset na STK tak snad jen dobře nikdo nechce nebrzdící nebezpečná auta a ten kdo má auto jen na srazy holt musí napodvalník.Ale pokud je veterán veteránem tak Ty mívaj majitelé v takovém stavu,že se STK bát nemusí.
Já tu mám teď Scenika z roku 96,práhy dělaný pěnou a lepenkou a rovnou jsem tchyni řek,tohle už protahovat nebudu,dej to vyvařit,dej nové brzdy a pak to protáhnu STK,tak šla a koupila si novější,já ho tu dojíždím do podzima je STK platná a pak dostane kalačem.
Naposledy editováno 16.02.2016 10:12:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Sema : to, že má Schubert C 3 jen 3 hvězdy, je normální. Žádná výklopka není jako integrálka. U přilby v této cenové hladině jde ( aspoň mně ) o pohodlí, tichost, abych bez problémů mohl mít brýle , nemlžilo se plexi atd. To vše Schubertka splňuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Starší Škodovky a vůbec starší stroje určené pro lidi (ˇFavorit, Felicia, Astra F, Mercedes 123, 124....) jsou nákladově mnohem ekonomičtější jak soudobé (také pro lidi ).
Moje Fabia 1,4 TDi - po 6 letech provozu a překonání 150 t. km.
Samozřejmostí je ztráta hodnoty při pořízení nového vozidla - z pořizovacích 356 t. Kč lze dosáhnout nyní prodejní cenu maximálně 130 t. Kč s plnou servisní historií.
Ale hlavně co se týká údržby - samozřejmě mimo každých 15t. km / cca 8-9 t. Kč (ve značce) - mne potkaly náklady za závady a údržba běžného opotřebení na rámec záruky (od 90 - 150 t. km):
- přední brzdy komplet v cca 90 t. km (asi tak 11-12 t. Kč)
- těsně po záruce výměna napínací kladky klínového řemene - nakonec dohodnuto, že cenu opravy uhradím 1/3 já / 2/3 výrobce - také díky tomu, že jsem ještě v době trvání záruky reklamoval kovové mechanické zvuky za běhu motoru (cena asi 5- 6 / placena 1/3).
- centrální zamykání (1x zámek-elektromagnet) cca 5 t. Kč
- el. stahování okna - už nevím
- ve 120 t. km - kovové údery z převodovky (předběžná cena 80 t. Kč servisu Škoda (předpoklad výměny převodovky) / mnou povolena oprava do 10 t. Kč nebo nic = finální cena opravy 12 s DPH - výměna ložiska převodovky)
- signalizace poruchy airbagů (opakovaně opravováno - jednalo se o boční)
- Velký servis ve 150 t. km - rozvody, pumpa, vodítka...... (15 t. Kč)
- O 2 t. km později se ozvaly zadní brzdy (bubny). 5 t. Kč = už mimo značkový servis.
- Nyní už opět něco poklepává v převodech, příští servis bude potřeba udělat opět přední brzdy, občas zazlobí naklápění lopatek turba ad..
Porovnám-li dobu 6 letého provozu s předchozím starším Opel-em Astra F .1,6 55kW a provozu mezi 140-200t. km) /// pak za náklady na servis Fabie mimo záruku byl pořízen jednak servis Astry (u neznačky), a jednak se vešlo také 3/4 pořizovací ceny ojetého vozu Opel.
Naposledy editováno 16.02.2016 18:31:43
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Vlasťák1973 píše: í,takže jestli budou muset na STK tak snad jen dobře nikdo nechce nebrzdící nebezpečná auta a ten kdo má auto jen na srazy holt musí napodvalník.Ale pokud je veterán veteránem tak Ty mívaj majitelé v takovém stavu,že se STK bát nemusí.
Nesouhlas. Čím víc veteránů na silnicích, tím jsou silnice hezčí. Proč to vozit na podvalníkách? Ta stará auta by samozřejmě měla po technické stránce vyhovovat, ale jen požadavkům své doby. Jejich šoféři je znají, vědí, co si s nimi můžou dovolit a taky si např. v kolonách před sebou zachovávají mnohem větší prostor (do se kterého každej blbec hlavně v Praze hned rád nacpe ) A ostatní řidiči, pokud jsou to skutečně řidiči, tak snad taky na veterána v běžném provozu koukají jinak, než na moderní auto. Musí předpokládat, že taková 120 nemá ABS, stabilizaci a další vymoženosti, neflekují to, když ji mají za sebou apod.
Měli by to dělat už jen kvůli sobě, protože ta stará auta, to je něco jiného, než ty moderní plasťáky. Při cestě do Barcelony se před kruháčem někde na jihozápadě Francie do kufru našeho Žigulíka (nuladvojky) pokusila podívat nějaká francouzka s novym bavorákem. Výsledek? Ona celej předek namaděru, já pohozeným kůlem ze škarpy trochu narovnal ohnutý zadní nárazník a jelo se dál.
Silnice veteránům patří stejně jako jiným vozidlům, už jen kvůli tomu, že na nich jezdily mnohem dřív. Důchodce taky nestřílíme, nýbrž jsme k nim naopak ohleduplnější.
Naposledy editováno 16.02.2016 11:10:02
HonzaHus píše:
Silnice veteránům patří stejně jako jiným vozidlům, už jen kvůli tomu, že na nich jezdily mnohem dřív. Důchodce taky nestřílíme, nýbrž jsme k nim naopak ohleduplnější.
pěkně napsané a mělo by to tak být,ale myslim si,že realita a teď včetně i těch důchodců je jiná
milan1963 píše:
Sema : to, že má Schubert C 3 jen 3 hvězdy, je normální. Žádná výklopka není jako integrálka. U přilby v této cenové hladině jde ( aspoň mně ) o pohodlí, tichost, abych bez problémů mohl mít brýle , nemlžilo se plexi atd. To vše Schubertka splňuje.
Ale to už je ta česká povaha komplikovat lidem zbytečně život nad nutný rámec.
Proč třebas v Belgii ti na místním úřadě vystaví nový techničák podle starého s ustřiženým rohem
a ty provedeš dovoz a to samé auto, co tady nesmělo na silnici najednou na silnici může?
Proč to neudělají tak, že bys přijel na STK a pokud by bylo vše OK, neschválí to tady.
Proč můžou jinde postavit choppera nebo Hot rod káru se kterou mohou po projití "STK" na silnici?
Proč tady nejde namontovat 19tky kola na kejvu aníž bys neživil jawu a ouřady s povoleníma?
Stejně ti to nakonec musí STKčkem projít, protože všichni ostatní vědí kuloví jak to vypadá nebo vypadat bude
a dělají jen byrokratické vlny.
Ano, beru to, že vše musí projít technickou, protože by se na silnici dostalo asi kdeco,
ale proč ta pakárna kolem?
A pokud projde nějaký ten návrh o minimálních požadavcích,
tak z 50km/h na 15m nezastaví ani kejva ani spartak.
A v pikolce vzádu budou pásy vypadat asi taky dost divně. ;)
A takový volant s airbagem si nedokážu třebas v populáru už vůbec představit.
Jde o to, že pokud se něco stane, chce od toho dát pojišťovna ruce pryč,
že ty staré vozidla jsou povětšinou při srážce s moderní pixlou na tom velice špatně
a osádka vozu dost pobitá viz prý velorexí tříkolky, kde z toho celý nevyleze prakticky nikdo.
Tak uvidíme, až se tu dá pár chytrých hlav dohromady a zase vymyslí nějaký paskvil....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Vždy jen běžná údržba spotřebních dílů a starání se o provozní náplně a intervaly výměn.
Každoroční půl rok lítání tady v soli a humusu jí dává zabrat, ale krom rozebrání celého sání a vstřikování před pěti lety jsem s ní nic moc nedělal.
Tehdy jsem při rozborce zjistil, že prasklo pérko u trnu krokového motorku řídícího otáčky volnoběhu.
Nahradil jsem jej pérkem z propisky a 5 let to s tím už jezdí. ;)
Den co den v provozu a co to natahalo materiálu na barák.
Ale vypadá to, že zadní náprava už má dost a repasovaná má hodnotu vyšší, jak zbytek auta.
Tak uvidím, zda se do toho pustím a nebo zda pořídím něco jiného a xsaru nechám dceři,
která už jí nebude náklady těžkých věcí tak trápit jako jsem musel já.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
MartinED250 píše: Jasný. A to má vzádu zkrutné tyče?
Ano. Sice jsem tam udělal maznice, což jejich životnost násobně prodloužilo, ale prostě ta kila nákladu jsou znát.
Nicméně tak jak to je to vydrží ješte dobrých dvacet tisíc, což je u dcery při jejím denním nájezdu pár km tak do důchodu. ;)
Jinak hlídejte si stav vozidel. Budou sbírat kartičky. ;)
Bohužel i Čmoud má kus pravdy....vloni jsem jel svým Popularem po silnici č. 34 od Humpolce na H. Brod. Je na ní vcelku provoz, takže při mojí rychlosti 30 km do kopce a 45 až 50 km / h. po rovině za mnou byla kolona cca 30 aut. Když to šlo, začali mně předjíždět. Někteří normálně, asi dva dokonce zamávali, ale jeden - myškou mě předjel, prudce zabrzdil ( vybrzdil mě ) , já zabrzdit nestihl ( i kdyby, Popular brzdí jinak než Passat ) a lehce jsem ho t'uknul. Nic se nestalo, on mi hrozil prstem , víme asi co to znamená - a odjel. Viditelně jsem mu na silnici vadil. Závěr ? Udělejte si každý sám. Přesto - dokud to půjde, budu na srazy jezdit po ose. Bohužel však potkat na silnici blbce není až tak neobvyklé.
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |