paolo_novy Přidat reklamu

Téma: mensi vykon
14.2.2016 v 20:41
Nazdarek. Mam trochu problem. Moje kawina nejede jak by mela. Ten problem trva uz dlouho, ale nejak jsem to neresil, byl jsem rad, ze jede. Ale chtel bych to uz vyresit. Jde moc rychle do otacek a zrychleni ma jak 125. Treba pri rychlosti 50km/h tam mam trojku a 6000ot. Pri 110 km/h jedu na 6 a tocim asi 7000ot. Svicky jsou novy, otacky to drzi stabilni, tudiz falesnej vzduch asi ne. Napada me, ze by mohla byt zaskrcena, ale melo by to vliv na ty vyssi otacky pri nizkych rychlostech? V podstate pokud nepocitam volnobeh, tak pri jizde se pod 3000 nedostanu...

mensi vykon

14.2.2016 v 20:50 | Nahoru | #1
tak bych řekl že ti klouže spojka

1 reakcí na tento příspěvek mensi vykon

14.2.2016 v 21:06 | Nahoru | #2
A poznam to nejak? Jestli to je jiste ono?

1 reakcí na tento příspěvek mensi vykon

14.2.2016 v 21:18 | Nahoru | #3
Tak na trojku při 6tis bys tam měl mít kolem 80 km/h. Tož bych to taky viděl na tu spojku. Zkontroluj vůli lanka, vyzkoušej, kdy začne zabírat.

mensi vykon

14.2.2016 v 21:20 | Nahoru | #4
Jestli nemas vzadu rozetu velkou jako kolo tak ti klouze spojka

(reakce na) mensi vykon

14.2.2016 v 21:22 | Nahoru | #5

Merhaut píše: Tak na trojku při 6tis bys tam měl mít kolem 80 km/h. Tož bych to taky viděl na tu spojku. Zkontroluj vůli lanka, vyzkoušej, kdy začne zabírat.

píše že otáčky jdou hrozně rychle nahoru a zrychleni žádný takže opravdu asi spojka.

Naposledy editováno 14.02.2016 21:25:11

(reakce na) mensi vykon

14.2.2016 v 21:29 | Nahoru | #6
Jellyman> Rozjeď se na nějakých 50kmh, nakopej tam nejvyšší kvalt a otoč plynem. Za normálních okolností to bude funět a nebude se tomu chtít, ale jestli otáčky lezou až moc rychle nahoru, zatímco zrychlení nula-nula-prd, tak klouže.

Tady je video, sice z auta, ale teorie stejná:


Naposledy editováno 14.02.2016 21:31:36

2 reakcí na tento příspěvek mensi vykon

14.2.2016 v 23:05 | Nahoru | #7
Ok, vyzkusam a dam vedet. Zatim diky. A pokud je to spojka, tak ji musim nechat vymenit, ci co?

(reakce na) mensi vykon

14.2.2016 v 23:23 | Nahoru | #8
Jellyman> jak rychle se to objevilo a jak výrazně zhoršilo? Může to v lepším případě jen rozštelované lanko, to zkontroluj jako první.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mensi vykon

14.2.2016 v 23:29 | Nahoru | #9

Jellyman píše: Ok, vyzkusam a dam vedet. Zatim diky. A pokud je to spojka, tak ji musim nechat vymenit, ci co?



bud to anebo zarikavani :)

(reakce na) mensi vykon

15.2.2016 v 08:28 | Nahoru | #10

assassin píše: bud to anebo zarikavani :)



2x zdávas Maria a3x otčeNáš a je spraveno

mensi vykon

15.2.2016 v 20:05 | Nahoru | #11
Tak jsem to dnes zkousel projet a na tu prokluzujici spojku to moc nevypada. Udelal jsem co jste radili, na sestku pri padesatce pridavat plyn a zrychleni je konstantni s otackama. Ten problem trva uz co jsem to koupil, asi rok, dnes jsem to projel a treba na 4.stupen ve meste pri rychlosti 50km/h tam mam 5.000 otacek. Z mirnyho kopce skoro bez plynu pri rychlosti tak 30 km/h na 3.st tam bylo 3.5000 ot. Zkusil jsem jet 120(vic by to snadani nejelo aniz bych nebyl v cervenym poli)a pri sestce tam bylo 9.000 ot. Dost mizerny hodnoty na petikilo, ne?

mensi vykon

15.2.2016 v 20:52 | Nahoru | #12
jo a modlil jsem se taky a nic

mensi vykon

15.2.2016 v 20:56 | Nahoru | #13
Tak přepočítej zuby na pastorku a rozetě a porovnej s origo poměrem, měl by být 17/42.

mensi vykon

15.2.2016 v 21:07 | Nahoru | #14
Ok, zkusim zitra, dnes uz na to neuvidim. Diky panove za rady.

1 reakcí na tento příspěvek mensi vykon

16.2.2016 v 19:34 | Nahoru | #15
Tak jsem napocital 18/42. Ten jeden zub, mohl by mit takovej vliv?

(reakce na) mensi vykon

16.2.2016 v 20:43 | Nahoru | #16
Jellyman> no pokud máš na pastorku o zub víc, mělo by se to chovat spíš opačně, tedy vyšší rychlost při nižších otáčkách. Takže převod jako příčinu můžeš stoprocentně vyloučit.

mensi vykon

3.4.2016 v 12:28 | Nahoru | #17
Nazdárek pánové, všem díky za rady a omlouvám se, že jsem sem nepřidal nějaký to resumé. Pravda je, že stále nevím, čím to je, ale přišel jsem na to, že se mi špatně otáčí zadní kolo, (dočasně jsem to řešil mírným povolením zadní brzdy), ale jak vysvitlo sluníčko tak jsem se na to mrknul a zjistil jsem, že mám nepravidelně ojetý obložení v bubnu a že je tam nějaká prasklina, která mírně vystupuje a proto mi to přibržďuje(viz obr.). Takže bohužel asi koupit nový kolo. To k tomu nižšímu výkonu taky mohlo přispět, co?



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist