po 20 letech ježdění autem jsem se odhodlal přesedlat na motorku.
Chtěl bych nějakého cruiesera neboť se mi tento styl líbí a pro mé účely
jízda na pohodu mi vyhovuje. Nelákají mě vysoké rychlosti,
spíše si to bublat 90 po okresce a kochat se.
Mohli by jste mi prosím poradit jaké stroje v této kategorii jsou vhodné
pro začátečníka ( jediné zkušenosti co mám jsou mustang ale to už je přes 20let),
a také vzhledem k mým proporcím 187cm 90kg.
Určitě chci aby to byl dvou-vál a preferuji kardan nebo řemen.
Rozpočet mám do 100 000kč za stroj.
Děkuji všem za rady
SuperSic58 píše: Tk na čopru se víc jak 60 stejně nejezdí, takže tam nějaký zkušenosti ani extra potřeba nejsou. Tam je to spíš o jiných zkušenostech, jak správně naleštit chrom a kam přilepit kovovou lebku, a ti nejzkušenější do ní přivedou kablík a daj jí diody do očí, aby byl na srazu king A nezapomenout na koženou rolku, bez rolky je společenské faux pass
U tebe se jedná evidentně o nějakou obsesi. Sice ti evidentně styl chopper/cruiser nic neříká, víš o něm úplný hovno, ale přesto máš nutkavou potřebu vypotit nějaký rádobymoudra. Co zajít k odborníkovi? Nebo zkusit omývat přirození chladnou vodou.
2 reakcí na tento příspěvek Cruiser pro začátečníká
Naposledy editováno 11.02.2016 15:04:18
Prosím brát nedogmaticky a jako lehkou nadsázku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cruiser pro začátečníká
1 reakcí na tento příspěvek Cruiser pro začátečníká
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cruiser pro začátečníká
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cruiser pro začátečníká
Saxn píše: charlie.vtx1800> do dvou kil ? s cruiserem ? sis měl koupit nějaký cesťák , dle mého názoru je to zbytečný trápení , v takové poloze tlak větru jako prase,nohy ze stoupaček lezou dole a přilba , pokud je to otevřená,tak ta snad už odletěla .
Tlak větru jak prase - tak to teda sakra jo. Ale nejedu tak furt a nějakej ten sprint po rovince se dá vydržet - chce to natrénovaný krční svalstvo. Ale to je víceméně stejný na každý nahý motorce a člověk si masochisticky vychutná rychlost . Nohy jsou úplně v pohodě, nádrž je široká jak ponk a nohy jsou u ní vcelku v závětří. Na otevřenej blembák to není, ten mám jen do města na relax párkrát do roka. Kdyby byly prachy, tak by možná nějakej cesťák přibyl do stáje, ale mě se prostě ta má mašina líbí, takže i když ji využívám stylem ne zcela čopráckým, tak je mi to fuk. Že jsem si měl na muj jízdní styl koupit něco úplně jinýho mi říká spousta lidí, to je teda fakt. Když mi jednou Passat naměřil v táhlejší zatáčce na okresce 184, tak mi cajt zcela vážně promlouval do duše, že "Takhle se přece na čopru nejezdí..." Nakonec byli neskutečně tolerantní a nechali mě bejt, i když si mě vychutnali, ať se rozloučim s notama.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cruiser pro začátečníká
1 reakcí na tento příspěvek Cruiser pro začátečníká
Píše že po 20ti letech bez moto,a vy mu radíte samé mastodonty těžké jak panelák.Nemám s čím srovnávat ale teď si tatík pořídil korejce Hyosung 250 Aquila,20kw,necelých 170 kg.Jen že to má řetěz.Jinak ůžasně lehounký,skvěle ovladatelný i v minimální rychlosti a při 100km/h si jen ševelí.A kdy jsem mu s tím přejížděl na servis(ventily aj) tak na 4ku,4-4500ot cca70km/h a nic mně nenutilo jet rychleji.Absolutní relax.
A to tatík rok mněl1100 Shadow a dal jí pryč.Taky návrat po letech ,ale 35ti.
TAK.A teď DO MNĚ
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cruiser pro začátečníká
Proto mi přijde pitomý řešit proč si chce někdo koupit mašinu určitýho stylu. Prostě když se mu líbí, tak ať do toho jde, žejo? Já vůbec nic nemám proti ostatním stylům, když vidim pěknou busu, ninju, zeda, předělaný kafíčko atd. tak si tu mašinu moc rád prohlídnu a řeknu si, že bych i tohle chtěl třeba zkusit - to je jak vidět hezkou ženskou - chápeš?
1 reakcí na tento příspěvek Cruiser pro začátečníká
Edit: Já začal po víc než 25ti letech od fichtla rovnou na 18-tistovce. Otevřeně říkám, že to nebylo snadný a že to bylo dost velký sousto, takže to nedoporučuju, ale jak vidíš - je možný začít i na krávě co má 350 kilo. Neni to snadný, neni to nejlepší nápad - ale dá se i to. A jsem spokojenej už 70 tkm.
Naposledy editováno 11.02.2016 17:24:37
SuperSic58 píše: Tk na čopru se víc jak 60 stejně nejezdí, takže tam nějaký zkušenosti ani extra potřeba nejsou. Tam je to spíš o jiných zkušenostech, jak správně naleštit chrom a kam přilepit kovovou lebku, a ti nejzkušenější do ní přivedou kablík a daj jí diody do očí, aby byl na srazu king A nezapomenout na koženou rolku, bez rolky je společenské faux pass
Ty to máš asi v životě těžký ,co ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cruiser pro začátečníká
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cruiser pro začátečníká
2 reakcí na tento příspěvek Cruiser pro začátečníká
U těch aut to ještě tak nějak chápu, ta uniformita je diktovaná požadavky na aerodynamiku a bezepčnost (např. vysoké přídě jsou dány požadavky na ochranu chodců, ničím jiným).
U motorek ja ta svoboda větší, a o to víc mě mrzí, že toho výrobci nejsou schopný využít a ty biky jsou taky takový stádní. Nejvíc me se*e ta móda ultra-odlehčených zádí - to jde prakticky napříč všema segmentama. To je dycky strašná masa hmoty kolem motoru a nádrže, pak sedlo, nic a zadní kolo. K "dokonalosti" to podle mě dovedla MV Agusta Dragster. Když to člověk porovná s elegantníma kapotážema z devadesátých let... Kua, ženská a motorka bez prdele, to je jak tejden bez neděle
1 reakcí na tento příspěvek Cruiser pro začátečníká
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cruiser pro začátečníká
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cruiser pro začátečníká
2 reakcí na tento příspěvek Cruiser pro začátečníká
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cruiser pro začátečníká
Odpovídám k dané otázce, nebo držím hubu.
Naposledy editováno 11.02.2016 19:28:11