Mám tam zatím originál Bridgestone Batlex Hypersport ve předu S20S 120x70x17 a vzadu S20R 180x55x17 , najeto přes 4000 km a guma už bude asi dost za půlkou životnosti. Při jejich hledání se mi moc nedařilo najít toto přesné označení.
Může někdo kdo má zkušenosti a už nějaký gumy odjezdil poradit jakou pneu zvolit (může být i jiná), aby slušně držela a taky něco vydržela?
Jízdní styl - jak kdy , ale spíš za to beru.
Kdyby pár lidí napsalo kolik na které gumě nalítali, bylo by to super i pro ostatní.
Před 20 lety jsem lítal Yamaze FZR 1000 exup (1992) a Michelinka vydržela jen 3000 Km a stála 6 000 Kč.
Dík.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr pneu na ostřejšího naháče
Nebo za to bereš tak, že tě málokdy předjede auto, zadní gumu máš sjetou skoro na hranu, spotřebu máš 5 a půl a v hodně utažených vinglech škrtneš botou?
Jestli je to první varianta, pak to chce sportovní gumy, s tím ti neporadím. Pokud je to druhá varianta, pak cokoliv sport-touringovýho, je to jedno, na limit se stejně nedostaneš
Bridgestone BT 021, BT 023, T30
Pirelli Angel ST, GT
Avon Storm všechny generace
Dunlop RoadSmart všechny generace
Michelin Pilot Road všechny generace, Pilot Street
Metzeler Z6, Z8
Continental Conti Road Attack všechny generace
Mitas Sport Force
1 reakcí na tento příspěvek Výběr pneu na ostřejšího naháče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče
motovlk píše: Bazalka> No že by mi někdy bez varování ulítly GT si nepamatuju a najezdil jsem na nich dost a ve slušným tempu . Jinak třeba Michelin PR 2, 3 na hraně daj dost zavčasu vědět klouznutím , který se dá v pohodě zachytit , ale zase nedržej tak pěkně jako Pirelli GT.
Já byl z první sady taky hrozně nadšenej. Proto jsem si hned objednal druhou. Po čtyřech dnech lítání po Sardini mě to nadšení trošku přešlo. Ale pravdou je, že to bylo na suchým, čistým a teplým asfaltu. Pneu taky zahřátý, jedna serpentina za druhou a najednou mi motorka ujíždí pod prdelí a já za ní.
2 reakcí na tento příspěvek Výběr pneu na ostřejšího naháče
1 reakcí na tento příspěvek Výběr pneu na ostřejšího naháče
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče
seikos píše: GT je pro těžká a silná GT-čka. A ne pro malou lehkou MT-09. Já bych tu Angel GT až tolik nedémonizoval.
skoro se to bojím vyslovit, připadá mi to hrozně troufalý a skoro nemožný, ale nemáš pravdu
GT pro Angel neznamená specifikaci pro těžký motorky, je to pokračovatel ST. A když se proklikáš pirelli stránkama, tak ti tam GT doporučej přímo pro MT09.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče
Dráťa píše: Co znamená, že za to bereš? Jako že tam máš pořád 200, stupačky máš z okruhu odřený do půlky a kolenní slidery měníš každej měsíc, gumy mají otrhanou hranu a spotřebu benzínu máš nad 8?
Nebo za to bereš tak, že tě málokdy předjede auto, zadní gumu máš sjetou skoro na hranu, spotřebu máš 5 a půl a v hodně utažených vinglech škrtneš botou?
Jestli je to první varianta, pak to chce sportovní gumy, s tím ti neporadím. Pokud je to druhá varianta, pak cokoliv sport-touringovýho, je to jedno, na limit se stejně nedostaneš
No zas takovej střelec nejsem, takže spíš ta druhá varianta a občas škrtnu stupačkou. Mám to nový tak bych to nechtěl hned rozštípat. To že za to beru jsem myslel při zrychlení a ježdění po zadním. V zátáčkách v provozu prostě kolínko nedávám, na to už se mám rád, nerad bych skončil nějaký Tatře pod kolama.
Bazalka píše: Já byl z první sady taky hrozně nadšenej. Proto jsem si hned objednal druhou. Po čtyřech dnech lítání po Sardini mě to nadšení trošku přešlo. Ale pravdou je, že to bylo na suchým, čistým a teplým asfaltu. Pneu taky zahřátý, jedna serpentina za druhou a najednou mi motorka ujíždí pod prdelí a já za ní.
tož,možná si je prostě přehřál.a možná byly i moc přefouknuté.
měl jsem je taky a na občasné potahání kolen po asvaltu byly výborné a působily velmi jistě....
Příště půjdu do Metzeler M7 RR.
Stev píše: skoro se to bojím vyslovit, připadá mi to hrozně troufalý a skoro nemožný, ale nemáš pravdu
GT pro Angel neznamená specifikaci pro těžký motorky, je to pokračovatel ST. A když se proklikáš pirelli stránkama, tak ti tam GT doporučej přímo pro MT09.
Mimochodem bych se rozhodně zmínil ještě o Metzeler Roadtec Z8, ty jsou také fajn
1 reakcí na tento příspěvek Výběr pneu na ostřejšího naháče
Hlaska typu GT ti nedoprucuju protoze me jednou ulitly, ale nevim jestli predni nebo zadni by me fakt i pobavila , kdyby to dotycneho nestalo 3 zebra.
GT je guma stavena na tezky motorky a vsichni komu ji obouvam na tezky motorky tak si ji chvalej.
Podle me z zadnou gumou co tady byla jmenovana neudelas vyraznou chybu, kazda ztech gum te pusti na stupacku a budes mit problem se dostat na jeji limit.
Treba tu zaznela ta QII, ja proti ty gume nic nemam, akorat ze zrovna QII jsou sirsi nez jiny gumy ve stejny kategorii, a prijde me ze hur klopej, protoze jsou takovy rozplacly, ale nemuzu proti ty gume rict ani prd.
Kdyby si to chtel obout nebo levne koupit tak PM.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče
seikos píše: GT je pro těžká a silná GT-čka. A ne pro malou lehkou MT-09. Já bych tu Angel GT až tolik nedémonizoval.
GT (A) jsou se zesílenou kostrou pro těžší moto, jinak klasické GT je nástupce ST
edit: stev byl rychlejší
edit2: Metzelery Z8 jsem taky měl a byla bezva, ale s GT se mi jezdí lépe
Naposledy editováno 08.02.2016 10:44:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče
JardelT píše: GT (A) jsou se zesílenou kostrou pro těžší moto, jinak klasické GT je nástupce ST
edit: stev byl rychlejší
edit2: Metzelery Z8 jsem taky měl a byla bezva, ale s GT se mi jezdí lépe
ale hovno nástupce. Já nevím co tady všichni melou o nástupci. Jsou to vedle ST další řada GT. ST je prostě Street Touring a GT je Grand Touring. S tím že GT má samozřejmě verzi pro těžký Grand tourery typu BMW LT, RT, K1600 nebo Kawa GTR apod.
Stačí se podívat jen na web Pirelli a máš to tam zcela jasně napsaný.
btw: The evolution of the Angel™ ST, stretching the concept of Sport Touring into Gran Turismo, bringing the sporty attitude to a wider range of usage conditions and for longer distances
edit: jinak k detailu tématu: na ST jsem nalítal 14. Na GT taky 14. Na Z8 Interact 12. Ve všech případech na Yamaze TDM 900 (cca stejně veliká motorka jako ta tvoje)
Naposledy editováno 08.02.2016 12:16:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče
Míra1970 píše: No zas takovej střelec nejsem, takže spíš ta druhá varianta a občas škrtnu stupačkou. Mám to nový tak bych to nechtěl hned rozštípat. To že za to beru jsem myslel při zrychlení a ježdění po zadním. V zátáčkách v provozu prostě kolínko nedávám, na to už se mám rád, nerad bych skončil nějaký Tatře pod kolama.
aha,takže se více méně specializuješ hlavně na rovinky.jinými slovy-rovinkový specialista
no,tak to doporučuju roadsmarty2 o dunlopu,v zátáčce tě udrží a nájezd 10tis.km.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče
gugo píše: Tyhle temata nemaj moc cenu. Kazdej ti vychvali jinou gumu podle svych zkusennosti.
Hlaska typu GT ti nedoprucuju protoze me jednou ulitly, ale nevim jestli predni nebo zadni by me fakt i pobavila , kdyby to dotycneho nestalo 3 zebra.
GT je guma stavena na tezky motorky a vsichni komu ji obouvam na tezky motorky tak si ji chvalej.
Podle me z zadnou gumou co tady byla jmenovana neudelas vyraznou chybu, kazda ztech gum te pusti na stupacku a budes mit problem se dostat na jeji limit.
Treba tu zaznela ta QII, ja proti ty gume nic nemam, akorat ze zrovna QII jsou sirsi nez jiny gumy ve stejny kategorii, a prijde me ze hur klopej, protoze jsou takovy rozplacly, ale nemuzu proti ty gume rict ani prd.
Kdyby si to chtel obout nebo levne koupit tak PM.
Psal jsem: Pirelli Angel GT na běžný lítání po okreskách jo. A pokud píše, že zase není takovej střelec, tak si myslím, že je to vhodná volba.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
souosost kol / geometrie [1, 2, 3] Yamaha MT-09 | Wixy | 82 | 28.10.2024 v 15:39 Popcom |
Yamaha MT09 2021 - střílení do výfu... [1, 2] Yamaha MT-09 | volacek | 47 | 4.10.2024 v 22:52 TomasRA |
Yamaha MT09 rv 2022 (kyklop) - cukani [1, 2] Yamaha MT-09 | Gery9 | 38 | 25.9.2024 v 08:52 horten26 |
Tlumič řízení MT09 2024 Yamaha MT-09 | FYN69 | 6 | 8.8.2024 v 15:24 FYN69 |
Dynojet - Kdo umí naladit motorku Yamaha MT-09 | volacek | 7 | 28.7.2024 v 21:37 volacek |