paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Výběr pneu na ostřejšího naháče
7.2.2016 v 18:14
Chtěl jsem se zeptat někoho kdo má zkušenosti s výběrem pneu na ostřejšího naháče jako je Yamaha MT 09.
Mám tam zatím originál Bridgestone Batlex Hypersport ve předu S20S 120x70x17 a vzadu S20R 180x55x17 , najeto přes 4000 km a guma už bude asi dost za půlkou životnosti. Při jejich hledání se mi moc nedařilo najít toto přesné označení.
Může někdo kdo má zkušenosti a už nějaký gumy odjezdil poradit jakou pneu zvolit (může být i jiná), aby slušně držela a taky něco vydržela?
Jízdní styl - jak kdy , ale spíš za to beru.
Kdyby pár lidí napsalo kolik na které gumě nalítali, bylo by to super i pro ostatní.
Před 20 lety jsem lítal Yamaze FZR 1000 exup (1992) a Michelinka vydržela jen 3000 Km a stála 6 000 Kč.
Dík.
Předchozí
1 2 3
Následující

Výběr pneu na ostřejšího naháče

7.2.2016 v 19:27 | Nahoru | #1
Pirelli Angel GT
http://www.az-pneu....neu/pirelli-angel-gt

Naposledy editováno 07.02.2016 19:29:49

1 reakcí na tento příspěvek Výběr pneu na ostřejšího naháče

7.2.2016 v 19:37 | Nahoru | #2
Co znamená, že za to bereš? Jako že tam máš pořád 200, stupačky máš z okruhu odřený do půlky a kolenní slidery měníš každej měsíc, gumy mají otrhanou hranu a spotřebu benzínu máš nad 8?

Nebo za to bereš tak, že tě málokdy předjede auto, zadní gumu máš sjetou skoro na hranu, spotřebu máš 5 a půl a v hodně utažených vinglech škrtneš botou?

Jestli je to první varianta, pak to chce sportovní gumy, s tím ti neporadím. Pokud je to druhá varianta, pak cokoliv sport-touringovýho, je to jedno, na limit se stejně nedostaneš

Výběr pneu na ostřejšího naháče

7.2.2016 v 19:47 | Nahoru | #3
mám na speedovi Bridgestone BT021 jsem spokojen zadní má najeto cca 3500km a jsem tak na 60% přední o něco víc tak myslím že 5-6tis. dají mám je sjeté až na hranu dobře drží taky rád zatahám hlavně v zatáčkách

Výběr pneu na ostřejšího naháče

7.2.2016 v 20:12 | Nahoru | #4
Bridgestone Battlax T30 .... mám je na lokomotivě a zatím asi nejlepší obutí co jsem kdy měl




myslím že je lepší než BT-021 a než BT-023

Výběr pneu na ostřejšího naháče

7.2.2016 v 20:19 | Nahoru | #5
Nejběžnější cestovně sportovní gumy:
Bridgestone BT 021, BT 023, T30
Pirelli Angel ST, GT
Avon Storm všechny generace
Dunlop RoadSmart všechny generace
Michelin Pilot Road všechny generace, Pilot Street
Metzeler Z6, Z8
Continental Conti Road Attack všechny generace
Mitas Sport Force

Výběr pneu na ostřejšího naháče

7.2.2016 v 20:20 | Nahoru | #6
Přesně tak, za sebe mohu doporučit Bridgestone T-30. Tyhle pneu už obouvám na všechny své motorky ( GSR 600, GSXR 1000 K9 a Z1000 2015) na všech motorkách dovolí tahle pneu jízdu až na limit stupaček a reálný nájezd 8000 km u GSXR, u ostatních moto víc

Výběr pneu na ostřejšího naháče

7.2.2016 v 20:32 | Nahoru | #7
Momentálně mám na H9 Dunlop Sportmax Qualifier II a jsem maximálně spokojený. Najezdil jsem na nich už 7tis. a zadní je téměř bez vzorku a přední tak cca 2,5mm. Drží perfektně, dokonce jsem i v 8°C dával kolínko, takže na náklony, které Ti umožní MT-09 bohatě stačí. Jezdím taky používané pneumatiky a pokud bych zase šel do nových, tak jedině Qualifier 2.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr pneu na ostřejšího naháče

7.2.2016 v 20:39 | Nahoru | #8
Pirelli Angel GT na běžný lítání po okreskách jo. Když jsem s nimi jel ale fakt na krev, tak bez jakéhokoli varování uchcaly. Bohužel si nepamatuji jestli předek nebo zadek. V každém případě mě tahle zkušenost stála tři zlomený žebra a obratel. Mám pocit, že jsou vhodnější na těžší motorky, než je MT-09.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče

7.2.2016 v 21:29 | Nahoru | #9
Bazalka> No že by mi někdy bez varování ulítly GT si nepamatuju a najezdil jsem na nich dost a ve slušným tempu . Jinak třeba Michelin PR 2, 3 na hraně daj dost zavčasu vědět klouznutím , který se dá v pohodě zachytit , ale zase nedržej tak pěkně jako Pirelli GT.

Výběr pneu na ostřejšího naháče

8.2.2016 v 05:44 | Nahoru | #10
Angel GT, fakt drží parádně.....jak na vodě, tak na suchu.... podivej se na testy pneu

Výběr pneu na ostřejšího naháče

8.2.2016 v 06:24 | Nahoru | #11
za mě taky Pirelli Angel GT, nájezd na nich kolem 8 tis, na vodě zatím nejlepší, co jsem měl

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče

8.2.2016 v 07:59 | Nahoru | #12

motovlk píše: Bazalka> No že by mi někdy bez varování ulítly GT si nepamatuju a najezdil jsem na nich dost a ve slušným tempu . Jinak třeba Michelin PR 2, 3 na hraně daj dost zavčasu vědět klouznutím , který se dá v pohodě zachytit , ale zase nedržej tak pěkně jako Pirelli GT.


Já byl z první sady taky hrozně nadšenej. Proto jsem si hned objednal druhou. Po čtyřech dnech lítání po Sardini mě to nadšení trošku přešlo. Ale pravdou je, že to bylo na suchým, čistým a teplým asfaltu. Pneu taky zahřátý, jedna serpentina za druhou a najednou mi motorka ujíždí pod prdelí a já za ní.

Výběr pneu na ostřejšího naháče

8.2.2016 v 08:05 | Nahoru | #13
Metzeler M7, 5400 km a ještě 3.4mm vzorku

2 reakcí na tento příspěvek Výběr pneu na ostřejšího naháče

8.2.2016 v 08:25 | Nahoru | #14
GT je pro těžká a silná GT-čka. A ne pro malou lehkou MT-09. Já bych tu Angel GT až tolik nedémonizoval.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr pneu na ostřejšího naháče

8.2.2016 v 08:37 | Nahoru | #15
Pirelli Angel ST mám je na Brutálce a drží suprově.

(reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče

8.2.2016 v 08:45 | Nahoru | #16

Rubi píše: Pirelli Angel ST mám je na Brutálce a drží suprově.

asi tak. ST jsou na svižnější ježdění lepší než GT

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče

8.2.2016 v 08:56 | Nahoru | #17

seikos píše: GT je pro těžká a silná GT-čka. A ne pro malou lehkou MT-09. Já bych tu Angel GT až tolik nedémonizoval.



skoro se to bojím vyslovit, připadá mi to hrozně troufalý a skoro nemožný, ale nemáš pravdu

GT pro Angel neznamená specifikaci pro těžký motorky, je to pokračovatel ST. A když se proklikáš pirelli stránkama, tak ti tam GT doporučej přímo pro MT09.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče

8.2.2016 v 09:00 | Nahoru | #18

Dráťa píše: Co znamená, že za to bereš? Jako že tam máš pořád 200, stupačky máš z okruhu odřený do půlky a kolenní slidery měníš každej měsíc, gumy mají otrhanou hranu a spotřebu benzínu máš nad 8?

Nebo za to bereš tak, že tě málokdy předjede auto, zadní gumu máš sjetou skoro na hranu, spotřebu máš 5 a půl a v hodně utažených vinglech škrtneš botou?

Jestli je to první varianta, pak to chce sportovní gumy, s tím ti neporadím. Pokud je to druhá varianta, pak cokoliv sport-touringovýho, je to jedno, na limit se stejně nedostaneš



No zas takovej střelec nejsem, takže spíš ta druhá varianta a občas škrtnu stupačkou. Mám to nový tak bych to nechtěl hned rozštípat. To že za to beru jsem myslel při zrychlení a ježdění po zadním. V zátáčkách v provozu prostě kolínko nedávám, na to už se mám rád, nerad bych skončil nějaký Tatře pod kolama.

(reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče

8.2.2016 v 09:05 | Nahoru | #19

Bazalka píše: Já byl z první sady taky hrozně nadšenej. Proto jsem si hned objednal druhou. Po čtyřech dnech lítání po Sardini mě to nadšení trošku přešlo. Ale pravdou je, že to bylo na suchým, čistým a teplým asfaltu. Pneu taky zahřátý, jedna serpentina za druhou a najednou mi motorka ujíždí pod prdelí a já za ní.



tož,možná si je prostě přehřál.a možná byly i moc přefouknuté.

měl jsem je taky a na občasné potahání kolen po asvaltu byly výborné a působily velmi jistě....

Výběr pneu na ostřejšího naháče

8.2.2016 v 09:19 | Nahoru | #20
Angel GT nedoporučuju,sám jsem je nazul a jsem z toho lehce rozčarovanej.Na těžší motorku budou určitě super,ale na lehkou jsou hrozně tvrdý.Mám tvrdší podvozek a s těmahle gumama je fakt utrpení jet po špatný silnici,jinak ostatní vlastnosti jsou OK.
Příště půjdu do Metzeler M7 RR.

(reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče

8.2.2016 v 09:43 | Nahoru | #21

Stev píše: skoro se to bojím vyslovit, připadá mi to hrozně troufalý a skoro nemožný, ale nemáš pravdu

GT pro Angel neznamená specifikaci pro těžký motorky, je to pokračovatel ST. A když se proklikáš pirelli stránkama, tak ti tam GT doporučej přímo pro MT09.

tak každému vyhovuje něco jiného. GT jsou placatější než ST. Na ST se mi tedy jezdilo lépe. Byly svižnější, protoźe jsou kulatější. U GT píše Pirelli že oproti ST jsou lepší na vodě a že déle vydrží. A mě tedy vydržely stejně jako ST a že by byly na vodě o 20% lepší, tak toho jsem si jaksi nevšiml.

Mimochodem bych se rozhodně zmínil ještě o Metzeler Roadtec Z8, ty jsou také fajn

Výběr pneu na ostřejšího naháče

8.2.2016 v 09:48 | Nahoru | #22
Souhlas, Metzeler Roadtec Z8 byly nejlepší gumy, co jsem měl (2x).
Naopak výše zmíněné Bridgestone BT 021 byly naprosto otřesné. Na suchu ještě celkem OK, ale na mokru jsem měl opravdu strach (a to byly nové).

1 reakcí na tento příspěvek Výběr pneu na ostřejšího naháče

8.2.2016 v 09:55 | Nahoru | #23
Tyhle temata nemaj moc cenu. Kazdej ti vychvali jinou gumu podle svych zkusennosti.
Hlaska typu GT ti nedoprucuju protoze me jednou ulitly, ale nevim jestli predni nebo zadni by me fakt i pobavila , kdyby to dotycneho nestalo 3 zebra.

GT je guma stavena na tezky motorky a vsichni komu ji obouvam na tezky motorky tak si ji chvalej.
Podle me z zadnou gumou co tady byla jmenovana neudelas vyraznou chybu, kazda ztech gum te pusti na stupacku a budes mit problem se dostat na jeji limit.
Treba tu zaznela ta QII, ja proti ty gume nic nemam, akorat ze zrovna QII jsou sirsi nez jiny gumy ve stejny kategorii, a prijde me ze hur klopej, protoze jsou takovy rozplacly, ale nemuzu proti ty gume rict ani prd.

Kdyby si to chtel obout nebo levne koupit tak PM.

(reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče

8.2.2016 v 10:34 | Nahoru | #24
Míra1970> Tak co řešíš? Na jízdu rovně nepotřebuješ sportovní měkkou gumu. Kup cokoliv z toho soupisu, co jsem sem psal. Nic z toho není vysloveně špatná guma.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče

8.2.2016 v 10:42 | Nahoru | #25

seikos píše: GT je pro těžká a silná GT-čka. A ne pro malou lehkou MT-09. Já bych tu Angel GT až tolik nedémonizoval.



GT (A) jsou se zesílenou kostrou pro těžší moto, jinak klasické GT je nástupce ST

edit: stev byl rychlejší

edit2: Metzelery Z8 jsem taky měl a byla bezva, ale s GT se mi jezdí lépe

Naposledy editováno 08.02.2016 10:44:37

Výběr pneu na ostřejšího naháče

8.2.2016 v 10:42 | Nahoru | #26
mam na gsxru 750 l1 metzelery m7rr,najeto 5000km,a myslím ze tak 3este najednou,

(reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče

8.2.2016 v 11:52 | Nahoru | #27
.

Naposledy editováno 08.02.2016 11:54:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče

8.2.2016 v 11:54 | Nahoru | #28

JardelT píše: GT (A) jsou se zesílenou kostrou pro těžší moto, jinak klasické GT je nástupce ST

edit: stev byl rychlejší

edit2: Metzelery Z8 jsem taky měl a byla bezva, ale s GT se mi jezdí lépe



ale hovno nástupce. Já nevím co tady všichni melou o nástupci. Jsou to vedle ST další řada GT. ST je prostě Street Touring a GT je Grand Touring. S tím že GT má samozřejmě verzi pro těžký Grand tourery typu BMW LT, RT, K1600 nebo Kawa GTR apod.

Stačí se podívat jen na web Pirelli a máš to tam zcela jasně napsaný.
btw: The evolution of the Angel™ ST, stretching the concept of Sport Touring into Gran Turismo, bringing the sporty attitude to a wider range of usage conditions and for longer distances

edit: jinak k detailu tématu: na ST jsem nalítal 14. Na GT taky 14. Na Z8 Interact 12. Ve všech případech na Yamaze TDM 900 (cca stejně veliká motorka jako ta tvoje)

Naposledy editováno 08.02.2016 12:16:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče

8.2.2016 v 13:05 | Nahoru | #29

Míra1970 píše: No zas takovej střelec nejsem, takže spíš ta druhá varianta a občas škrtnu stupačkou. Mám to nový tak bych to nechtěl hned rozštípat. To že za to beru jsem myslel při zrychlení a ježdění po zadním. V zátáčkách v provozu prostě kolínko nedávám, na to už se mám rád, nerad bych skončil nějaký Tatře pod kolama.



aha,takže se více méně specializuješ hlavně na rovinky.jinými slovy-rovinkový specialista

no,tak to doporučuju roadsmarty2 o dunlopu,v zátáčce tě udrží a nájezd 10tis.km.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče

8.2.2016 v 14:00 | Nahoru | #30

gugo píše: Tyhle temata nemaj moc cenu. Kazdej ti vychvali jinou gumu podle svych zkusennosti.
Hlaska typu GT ti nedoprucuju protoze me jednou ulitly, ale nevim jestli predni nebo zadni by me fakt i pobavila , kdyby to dotycneho nestalo 3 zebra.

GT je guma stavena na tezky motorky a vsichni komu ji obouvam na tezky motorky tak si ji chvalej.
Podle me z zadnou gumou co tady byla jmenovana neudelas vyraznou chybu, kazda ztech gum te pusti na stupacku a budes mit problem se dostat na jeji limit.
Treba tu zaznela ta QII, ja proti ty gume nic nemam, akorat ze zrovna QII jsou sirsi nez jiny gumy ve stejny kategorii, a prijde me ze hur klopej, protoze jsou takovy rozplacly, ale nemuzu proti ty gume rict ani prd.

Kdyby si to chtel obout nebo levne koupit tak PM.



Psal jsem: Pirelli Angel GT na běžný lítání po okreskách jo. A pokud píše, že zase není takovej střelec, tak si myslím, že je to vhodná volba.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
souosost kol / geometrie [1, 2, 3] Yamaha MT-09 Wixy 82 28.10.2024 v 15:39 Popcom
Yamaha MT09 2021 - střílení do výfu... [1, 2] Yamaha MT-09 volacek 47 4.10.2024 v 22:52 TomasRA
Yamaha MT09 rv 2022 (kyklop) - cukani [1, 2] Yamaha MT-09 Gery9 38 25.9.2024 v 08:52 horten26
Tlumič řízení MT09 2024 Yamaha MT-09 FYN69 6 8.8.2024 v 15:24 FYN69
Dynojet - Kdo umí naladit motorku Yamaha MT-09 volacek 7 28.7.2024 v 21:37 volacek

TOPlist