globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 125 2T vs 250 4T
4.2.2016 v 12:38
Zdarec...vím že už se to tady několikrát řešilo ale aji tak se na to zeptám... Vybírám mezi 125 2T a 250 4T... budu na tom jezdit občas trať, občas nějakej ten les, louku pole, výjezdy a nějaké ty hobby závody... co bude lepší? jo a mám na to něco kolem 45 tisíc.. za každou radu jsem vděčný, díky :)
Předchozí
1 2
Následující

125 2T vs 250 4T

4.2.2016 v 12:42 | Nahoru | #1
2T protoze na to mas hovno penez a servis je levnejsi

125 2T vs 250 4T

4.2.2016 v 13:20 | Nahoru | #2
je tu opravdu málo témat kde si to můžeš přečíst.. někomu se to holt musí napsat extra ..jestli máš jen 45 t. tak je jedno co koupíš a pak se na to chodit koukat do garáže

125 2T vs 250 4T

4.2.2016 v 14:10 | Nahoru | #3
45 je fakt málo, počítej ještě s tím že během sezóny tě ta motorka bude stát poměrně dost peněz. Hadry máš? To je hned deset jen to hvízdne. Dalších deset jen na předsezonní údržbu-gumy, tlumiče, olej, ložiska.....a můžeš vybírat motorku za 25

1 reakcí na tento příspěvek 125 2T vs 250 4T

4.2.2016 v 16:09 | Nahoru | #4
Sebevrazda kupovat 4T za 45 :D

125 2T vs 250 4T

4.2.2016 v 17:04 | Nahoru | #5
Je pravda ze u 2t mas opravu motorky levnější, ale zase do toho navic kupujes olej do benzinu, ma to větší spotrebu a myslím ze se to na dlouhodobých nakladech skoro srovna. Nejlepší bude kdyz si někde ten rozdíl mezi 2t a 4t vyzkousis a koupíš to co ti víc sedne, aby si pak nejezdil na 2t 125 a pak sis nesjel na kamarado 4t 250 a nebyl nasranej, nebo naopak. 4t za 45000 bych se taky nebal, proste můžeš natrefit na špatnej kus, ale můžeš i na dobrej. Chce to hledat..

125 2T vs 250 4T

4.2.2016 v 17:08 | Nahoru | #6
2T...Levnější opravy a jak píšou kluci..Když ti zaklepe ve 4T tak to za 20000kč neopravíš ani náhodou...Je to lepší ježdění jak 2T ale pro tebe určitě rozumější

125 2T vs 250 4T

4.2.2016 v 17:11 | Nahoru | #7
4T ma celkove slozitejsi motor a na cene je to znat.. Ve 2T lijes olej do benzinu a vr 4T musis zase delat rozvodovy retizek, ventily a dalsi veci.. Nekdo to tu resil a dospel k tomu ze naklady na 1 mth jsou u 4T oproti 2T dvojnasobne..

1 reakcí na tento příspěvek 125 2T vs 250 4T

4.2.2016 v 18:30 | Nahoru | #8
Za 2a půl roku mne stála motorka jen běžný servis a mnoho pneumatik a to jsem ji koupil za 6500kč 😋 xl600r 84"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 2T vs 250 4T

4.2.2016 v 20:34 | Nahoru | #9
l1bi> No jo, kdyz mas doma traktor, tak se nediv, to nemá nic společnýho s ostrým endurem, nebo kroskou...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 08:52 | Nahoru | #10
Vat> sice to je staré není to nijak silné ale jede to víc než dobře a nějakejm 125 či 250 v pohodě ujedu všude . Na to stále má dost síly, já jezdím stále narozdíl od ostatních co mají 2t 125-250 i 250 v 4t přeci jen mi to jede na 5 rychlostí 170 ale lepší traktor než pokladnička.

(reakce na) 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 09:07 | Nahoru | #11
l1bi> toto vlákno je ale o ostrém závodním OFF ROAD náčiní.
Tvá xl600 je cestovní enduro do velice lehkého terénu

(reakce na) 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 09:18 | Nahoru | #12

l1bi píše: Vat> sice to je staré není to nijak silné ale jede to víc než dobře a nějakejm 125 či 250 v pohodě ujedu všude . Na to stále má dost síly, já jezdím stále narozdíl od ostatních co mají 2t 125-250 i 250 v 4t přeci jen mi to jede na 5 rychlostí 170 ale lepší traktor než pokladnička.



Tak ses tady vyprsil, ale porovnavas neporovnatelne, to jen tak pro informaci.

1 reakcí na tento příspěvek 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 10:55 | Nahoru | #13
vím jak je to s údržbou 2-taktu... měl jsem cr 80 a pak YZ 250 ale to bylo moc brutální...na trati jsem zajel 4 kola a byl jsem mrtvej... asi koupím toho 2-takta...má to své pro a proti jako jsou třeba ty šíleně slabé spodní otáčky...na 4-taktu v ostré krosce jsem nejel ale bojím se toho že koupím špatnej kus a hvizdnu 40 za motor a potom 20 za převodovku... http://www.motoinze...a/904866-cr-125.html možná pojedu pro totu, hodím to tady našemu mechošovi ať mi na to mrkne a udělám na tom za 10 nějakou větší údržbu (řetězovka, píst, atd...atd...) a odjedu na tom sezonu s nalíváním benzínu do nádrže... ještě je´dnou díky chlapi a bez nehod

(reakce na) 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 11:11 | Nahoru | #14
polemrd> když ti nevadí že je to rok 98,99 tak si ji kup dá se to poznat podle1chladiče vody a plastů

Naposledy editováno 05.02.2016 11:15:18

1 reakcí na tento příspěvek 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 11:20 | Nahoru | #15
A nejde to nějak zjistit podle VINka? když mi ho pošle?

(reakce na) 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 11:23 | Nahoru | #16

polemrd píše: A nejde to nějak zjistit podle VINka? když mi ho pošle?

dle VIN to zjistit jde... ale Ja1 má pravdu, toto může být jedině 98 nebo 99... nic jiného!

1 reakcí na tento příspěvek 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 11:27 | Nahoru | #17
teď jsem mu volal... má tu motorku chvilku a předchozí majitel mu řekl že to je 2001 tak žil v domění že to fakt 01 je ... říkal že mu psal někdo že to je 99 a né 2001 ták si to zjišťoval podle vinka a je to 99-ka.. co myslíte? ukecat ho na 23-24 tisíc a vzít to?

1 reakcí na tento příspěvek 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 11:36 | Nahoru | #18
http://motorky.bazos...38655/KTM-125-SX.php co ještě říkáte na tuhle? borec mi řekl že mi ju za 35 nechá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 11:58 | Nahoru | #19
[quote=polemrd]teď jsem mu volal... má tu motorku chvilku a předchozí majitel mu řekl že to je 2001 tak žil v domění že to fakt 01 je ... říkal že mu psal někdo že to je 99 a né 2001 ták si to zjišťoval podle vinka a je to 99-ka.. co myslíte? ukecat ho na 23-24 tisíc a vzít to?[/quote

stačí se zeptat kolik má chladičů vody.....taky můžeš kouknout na parts depot.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 12:06 | Nahoru | #20

polemrd píše: http://motorky.bazos.cz/inzerat/57138655/KTM-125-SX.php co ještě říkáte na tuhle? borec mi řekl že mi ju za 35 nechá



je to drahý..čeká tě píst,zadní centrál,přepáčko,koleno výfuku..cca investice 17 t. aby byla v cajku

(reakce na) 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 12:31 | Nahoru | #21
ja1> jak to takhle z fota odhadneš? zrovna třeba koleno na sx-ko doma mám... jinak píst je otázka "pár" korun a s tím se u takových motorek počítá... přepáčko když v něm není vůle je dobré ne? jezdím sjezdy na kole takže o tlumičích něco vím a z fotky si myslím že to poznat nejde..

1 reakcí na tento příspěvek 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 12:35 | Nahoru | #22
přepákovaní 2000Kč, pístní sada 3000Kč a repas zadního tlumiče 2000Kč u známého nevím jak si to počítal ale mě to vyšlo do 9-ti tisíc i s prací

(reakce na) 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 12:48 | Nahoru | #23

kubixx píše: Sebevrazda kupovat 4T za 45 :D

kupoval jsem Husku Te 250 za 45, ale priznavam, mel jsem trochu stesti a kupujiciho jsem trochu znal, zatim jen liju benzin a kupuju doplnky(ktere bych ani kupovat nemusel..) , motor, podvozek, el.vse ok...(rozdelano a zkontrolovano)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 12:52 | Nahoru | #24
ja1> jak stále víc a víc mi vrtá hlavou ta Honda... jak si to myslel? 98-čka má 1 chladič a 99-ka má 2 chladiče?

(reakce na) 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 12:57 | Nahoru | #25
polemrd> 98+99 má jeden chladič, od 2000 a výš má chladiče dva...

98 od 99 poznáš jen dle VINu...

1 reakcí na tento příspěvek 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 13:00 | Nahoru | #26
98- dva menší chladiče, 99- jeden větší chladič... teď jsem na to čuměl na partsdepotu.. ta z toho hulína má jeden takže je to 99 ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 13:05 | Nahoru | #27

polemrd píše: 98- dva menší chladiče, 99- jeden větší chladič... teď jsem na to čuměl na partsdepotu.. ta z toho hulína má jeden takže je to 99 ;)



Čumíš špatně... je to jak ti píšu výš!

http://partsdepot.cz...a/1998/CR125R/25743/

Naposledy editováno 05.02.2016 13:09:26

(reakce na) 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 13:11 | Nahoru | #28
PETARDAK> Sorry, omylem jsem klikl na 88-čku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 14:10 | Nahoru | #29

polemrd píše: přepákovaní 2000Kč, pístní sada 3000Kč a repas zadního tlumiče 2000Kč u známého nevím jak si to počítal ale mě to vyšlo do 9-ti tisíc i s prací



jestli to nebude tím, že motorky očas dělám a pohádkám nevěřím... ale jezdit na tom půjde i bez investic. otázka jak a jak dlouho já se mám rád a nesednu na motorku kterou si neudělám

Naposledy editováno 05.02.2016 14:13:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 2T vs 250 4T

5.2.2016 v 16:30 | Nahoru | #30
ja1> beru tu hondu.. na naučení pořádně pracovat se spojkou mi to na začátek stačí.. hodím to mechošovi ať mi to dá do pucu a sezónu na tom snad odlítám...přišetřím, prodám to a koupím si novější... díky chlapi, fakt si každé rady vážím
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Co říkate na píst a válec Kawasaki KX 125 Vojtech193 3 Dnes v 20:40 kokoška.
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Koupě motorky KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR 125, Yamaha YZ 1... Tomino104 3 14.11.2022 v 20:37 Julip2
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB
pomoc Kawasaki KX 125 Kawamaniak 5 28.3.2022 v 08:31 Fic6


TOPlist