kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale v 22:34 mi to bude už jedno..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 29.01.2016 07:53:57
strakon píše: Stev> kecy, měl i dva Tuňáky Halt se mu přes zimu rozleželo, že to nemá tu Image a lesk Ducati, no a v tom bude asi ten zakopanej pes
To jo, ale v ty dobe snad ani neexistovalo tohle forum a dripp s nima prohanel vrstevniky na bmx
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Padak84 píše: Tak jsem se zbavil výfuků. Otevřel jsem krabici s origo výfukem a zjistil jsem že je to celý orezlý. Poraďte čím nejlépe čistit svody. Jistě se zajímavými nápady jenom hemžíte. Jestli to očistit jen mechanicky nebo nějakým nátěrem. Dokonce jsem přemýšlel i o termoizolační pásce.
Na hrubou rez zkus Coca-Colu...fakt to funguje! A pak jak píše Libor, pasta a kotouč.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Coca-cola sice funguje, ale začne to reznout ještě víc.. To mám vyzkoušený, na to bych se vysral, radši..
... Peťo...jakákoli černota a dokonce i nerez pokud z něj odrbeš oxidy...začne znovu reznout... umocněno tepelným namáháním.
Za prvé to musíš očistit a pak nějak ošetřit... tedy ideálně rozleštit ...
Naposledy editováno 29.01.2016 09:05:52
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Takže běžně jsem vzal hadr, obtočil kolem laufu a tahal...lauf se za půl minuty zahřál a já tam tu kostku přiložil - maličko se natavilo a já hadrem znovu leštil a postupně dotavoval. Jasný, že na místa kde se dostaneš je nejlepší hadrák na vrtačce. Ale je dost míst kde ti nezbyde nic než hadr a tvoje zádový svaly ...přeji dobrou chuť
Za prvé to musíš očistit a pak nějak ošetřit... tedy ideálně rozleštit ...
Člověk se pořád učí.. Leštit jsem to tenkrát nechtěl a nevěděl jsem, jestli na to pak můžu něco prdnout a hlavně co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Cheche www.motorkari.cz/motobazar/motorky/aprilia/aprilia-rsv4-r/aprilia-rsv4-r-888502.html
Čeče nemít duc tak si to hned jedu koupit!
Náhodou to dělá dobře, se svezl na tolika bajkách...
assassin píše: zajoch: idealni je poradnej olejovej separator - aby zpet nesla olejova mlha, ale uz opravdu zkondenzovanej olej a "studenej" vzduch.... superbike z TL mel spearator uplne na konci podsedlaku a kilometr dlouhy hadice - nedelali by to kdyby to nemelo smysl... u V2 vetsi nez u R4.....
Nějakej článek na tohle téma jsem našel závodní Duc 9xx mívají taky pod sedlem nádrž jako kráva, ale na monsteru se nepohybuju většinou v takovejch točkách, aby to plivalo jak okruhovka...
Stev píše: z.a.j.o.c.h> nestačil by jen kvalitní mosfet regulátor? Na vtr se doporučuje taky, a taky je umístěnej pod sedlem. Já teda upravuju kde co, plánuju se letos pustit do airboxu, ale zrovna tohle tam nechávám sériový ...
link
Stačil, to samý by stačil asi lépe chlazenej origo, ale je to min 1500,-, šoupnout ho jinam je ekonomičtější
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
a to mi vysvětli s tou lambdou... normálně je do bachoru zašroubovaná zepředu...stejně jako tady ....krom toho...lambda stejně řídí jen volnoběh ...