AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Tak tam pozdravujte Kubu
U nás sněhu stále po kkt a z mantinelů teče solenka.
Do toho nepojedu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Čmoud píše: Verdom> Kuba je kousek dál a tam to asi nestihnem
Já nemyslel tu Kubu, ale toho Kubu
Jsem myslel, že jedete do Neveklova za ním.
Pokud ne, tak i tak si to užijte.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Čmoud píše: Verdom> třeba se přidá a poradí nám dobrou restauraci a nebo hospodu.Když tam stavim,tak na benzínce na kafe a nebo na rohu náměstí jsou takové lahůdky.
Neveklov celkem znám. Na rohu náměstí v radnici je taky kino a vedle něj hospoda. Tam jsem měl snad nejlepší rajskou v životě.
Je to asi tři roky, ale dodnes nepřekonatelný kulinářský zážitek.
Jinak kousek od Neveklova je naše partnerská obec Maršovice.
Ale tam nic moc není.
U nás stále bílo - on-line webcam
Snad to do jarní jawa jízdy sleze. ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Fotky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
hrnous píše: Někde se pokusím vyhrabat fotky Travelky s originál hondím motorem,. výfuky a kdovís čím,. Jinak k těm námluvám, ty byly opravdu napřed v ČZ a posléze v Jawě, ovšem s klasickou novodobou travelkou to nemá nic společného..to bylo o deset let předtím..
Vyfotil jsem ji v roce 2006 v tehdy ještě otevřené podnikové prodejně JAWY v Brodcích.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
[quote] Pořád si myslím, že skončit s Travelkou 250 byl krok vedle. Tady ten motor není nachromovaný jak čína a vypadá to mnohem lépe. Jawa mohla mít vyřešeného nástupce 350
Naposledy editováno 27.01.2016 14:01:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
elevator píše: [quote=Kire640]Vyfotil jsem ji v roce 2006 v tehdy ještě otevřené podnikové prodejně JAWY v Brodcích.
[quote] Pořád si myslím, že skončit s Travelkou 250 byl krok vedle. Tady ten motor není nachromovaný jak čína a vypadá to mnohem lépe. Jawa mohla mít vyřešeného nástupce 350
Přesně dva válce dva výfuky a Jawa mohla zůstat Jawou ,jak by řekla Škopková se divím,že je v tom rusku furt baví lejt olej do nádrže.
hrnous píše: elevator> On se ten motor dá taky krásně nalakovat..
http://hrnous.rajce....Jawa_250_Travel_597/
Jenomže ouha - jedna věc sů papírové údaje a druhá praktická zkušenost.
Páč jest notoricky známé, že krouticí moment u 2T symetráku leží obvykle hnedle vedle špice max. výkonu a z toho plyne, že pokud se chce, aby to fungovalo, musím se s otáčkama pohybovat tam.
Kdežto 4T mívá otáčky krouťáku krapet jinde a vo to de. Jezdí se přece na krouťák.
Jízdní projev je úplně jiný a motorka je funkčnější.
Enomže to by nesměli byt v Jawě oslé, keří nejsů schopni todle zákazníkom vysvětlit a třebas udělat jízdní test s oběma motorkama na - dejme tomu - 200km a ono by se uvidělo.
Navíc třebas konkrétně CBčko se dá převrtat o neuvěřitelný rozměr, čehož důkazem budiž ono Yuki SPT, které má onen okopčený motor převalený skoro o centimetr...a jede to oproti třindě eště víc neuvěřitelněji. A za míň..
Jo, možná u tych čínských nudlí byly problémky s chlazením, tak to pro jistotu dali do vody.
No a ve spolupráci s klukama čínskýma a nebo aj bez nich enom udělat retro dekle na ventily a Jawa 350 OHC je na světě .
Mírný pokrok v mezích zákona je to, co funguje, všecky revoluce vždycky byly jeden velký průser.
Naposledy editováno 27.01.2016 14:57:13
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Marja, když sem se tohle dozvěděl, tak sem šel do kolen.
Páč když se jich rusák na to optal, nebyli schopni dát mu uspokojivou odpověď.
Jako správný prodejce musím umět všecko zdůvodnit...zaslůžili by si pár po tlamě a nebo zkrachovat!
Páč smradlavý dvotakt nemá budoucnost a území, kde se dá prodávat, se"...limitně blíží nule" .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Čili když to takto prezentovala ta dáma, tak to museli velice dobře vědět aj šéfové.
No a - věděl někdo z motoristické veřejnosti, že by snad Jawa připravovala čtyřdobého nástupce populární třistapadesátky? (tak by mohlo znít oficiální prohlášení továrny).
Kulový.
Místo toho, aby promyšlenými tahy propagačního oddělení pracovali na skvělém obrazu nástupce, mlčeli jak Fučík.
Takže mohli do budoucna mět jakýs takýs přísun financí.
Páč takoví já, Bimbamové a spol. by rádi sedlali funkční, úsporný, spolehlivý, nenáročný a na svůj objem výkonný stroj své oblíbené značky.
Na litra jim mnozí z vysoka oné, na šestistovku taky.
Naposledy editováno 27.01.2016 15:58:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Zdenalbenal píše: hrnous> Když sem v Týnci v prodejně tu červenou dvěpade viděl, tak ta ženská za pultem poudála, že je to náhrada třindy...
Čili když to takto prezentovala ta dáma, tak to museli velice dobře vědět aj šéfové.
No a - věděl někdo z motoristické veřejnosti, že by snad Jawa připravovala čtyřdobého nástupce populární třistapadesátky? (tak by mohlo znít oficiální prohlášení továrny).
Kulový.
Místo toho, aby promyšlenými tahy propagačního oddělení pracovali na skvělém obrazu nástupce, mlčeli jak Fučík.
Takže mohli do budoucna mět jakýs takýs přísun financí.
Páč takoví já, Bimbamové a spol. by rádi sedlali funkční, úsporný, spolehlivý, nenáročný a na svůj objem výkonný stroj své oblíbené značky.
Na litra jim mnozí z vysoka oné, na šestistovku taky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Neveklov ? Rád bych jel, ale je tady sníh, cesty mokré, v lesích namrzlé, prostě leden...na vhodné počasí si tady na Vysočině musíme počkat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
kehaj píše: Verdom> JJ tady to dnes šlo
To počasí vám závidim.
A co se týče JAWY.
Chce se mi brečet, když vidím, co mohlo být.
A stačilo jen kdyby to nebyli tupouni....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
milan1963 píše: Třeba se ještě prodej J 660 rozjede. Ale musí se najít dost fandů, kteří budou ochotni dát 160 až 200 tisíc a motorku si dodělat. Jako já.
.
Milane myslíš, že propustí polovinu pacientů z rohovýho baráku u nás (pobočka Kosmonos)? To mě nenapadlo, musím se tam zeptat
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |