Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12
Na opačnou stranu, se stejnou motorkou jsem narazil na technika, který si pro hlídce pomlaskával, jak jde vidět, že je vše v továrním provedení .
Teď mě kamoš zařizoval evidenčku na druhé motorce, co taky není v origo, místo polokapot má kapoty z jiné moto. Ptal se na STK a tam mu technick řekl, že to STK by neměl být problém (viditelné na první pohled, lamináty v plniči, dodělávané čočky).
Schodou okolností měním tu masku, ale to bylo v plánu kvůli epším světlům a ochraně před větrem a ne kvůli STK. Jak to tak čtu, tak to radši nejdřív vezmu jen sprejem, abych neplatil lak a pak zjistil že zbytečně. I tak STK radši svěřím někomu s osobní znalostí, než se tam s nim hádat. Ať jdou s tou buzerací doprdele.
Naposledy editováno 22.01.2016 17:48:13
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
8steve píše: Je to sice trošku něco jiného, ale zeptám se vás, když se tu bavíte o STK. Může být na STK problém s tím, že je motorka v techničáku omezená např. 25/35 kw a v reálu je otevřená ? Poznají nějak těch pár kw navíc a můžou z toho být nějaký problémy, kromě pojišťovny při havárce ?
sotva, nemaj jak.
Růža1800 píše: Zeptám se... Jak ten borec na STK pozná, že je moto v původním stavu a není tam nic navíc??? Přece nemá podrobnou fotogaleii každý motorky?
Tezko, protoze vetsina znich rozumi motorkam jak koza petrzeli.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
baks píše: Je to jenom buzerace a by mohli vybrat víc peněz.
Ten Ťok je pěknej čů...k. Nechápu komu tím prospěje. Prostě stačí aby to brzdilo, svítilo a nic z toho nečouhalo. V Belgii dokonce motorky vůbec na STK nemusí a u nás budou buzerovat kvůli jiným zrcátkům, nosičům kufrů a podobně. Ano se pomalu mění na KSČ, zavádí tady policejní stát jako dříve.
A ještě ten Ťok zkurvil převody vozidel.
Naposledy editováno 22.01.2016 20:11:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
e: já budu mít taky honičku
Naposledy editováno 22.01.2016 20:18:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
4 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Kluka co ode mě koupil moto nenechali prolézt kvůli hmotnostnímu indexu pneu, která byla dokonce origo, co k motorce patří, jenom to asi někdo blbě zapsal do TP. Podotýkám rozměr pneu seděl. A druhá věc kvůli které neprošel byly chybějící stupačky spolujezdce, jelikož prý je v TP zapsáno jako dvoumístné a tudíž musí mít zadní stupačky. Takže tak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
jezdis na stk casto, tak predpokladam ze tam nekoho znas , takze vis co projde a co ne. Ja jedu rocne t.ak s 10 motorkama maximalne a da se snima mluvit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Kdyby mě vyhodil kvůli kolům, tak je před ním sundám - co není na moto není určeno ke kontrole a ať si napíše do protokolu, že je vozidlo nekompletní.
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Podotýkám, že rozměr pneu seděl. Jsou tam original pneu. Jen to nebylo 73W, ale 69W. Ta pneumatika 73W v tomhle rozměru dokonce ani neexistuje.
Když sundáš kolo, tak moto nesplňuje rozměry uvedené v TP a tudíž neprojdeš. U evidenčky se právě porovnává TP s moto. Klidně na to vezmou i metr. Tou už bylo.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
MichalR66 píše: Takže pánové první zkušenosti ne s technickou ale dokonce jenom evidenčkou.
Kluka co ode mě koupil moto nenechali prolézt kvůli hmotnostnímu indexu pneu, která byla dokonce origo, co k motorce patří, jenom to asi někdo blbě zapsal do TP. Podotýkám rozměr pneu seděl. A druhá věc kvůli které neprošel byly chybějící stupačky spolujezdce, jelikož prý je v TP zapsáno jako dvoumístné a tudíž musí mít zadní stupačky. Takže tak.
Na evidencce nemaj co resit prenumatiky, maj resit vinka a jestli chces prihlasovat motorku ktera je na puvodnim technicaku nic vic. Ale zazil jsem to uz pred 2ma rokama kdyz jsem prihlasoval duka, jeden debil zkoumal pneu a resil ze je tam jinej rozmer. Na to je jediny reseni jet jinam.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Sám jsem nikdy neměl problém projít přes technickou, protože vše mám s homologací a TK půjdou po nehomologovaných věcech, jako jsou nepovolené osvětlení, zásahy měnící konstrukci vozidla, pneu neodpovídající TP..... údajně po čip tuningu.....
Na TK nejsou úředníci z magistrátu, ani komisaři z autoškoly,aby nás drbali a vyhazovali za nesmysly.
gugo píše: Na evidencce nemaj co resit prenumatiky, maj resit vinka a jestli chces prihlasovat motorku ktera je na puvodnim technicaku nic vic. Ale zazil jsem to uz pred 2ma rokama kdyz jsem prihlasoval duka, jeden debil zkoumal pneu a resil ze je tam jinej rozmer. Na to je jediny reseni jet jinam.
Bohužel nemáš pravdu, při evidenční kontrole se kontroluje soulad vozidla s predlozenymi doklady. Tzn. všechny položky uvedené v TP, jako např. rozměr pneu, vin, typ motoru, barva, rozměry vozidla, brzdové systémy, atd...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
mluzny20 píše: Stev> jo tak to bylo dal si E a bylo. Ale ted musi udelat fotografii kazdého vozidla a poslat na ministerstvo dopravy. A fotografie musi souhlasit s originální motorkou tak jak byla vyrobena. a nevím jestli kvuli 1000 kc navíc bude riskovat zamestnáni.
Nic osobního, ale to je hrozná kravina. Kdo asi tak na STK případně na MD ví, jak vypadala originální matorka a kde je psáno, že mohou po cestách jezdit pouze originální vozidla? Mimochodem, kolik neorigináních dílů má homologaci a mohou se na motorkách s klidným svědomím povyměňovat? Nespočet. Fotí se kvůli tomu, aby bylo dokázatelné pochybení STK v případě, že nějaký totální vrak s čerstvým, pár dní starým razítkem z STK někde způsobí průser, což se v minulosti poměrně často stávalo a nikdo nechápal, jak mohl projít STK, kde STK tvrdila, že všechno bylo v pořádku. Každopádně jsem na ten přístup STK v letošním roce taky zvědavý, ale žádné velké změny u běžných motorek nečekám. Tahle panika je dle mého uměle vytvořena některými posery, co hledají ve všem negativa za každou cenu a hospodskými povídačkami.