paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2016 v 09:36 | Nahoru | #10591
JollyJoker> nejen tvůj...
...ale jak tu někdo napíše...trh si to žádá.
Leč, paralelou k TV, pan Železný na svých koláčích taky jasně v devadesátých letech dokazoval, že trh si takovou skladbu žádá... problém je v masovosti. Jestliže se staly bajky masovou záležitostí...nemůžeš s jedinečností (v rámci běžných cen) prostě uspět...tedy Ducati zákonitě musí inklinovat k cestě masovosti stejně jako ostatní značky ...je to dobře ?...je to špatně? ... kdo ví ...? Bůh ? Drippera?

Milovníci Italských krásek

21.1.2016 v 09:38 | Nahoru | #10592
Je jasné, že výrobou Panigale chtěli být hlavně konkurenceschopní v SBK. U tohodle modelu -na rozdíl od třeba 1098- se moc nehledělo na běžného zákazníka. Jen namátkou: vzdali se suché spojky, trubkového rámu, výfuků pod sedlem, rozvodového řemene nebo klasického airboxu. Vše podřízeno jedinému a to vyhrávat SBK a vyždímat z V2 maximum.

Naposledy editováno 21.01.2016 09:40:18

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.1.2016 v 09:41 | Nahoru | #10593
Strakon:ten červenej je vyloženě hnusnej a ten černej už bych bral.Jenom by to chtělo malinko jiný světlo

Drippera: hae a byly to určitě vychcaný vidle,nebo jen byly mastnější stírací kroužky po servisu?Kdyby to druhý,tak to přeci vůbec nevadí

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.1.2016 v 09:43 | Nahoru | #10594
Mezi 1199 a 1299 je prej neskutečnej rozdíl v motoru.. Ta nová jede jako prase.
Ale stejně Gigi prohlásil, že aby byli konkurenceschopní, hlavně Kawa a Aprilia, musí mít 4 válec.
Údajně jsou s výkonem 2V na konci.. Tak jsem zvědavej, jestli přijde v budoucnu superbike s V4??

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2016 v 09:44 | Nahoru | #10595
Franco82> já si přípravu na 5.1 nechal udělat, krásné zdířky mám za pohovkou ale asi fakt zůstanou nevyužité, nebo holt prostě až někdy. díky za tip na hifibazar. nebudu do toho zabředávat do hodnoty levnějšího přibližovadla, jak říkám nejsem žádný ztíženec an hifi apod. ale jen vylepšit to zlo co se line z bedny.
levnější receiver a obstojné 2.0 budou ideál, na tuc tuc basy kakám

Milovníci Italských krásek

21.1.2016 v 09:53 | Nahoru | #10596
O tuctuc basy vůbec nejde.Jde o to,že v rozumný citlivosti aby to umělo hrát i potichu seženeš spíš 2.1,než stereo

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2016 v 09:54 | Nahoru | #10597

t_freedom píše: ...auto a moto motory nebudou už dneska z hlediska materiálů zase tak moc rozdílný, technologie fičurin taky dost podobný ...jen ta sériovost hraje roli... a oni si za to řeknou jak za oholený Mondeo, nebo Oktávku.
A ve finále jdou dnes taky určitě cestou šizení na krev a šetření kde se dá...



ne že bych viděl do automotive průmyslu a nejsem si jistej co tím vlastně chceš říct, ale čistě laicky:

- motorek se prodá řádově míň a musí se zaplatit výroba
- přesnost a náročnost výroby u auta bude asi jinde, když vezmu že jen vidle a rám musej bejt rovný, a nedá se to nikde na kolech doštelovat, nebo motor co zvládá mnohem vyšší otáčky
- když už, srovnával bych s prémiovejma značkama, rychlý motorky jsou luxusní segment

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2016 v 10:24 | Nahoru | #10598
zmulin> Hej. Tož když to bylo natečené až na spodkách šavlí... Poznám mastný kluzák a vychcané šavle.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2016 v 10:35 | Nahoru | #10599
drippera> A tak to jó,já jen jestli zase nezveličuješ

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.1.2016 v 10:42 | Nahoru | #10600
Zdar hoši dotaz - jak nejlepe prevezt komplet vyfuk do belgie a pak zase zpet - ups nebo kamion nebo nejake dalsi firmy co se tim zabyvaji nebo jakakoliv rada?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2016 v 10:47 | Nahoru | #10601
DoktorARO> nejlépe - rozumím nejlevněji - asi sběrka ...
obvolej spedice, dvě tři... např. CS Cargo, Gebrüdera, Bohemia cargo (nebo o kom víš že dělá benelux) ... řekni jim váhu, obejm ať ti řeknou jak by ti to tam dostali.
S UPSkou, nebo DHL se podle mě pod 5litrů nevejdeš...

Naposledy editováno 21.01.2016 10:51:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2016 v 10:52 | Nahoru | #10602

DoktorARO píše: Zdar hoši dotaz - jak nejlepe prevezt komplet vyfuk do belgie a pak zase zpet - ups nebo kamion nebo nejake dalsi firmy co se tim zabyvaji nebo jakakoliv rada?


Jsem nedávno posílal zábradlí (3000x1500 mm váha 32kg) do Dánska. Nějak jsme ho pozapoměli nalakovat. Nejlevněji vyšlo letecky. Svozová firma si ho u nás ve firmě vyzvedla a o víc jsme se nestarali. Cena 2890,-kč Doba dodání 2 - 3 dny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2016 v 10:56 | Nahoru | #10603
dejavue> super a ta firma?jmeno?:)

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2016 v 11:00 | Nahoru | #10604
Petta> To řekne Ducati vždycky,když se snaží zatlačit Dornu o povolení zvětšení obsahu 2V vs 4V.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2016 v 11:00 | Nahoru | #10605

DoktorARO píše: dejavue> super a ta firma?jmeno?:)


smartex

Je tam kalkulace, takže hned víš za kolik.

Naposledy editováno 21.01.2016 11:01:15

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2016 v 11:05 | Nahoru | #10606
dejavue> tywoe dobrý taky z dovolením použiju

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2016 v 11:06 | Nahoru | #10607
Tifone> a aj ja

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.1.2016 v 11:10 | Nahoru | #10608
Ještě nechápu jednu věc... RSV4 má teď obsah 1100ccm. To znamená,že v SBK budou dojíždět soukromé týmy staré V4 s obsahem 1000ccm?? Nebo tuší nové pravidla ve WSBK?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2016 v 11:15 | Nahoru | #10609
dejavue> fakt hezký

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2016 v 11:16 | Nahoru | #10610

JollyJoker píše: Ještě nechápu jednu věc... RSV4 má teď obsah 1100ccm. To znamená,že v SBK budou dojíždět soukromé týmy staré V4 s obsahem 1000ccm?? Nebo tuší nové pravidla ve WSBK?



nechcete raději řešit ty psy ???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2016 v 11:16 | Nahoru | #10611

Tifone píše: dejavue> tywoe dobrý taky z dovolením použiju


Kvůli jednomu zábradlí nemohli předat elektrárnu co stavěli 6 let.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2016 v 11:17 | Nahoru | #10612

JollyJoker píše: Ještě nechápu jednu věc... RSV4 má teď obsah 1100ccm. To znamená,že v SBK budou dojíždět soukromé týmy staré V4 s obsahem 1000ccm?? Nebo tuší nové pravidla ve WSBK?



jen tuono

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.1.2016 v 11:30 | Nahoru | #10613
Kalkulace mi vysla na cca 700kc,potom jsem s nima mluvil tak prihodili nulu a je to 7000kc...to tam radsi zajedu

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2016 v 11:33 | Nahoru | #10614

drippera píše: zmulin> Hej. Tož když to bylo natečené až na spodkách šavlí... Poznám mastný kluzák a vychcané šavle.



Vychcanů šavlu máš v gaťách

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2016 v 11:34 | Nahoru | #10615

zmulin píše: drippera> A tak to jó,já jen jestli zase nezveličuješ



Tož tentokrát ne...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2016 v 11:34 | Nahoru | #10616
DoktorARO> skus mojí alternativu...
zavolej přímo k dopravci...nebo spedici...ať ti to hoděj do návěsu...

Naposledy editováno 21.01.2016 11:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2016 v 11:36 | Nahoru | #10617

JollyJoker píše: Ještě nechápu jednu věc... RSV4 má teď obsah 1100ccm. To znamená,že v SBK budou dojíždět soukromé týmy staré V4 s obsahem 1000ccm?? Nebo tuší nové pravidla ve WSBK?



1100 je v tuonu. RSV je litr. Ted s privlastkem RF. Uz to tak bylo loni. A Pani ma 1299 na silnici a 1199 na soutez.

Naposledy editováno 21.01.2016 11:37:23

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2016 v 11:37 | Nahoru | #10618

dejavue píše: Kvůli jednomu zábradlí nemohli předat elektrárnu co stavěli 6 let.



Ostrava je region razovyty

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2016 v 11:40 | Nahoru | #10619
Stev> Aha...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2016 v 11:42 | Nahoru | #10620

DoktorARO píše: Kalkulace mi vysla na cca 700kc,potom jsem s nima mluvil tak prihodili nulu a je to 7000kc...to tam radsi zajedu



No a nebude mít firma ve které dělá Dejavue jinou cenu???Třeba by to šlo přes něho poslat Jo a zvědavost:to jako posíláš tam a jiný lauf se vrátí(možná)???
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist