kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
...ale jak tu někdo napíše...trh si to žádá.
Leč, paralelou k TV, pan Železný na svých koláčích taky jasně v devadesátých letech dokazoval, že trh si takovou skladbu žádá... problém je v masovosti. Jestliže se staly bajky masovou záležitostí...nemůžeš s jedinečností (v rámci běžných cen) prostě uspět...tedy Ducati zákonitě musí inklinovat k cestě masovosti stejně jako ostatní značky ...je to dobře ?...je to špatně? ... kdo ví ...? Bůh ? Drippera?
Naposledy editováno 21.01.2016 09:40:18
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Drippera: hae a byly to určitě vychcaný vidle,nebo jen byly mastnější stírací kroužky po servisu?Kdyby to druhý,tak to přeci vůbec nevadí
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ale stejně Gigi prohlásil, že aby byli konkurenceschopní, hlavně Kawa a Aprilia, musí mít 4 válec.
Údajně jsou s výkonem 2V na konci.. Tak jsem zvědavej, jestli přijde v budoucnu superbike s V4??
levnější receiver a obstojné 2.0 budou ideál, na tuc tuc basy kakám
t_freedom píše: ...auto a moto motory nebudou už dneska z hlediska materiálů zase tak moc rozdílný, technologie fičurin taky dost podobný ...jen ta sériovost hraje roli... a oni si za to řeknou jak za oholený Mondeo, nebo Oktávku.
A ve finále jdou dnes taky určitě cestou šizení na krev a šetření kde se dá...
ne že bych viděl do automotive průmyslu a nejsem si jistej co tím vlastně chceš říct, ale čistě laicky:
- motorek se prodá řádově míň a musí se zaplatit výroba
- přesnost a náročnost výroby u auta bude asi jinde, když vezmu že jen vidle a rám musej bejt rovný, a nedá se to nikde na kolech doštelovat, nebo motor co zvládá mnohem vyšší otáčky
- když už, srovnával bych s prémiovejma značkama, rychlý motorky jsou luxusní segment
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
obvolej spedice, dvě tři... např. CS Cargo, Gebrüdera, Bohemia cargo (nebo o kom víš že dělá benelux) ... řekni jim váhu, obejm ať ti řeknou jak by ti to tam dostali.
S UPSkou, nebo DHL se podle mě pod 5litrů nevejdeš...
Naposledy editováno 21.01.2016 10:51:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: Zdar hoši dotaz - jak nejlepe prevezt komplet vyfuk do belgie a pak zase zpet - ups nebo kamion nebo nejake dalsi firmy co se tim zabyvaji nebo jakakoliv rada?
Jsem nedávno posílal zábradlí (3000x1500 mm váha 32kg) do Dánska. Nějak jsme ho pozapoměli nalakovat. Nejlevněji vyšlo letecky. Svozová firma si ho u nás ve firmě vyzvedla a o víc jsme se nestarali. Cena 2890,-kč Doba dodání 2 - 3 dny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: dejavue> super a ta firma?jmeno?:)
smartex
Je tam kalkulace, takže hned víš za kolik.
Naposledy editováno 21.01.2016 11:01:15
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: dejavue> tywoe dobrý taky z dovolením použiju
Kvůli jednomu zábradlí nemohli předat elektrárnu co stavěli 6 let.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Ještě nechápu jednu věc... RSV4 má teď obsah 1100ccm. To znamená,že v SBK budou dojíždět soukromé týmy staré V4 s obsahem 1000ccm?? Nebo tuší nové pravidla ve WSBK?
jen tuono
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Ještě nechápu jednu věc... RSV4 má teď obsah 1100ccm. To znamená,že v SBK budou dojíždět soukromé týmy staré V4 s obsahem 1000ccm?? Nebo tuší nové pravidla ve WSBK?
1100 je v tuonu. RSV je litr. Ted s privlastkem RF. Uz to tak bylo loni. A Pani ma 1299 na silnici a 1199 na soutez.
Naposledy editováno 21.01.2016 11:37:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: Kalkulace mi vysla na cca 700kc,potom jsem s nima mluvil tak prihodili nulu a je to 7000kc...to tam radsi zajedu
No a nebude mít firma ve které dělá Dejavue jinou cenu???Třeba by to šlo přes něho poslat Jo a zvědavost:to jako posíláš tam a jiný lauf se vrátí(možná)???