kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> tak ten sw má už i tady Mambo...jen se stále prý bojí do toho sahnout.
Tak jestli někdo umí naprogramovat čistou jednotku tak ECU na MG nebo Ducati dokáže taky.
Šlo mi o to, když se tu někdo ptal na PC pro ducati,kde to je plně programovatelný v době kdy PC umělo jen palivo...což je škoda nevyužít potenciál předstihu
Ono u toho serioveho motoru,jeste kterej je urcenej pro jezdeni pro rohliky a ne na okruh,je ten potencial prestihu opravdu vcelku zanedbatelnej.
Naposledy jsem delal dve R1 M1 prepsani origo jednotky a kdyby to nebylo na okruh,tak bych do prestihu ani nelezl.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: silverrrr> A musí to být za každou cenu DUC?? Chvilku jsem uvažoval o tomto Tuonu V4,ale teď jsem koupil auto,tak se musím uklidnit....
Tuono V4 APRC
No jo, ale není to ta Ducati. Koupí Aprilku a stejně mu ta Ducati bude vrtat v hlavě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejavue píše: No jo, ale není to ta Ducati. Koupí Aprilku a stejně mu ta Ducati bude vrtat v hlavě.
Co co cožééééé...???? To jdeééé? Vy snad někoho takovýho znááááte?????
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: Co co cožééééé...???? To jdeééé? Vy snad někoho takovýho znááááte?????
Myslím Martine, že jsem to nevědomky psal i o tobě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: dejavue> To máte těžký život,být omezený jen na jednu značku....
2x Honda
2x Kawasaki
2x Ducati
1x Aprilia
1x Suzuki
1X Yamaha
Ovšem pouze u Ducati jsem po prodeji truchlil a furt mi vrtalo v hlavě to PROČ! Tak jsem do toho šel zase a už asi značku měnit nebudu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejavue píše: 2x Honda
2x Kawasaki
2x Ducati
1x Aprilia
1x Suzuki
1X Yamaha
Ovšem pouze u Ducati jsem po prodeji truchlil a furt mi vrtalo v hlavě to PROČ! Tak jsem do toho šel zase a už asi značku měnit nebudu.
No kuuurva vidíš !!!!!!!!!!
Já taky nějak pozapomněl, sakra...Když se kuknu mnogo let tomu nazad.
YAMAHA, KAWASAKI, HONDA, několikrát SUZUKI, aprilia, BETA, TRIUMPH, DUCATI snad všecky..
Vždyť já je mám rád všeckýýýý...
drippera píše: No kuuurva vidíš !!!!!!!!!!
Já taky nějak pozapomněl, sakra...Když se kuknu mnogo let tomu nazad.
YAMAHA, KAWASAKI, HONDA, několikrát SUZUKI, aprilia, BETA, TRIUMPH, DUCATI snad všecky..
Vždyť já je mám rád všeckýýýý...
Tak o čem to tady JollyJoker píše, nevíš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: dejavue,drippera> Z různých montážních linek leze tolik krásných motorek,ale vy koukáte jen do Bologne,nebo do jeho bazarového oddělení po Evropě...
No právě
Jenomže jak jsem si laťku nastavil, tak skáču. Velkým SF jsem to DUC-pachtění završil a ať se dívám jak se dívám, nevím, co bych si od nich ještě pořídil. Šanci sehnat znova krásného-nepadnutého a málo jeteho SF pod tři kila je utopie. Monster 1200S přijde na řadu později, páč v tom nahrbeným posedu a v jednodílce jsem na tom vypadal jak piča. A stejně to nefunguje tak jak velkej strýt a to solo lítání mě na tom zas až tak nefascinovalo. Multošky a motardy nejsou můj šálek kávy, na to jsem též musel přijít sám a co včil? Velká Panigale je finančně nedosažitelná a po SF1098 kupovat nějakou stařenku v podobě S4Rs (pánové prominou) jenom pro to, abych měl na nádrži zase nápis DUCATI? Né, děkuji, nechci...
Ale dost fňukání, přezut RSV, vyměniť olej a brzdovku a jde se na lov!
Harmanec, Jeseníky, Bílá, Brno...
Život jde dál a jednou, možná, v budoucnu, až mi ho postavěj znova...
Tak si ho zase pořídím. Vždyť to těšení se a čekání bývá na konec lepší, než samotný akt!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: si ho zase pořídím. Vždyť to těšení se a čekání bývá na konec lepší, než samotný akt!
Nebude mít suchou spojku a víš, že to bude pro tebe problém. I v budoucnu.
strakon píše: drippera> já myslím, že letos toho X-tého Streeta zase dáš nebo si ho postav z té Panigale
Jistě, že jó.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Za mě doporučuju stereo nebo 2.1 a kvalita záleží jen na tvých financích a výběru. Docela dobře se dá koupit na hifibazaru . Bohužel tam nevedou Xaviany
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: drippera> A jel si Panigale??
Jenom starou (1199S) a jenom kolem komína. Ale pocity jsem z ní měl smíšený. V různých režimech se to chová podivně. Odezva na plyn (elektronickej) je děsná, stejně jako na Monsteru 1200. Jde to strašně lehce. V porovnání s RSV4, ta má sice taky potenciometr, ale máš pocit, jako by jsi lankem otevíral klapku sání! Fakt...
No a ta Panigale "dole" a vlastně i ve středu vůbec nejela! Připadalo mi to, jako bych jel na šestce, co se podání výkonu týče. Veliké zklamání. Nic, nic nic a až pak chytnou saze. Když si vzpomenu na první čtení v Motohouse, asi fakt začnu brát ty jejich žvásty s rezervou.
No a pak jsem se bavil s p.Kohoutkem (ROSSOMOTO) a ten tvrdí, že ta nová (1299) je úplně jinej svět a že to funguje už vod spoda. Rád bych tomu věřil, ale ještě jsem to nezkoušel.
No a na konec jsem nepřišel na jedinej důvod, v čem bych se měl povozit lépěji na motorce za 400 (cena slušné jeté Pani) o proti RSV (o stopade míň).
No a v taky to byla rok stará Panigale (to eSko na které jsem jel) a měla tak rezavý svody a vychcané předky (cca 6tis.km na budíku!!!) že mi vzhledem k její pořizovačce z toho bylo zle..
Naposledy editováno 21.01.2016 08:59:12
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
drippera píše:
No a na konec jsem nepřišel na jedinej důvod, v čem bych se měl povozit lépěji na motorce za 400 (cena slušné jeté Pani) o proti RSV (o stopade míň).
Hele kdo se naboural Dripperovi do profilu? Já myslel že hodnota nápisu na nádrži je nevyčíslitelná?
Franco82 píše: Lazyfucker> Tohle dilema jsem měl teď při stavbě baráku, zda si udělat přípravu pro 5.1 nebo zůstanu o svého oblíbeného sterea. Nakonec jsem usoudil, že stereo mi stačí bohatě i na filmy, poslech muziky převažuje, satelity bych musel řešit v prostoru krkolomně a navíc by to v slušný kvalitě stálo ranec. Po nainstalování slušného sterea budeš příjemně překvapen. Sice toho moc neuslyšíš zezadu, ale zas to nebude znít, jako když kastrovanej tuberák bleje do plastovýho kýblu v koupelně.
Za mě doporučuju stereo nebo 2.1 a kvalita záleží jen na tvých financích a výběru. Docela dobře se dá koupit na hifibazaru . Bohužel tam nevedou Xaviany
taky bych šel cestou dvou kvalitních beden a receiveru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já ti nevim. Je to doma (v garáži) postavený streetfighter. Něco jako první Tuono. Tahle maska patří prostě na starého SF. Když to takto nabastlíš, nepůsobí to jako celek kompaktně ani líbivě. Možná trochu agresivně, ale to je tak všechno. Taky mi tu chybí ta silueta stroje, na předek nahrbený, zlý a kompaktní bajk.
Na rovinu, mě se to moc nelíbí..
A 1199 v dlouhodobém testu by Motorrad:
7 000 km: netěsnost ventilových vík a něco s kapotama
11 000: výměna výfukových dílů, přívěra v hajzlu
25 000: problémy se zapalováním už od začátku, snažili se najít závadu, bez úspěchu
34 000: uvolněný zadní brzdový kotouč, prasklý řetěz, dle výrobce jediný případ
35 000: opět uvolněný brzdový kotouč, všechny 4 šrouby vypadnuté, stejný systém je na 1098, 1198, Diavel, Multistrada a SF.
majitelé by měli dát šrouby na pořádné lepidlo a místo pohledové kontroly každých 15 tis. km, je v servisním předpisu kontrola
Nm., jestli nejsou povolené. Jestli jsou pod 30 Nm., zase nové lepidlo a utáhnout..
Takže majitelé všech těchto modelů by měli raději kouknout na svůj kotouč a šrouby..
Ducati neodhalila příčinu, zda je to materiálem nebo konstrukční vadou..
Naposledy editováno 21.01.2016 09:18:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A ve finále jdou dnes taky určitě cestou šizení na krev a šetření kde se dá...