kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak homologovaný koncovky na neorigo svody plánuju taky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
silverrrr píše: Frennky> jojo je to tak a říkal mi, že dovezou s4rs testatreta tak vidíme co to bude a za kolik :)
Za cca 10 dnů privezou bílou testrastrettu za 185 tis.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
- teplota oleje
- teplota vzduchu
- otáčky
- TPS pozice
- předstih
- dávka
bůhvíco jsem ještě zapomněl...
kdyby tu kostru měl někdo předělávat stráví na tom prostě nekonečně času ... proto ty mapy stojej cca. 5tczk...protože si je nakonec stáhnou stovky tisíc lidí a ty hodiny práce zaplatěj. Jestli máš roury od Termixu nebo Sharku je ve finále jedno ... neeladíme koně - zachraňujeme motor před tím, aby jel chudej... kyž nebude mít propady a blbý chování...tak je to cajk...
Já bych našel mapu pro otevřenej sytém a nahrál jí tam... a pak řešil dál... to že si s tím asi někdo jako Murkin poradí.... o tom žádná...ale proboha necpěte na plně programovatelnou jednotku žádný powercomandery aj . píčoviny
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
silverrrr píše: dejavue> 185 je pro mě moc... Zase zpátky na zem
185 za 2006 je nesmysl! Prdne tomu rám, pokud už teda nebyl náhodou vyměněnej a je vymalováno..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Driv jsem se honil za zvukem jako blazen a musim rict, ze tohle za zlomek ceny puvodni sestavy jsem nadsenej..
t_freedom píše: Stev> dobře ti lidi tu jsou...ale dokážou přepracovat tabulku mapy? Nebavíme se o PC ... bavíme se o komplexu hodnot s asi 6-7 proměnnýma...
- teplota oleje
- teplota vzduchu
- otáčky
- TPS pozice
- předstih
- dávka
bůhvíco jsem ještě zapomněl...
kdyby tu kostru měl někdo předělávat stráví na tom prostě nekonečně času ... proto ty mapy stojej cca. 5tczk...protože si je nakonec stáhnou stovky tisíc lidí a ty hodiny práce zaplatěj. Jestli máš roury od Termixu nebo Sharku je ve finále jedno ... neeladíme koně - zachraňujeme motor před tím, aby jel chudej... kyž nebude mít propady a blbý chování...tak je to cajk...
Já bych našel mapu pro otevřenej sytém a nahrál jí tam... a pak řešil dál... to že si s tím asi někdo jako Murkin poradí.... o tom žádná...ale proboha necpěte na plně programovatelnou jednotku žádný powercomandery aj . píčoviny
Motorka rozhodne nema takhle komplexni soustavu map. Pro teploty, tlaky atd tam rozhodne nejsou dalsi mapy, ale jen prepocitavani bud ciste koeficient nebo s nejakou zavislosti...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: 185 za 2006 je nesmysl! Prdne tomu rám, pokud už teda nebyl náhodou vyměněnej a je vymalováno..
Tomu praskaly ramy?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Oproti tv, je tohle Ferrari. Chce to promyslet..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
sony
rozpocet a stojaty design mam radsi
Naposledy editováno 20.01.2016 23:15:50
Lazyfucker píše: tak prave mam hlave nejake 2.0 nebo 2.1 max nejaky ten soundbar. jako tchan ma neco uz celkem stareho od yamahy i se zesilovacem atp za tehdy (cca 10-12let zpet) strasnou raketu a pro mne krupana mazec jeste ted ale to nepotrebuju o to mi nejde. jde mi o zlepseni zvuku. vono da rozum ze 2cm tlusta bedna nemuze mit kdovijaky zvuk. rozpocet je tak 5litru max. pokud se zesilovacem tak to je pak beh na dyl ale zatim zvazuju tytok:
sony
rozpocet a stojaty design mam radsi
No záleží na tom,jestli ti stačí ta virtualbedna pod tečku a dál už nechceš rozšiřovat.V tom případě první možnost.Jestli bedny a zdokonalení do budoucna,tak nějaký slušný monitory a doplnit časem aktivním wůfrem..... Teda jestli máš nějakej rozumnej zesik
E: pod telku
Naposledy editováno 20.01.2016 23:33:00
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
To,že neuměj dementi namíchat v televizi zvuk,což mě třeba u Masterchefa strašně štvalo holt doženeš nastavením na telce a trpělivostí
juraaa píše: Tomu praskaly ramy?
Jo. Nevim přesně kterým rokům, ale ano. Byl jsem jednou v M.C.F. a sám Alessandro Ferrari Veliký tam tehdá měl docela hezkého S4Rs 2007 a strašně se chvástal tím, že už mám nový rám. Výměna v rámci garance DUC, nebo tak něco, no a že před nedávnem tam by další týpek se svojí S4Rs a ten to už prý na záruku nějak neuhrál a musel to cálovat. Róchalo to někde u oka v rámu u zadního válce, mám ten dojem...
Prý docela často. Informaci mám zprostředkovaně, jak jsem koupil, tak prodávám.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
edit. Nebo roky jak píše Dripp...sakra jsem v tom taky. jenže je to prostě normální CrMo... takže to prostě odstrojíš, vyleštíš a umeješ, zavaříš a jedeš. ... byly to prej jen nějaký série. ..stejně jako zadní kola na novejch monsterech 2010.
Assassin> Já nepsal že je tam víc map... základ je TPS, otáčky a z toho dávka s předstihem...ty korekce tam jsou dány teplotama ... v CL ještě signál lambdy...
Já tím chci jen napsat že je to krapet komplexnější než přidání paliva v PC...nic víc. A zatím jsem neslyšel o nikom kdo by tu tabulku na brzdě editoval. Kdybys věděl a bylo to za rozumnej peníz asi bych do toho šel
Naposledy editováno 21.01.2016 07:23:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tuono V4 APRC
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: juraaa> ano, našim monsterům někde mezi 2005 a 2006 praskaly rámy ve sváru uprostřed nad motorem mezi válcema. Projdi gůgl..."monster broken frame"...
edit. Nebo roky jak píše Dripp...sakra jsem v tom taky. jenže je to prostě normální CrMo... takže to prostě odstrojíš, vyleštíš a umeješ, zavaříš a jedeš. ... byly to prej jen nějaký série. ..stejně jako zadní kola na novejch monsterech 2010.
Assassin> Já nepsal že je tam víc map... základ je TPS, otáčky a z toho dávka s předstihem...ty korekce tam jsou dány teplotama ... v CL ještě signál lambdy...
Já tím chci jen napsat že je to krapet komplexnější než přidání paliva v PC...nic víc. A zatím jsem neslyšel o nikom kdo by tu tabulku na brzdě editoval. Kdybys věděl a bylo to za rozumnej peníz asi bych do toho šel
Ja si zas myslim ze je to hodne podobne. Principielne to bude umet kazdej ladic - delaji ignitech jednotky, kde to jinak nejde. Spis jde o to jestli na to maji spravnej sw/hw pro editaci tech map... To by mohla byt prekazka, to co jsem mel ja na editaci oem map u suzuki bylo dost zdlouhavy pro praci na brzde...
Skoro bych rekl, ze tam treba murkin dava nakou piggyback elektroniku (rapidbike) vysledek stejnej, vic user friendly...
Oni ty prepsany oem jednotky delaj nekdy dost problemy - ted treba maj znami v tymu 5 motorek, vsechny custom mapy v jednotce, nikdo nevi co je v ktere nahrany, podivat se do ni umi par lidi v CR ktery vecne nemaj cas...
t_freedom píše: juraaa> ano, našim monsterům někde mezi 2005 a 2006 praskaly rámy ve sváru uprostřed nad motorem mezi válcema. Projdi gůgl..."monster broken frame"...
edit. Nebo roky jak píše Dripp...sakra jsem v tom taky. jenže je to prostě normální CrMo... takže to prostě odstrojíš, vyleštíš a umeješ, zavaříš a jedeš. ... byly to prej jen nějaký série. ..stejně jako zadní kola na novejch monsterech 2010.
Assassin> Já nepsal že je tam víc map... základ je TPS, otáčky a z toho dávka s předstihem...ty korekce tam jsou dány teplotama ... v CL ještě signál lambdy...
Já tím chci jen napsat že je to krapet komplexnější než přidání paliva v PC...nic víc. A zatím jsem neslyšel o nikom kdo by tu tabulku na brzdě editoval. Kdybys věděl a bylo to za rozumnej peníz asi bych do toho šel
Tak pokud je pristup do origo jednotky,tak to neni zadnej problem.S korekcnima hodnotama teplot se stejne nezabyvas,ty jsou z vyroby nastaveny spravne,neni to jako by jsi komplet stavel celou race jednotku pro danej typ motoru,to pak byva vyrazne pracnejsi.tady pujde jen o prenastaveni paliva,popripade predstihu a mozna predelani korekci lambdy,aby nesahala kam nechces.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tak jestli někdo umí naprogramovat čistou jednotku tak ECU na MG nebo Ducati dokáže taky.
Šlo mi o to, když se tu někdo ptal na PC pro ducati,kde to je plně programovatelný v době kdy PC umělo jen palivo...což je škoda nevyužít potenciál předstihu